WWW.FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F2] Wykresy silników PB
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=26&t=4303
Strona 1 z 1

Autor:  kros [ 30.06.2007, 17:17 ]
Tytuł:  [F2] Wykresy silników PB

Kolega cosmos podał linka, więc wrzucam wykresy

Silnik......Moc KW/(KM).....Moment obrotowy.........Masa......Vmax.....0-100kmh.......Spalanie m/t/mix
1.2 6V......44(60)/5200.........108/3000......................1040.......155.........16,5................7,8/4,8/5,9
Obrazek

1.2 12V....51(70)/5400.........112/3000......................1050........163........14,9................7,7/4,9/5,9
Obrazek

1.4..........63(85)/5000..........132/3800.....................1060........174.........12,3...............8,6/5,3/6,5
Obrazek

1.6..........77(105)/5600........153/3800.....................1070........180.........10,1................9,1/5,6/6,9
Automat
1.6..........77(105)/5600........153/3800.....................1115........185.........11,5................10,2/6,1/7,6
Obrazek

Autor:  Seraf [ 30.06.2007, 18:20 ]
Tytuł: 

zrezygnowali z dwu litrowej jednostki, ale to chyba dobrze skoro jak to wcześniej zauważyli koledzy z forum, w ASO jak 2.0 wjedzie mechanicy są raptem zajęci :D

Autor:  Yogi [ 30.06.2007, 18:31 ]
Tytuł: 

Seraf napisał(a):
2.0 wjedzie mechanicy są raptem zajęci


bo to rodzynek w fabii,

MAT ma i jakoś nie narzeka, ten silnik chyba jako jedyny seryjny ogarnia mase tego samochodu

Autor:  Matt [ 30.06.2007, 23:38 ]
Tytuł: 

Nie narzekam tym bardziej ze zuzycie oleju sie zmniejszylo wyraznie i juz nie jest to tak jak po odbiorze z salonu ponoc z nia bylo. Niemniej jednak na dolewki zawsze cos ze soba woze profilaktycznie.

Gdy zawitalem do ASO na wymiane czujnika [ wymieniony niecaly rok wczesniej, wiec na gwarancji jeszcze i za free ] to sprzedawca byl dosc skofundowany gdy zachwalal mi silnik 1,2 a powiedzialem co wlasnie na warsztacie maja.

To co w nim cieszy to dostepnosc czesci, popularnosc wsrod innych modeli samochodow grupy VW, ciesza osiagi przy rozsadnym zuzyciu paliwa, ktore jest u mnie nizsze od tego deklarowane przez Skode w cyklu miejskim [ bodajze 11 litrow, u mnie kolo 9-10 ]

Autor:  Seraf [ 30.06.2007, 23:42 ]
Tytuł: 

Matt próbowałeś się z 1.9 TDI ?? jak się przekłada różnica w tych 14 koniach na wynik powiedzmy 400m??

Autor:  Matt [ 10.07.2007, 19:14 ]
Tytuł: 

Jeszcze nie mialem okazji.. caly czas odkladam jakies porownania do czasu gdy nie zrobie wszystkiego z samochodem, tj. na dzisiejszy dzien - wymiana filtrow :)

Autor:  Seraf [ 10.07.2007, 21:57 ]
Tytuł: 

może w sierpniu pojade do korbielowa i jak w krakowie cie spotkam :D to sie spróbujemy :D

Autor:  Matt [ 11.07.2007, 10:45 ]
Tytuł: 

OK :)

Ciekawe, moze do F2 trafi jakas turbobenzyna typu 1,4 TFSI ...

Autor:  Mr T. [ 12.07.2007, 09:42 ]
Tytuł: 

Matt, powiem Ci, że ja też zawsze wożę olejek na dolewki ;-) . Mój silnik ma taką trochę japońską charakterystykę a ja lubię w trasie przy wyprzedzaniu do 6000rpm pokręcić. A wtedy konsumpcja oleju następuje.
Co do 1.4TSI - no niby mają dać do F2 vRS, ale to życie pokaże.

Autor:  Seraf [ 12.07.2007, 16:21 ]
Tytuł: 

te silniki FSI = kompresor + turbo. Świetna sprawa, ciekawy jednak jestem jak silnik będzie znosił, i jak będzie z serwisowaniem takiej jednostki, ciągła praca na wysokim ciśnieniu. ale z 1.4 170 koni wyłuskać przy amerykańskich 5 litrowych potworach o mocy 200 koni :D śmiech na sali :hysterical:

Autor:  cosmos [ 12.07.2007, 20:53 ]
Tytuł: 

wszystko ładnie pięknie ale tsi, tak samo zresztą jak fsi i tfsi łykają tylko Pb98 (a przynajmniej powinny wg instrukcji vw), które jest średnio 4-5% droższe niż Pb95. doliczając do tego jeszcze koszty serwisu skomplikowanego, jakby nie patrzeć, silnika, brak nieoryginalnych zamienników części (póki co) to robi się z tego worek bez dna z wbudowanym odchudzaczem portfela ;)
a już widzę jak ktoś kupuje benzynę 140-170KM po to żeby jeździć ekonomicznie ;)

Autor:  Matt [ 12.07.2007, 22:26 ]
Tytuł: 

Dlatego pewnie trafi do topowych wersji, a ludziska beda woleli tanszym sumarycznie kosztem podkrecac 1,6 , jesli nie zdecyduja sie na diesla, co jest w dzisiejszych czasach nieco bardziej ekonomicznie uzasadnione :)

Autor:  Yogi [ 13.07.2007, 09:42 ]
Tytuł: 

cosmos napisał(a):
tylko Pb98...4-5% droższe niż Pb95.....



można sobie tłumaczyć że nie ma innego paliwa ewentualnie szukać stacji gdzie mają dobrą cenę takiej 98 (chociaz i tak wątpie żeby miała nawet 96)
Chyba Mr.T zalewa tylko i wyłącznie 98 i silnik trzyma mu serie jak talala.

cosmos napisał(a):
robi się z tego worek bez dna


takie fsi nie będzie zbliżone w cenie do 1.4, 1.6 więc ktoś kto kupi taki odrzutowiec nie będzie liczył się z każdą kropelką i sępił na wymianie płynów i filtrów.

cosmos napisał(a):
a już widzę jak ktoś kupuje benzynę 140-170KM po to żeby jeździć ekonomiczni



no właśnie.

Matt napisał(a):
beda woleli tanszym sumarycznie kosztem podkrecac 1,6


cóż niektórzy twierdzą że już takie 75KM to ma dobrego kopa to nie iwem co oni myślą o czymś co na kołach ma 2 razy więcej, a to i tak jeszcze jaj nie urywa.

ja jestem wyznania że kupując samochód dzisiaj przy masie f, dla małej rodziny to żeby sprawnie podróżować=wyprzedzić potrzeba mieć pod kopytem conajmniej te 95-100KM i wyłączyć klime, dlatego takie 140KM może już dobrze zbierać do kupy ten wóz ale jak znam polityke skody to cene ustala zaporowa i będzie jeździło tyle tego co RSów albo jeszcze mniej.

Autor:  mss [ 04.09.2009, 23:58 ]
Tytuł: 

jezeli chodzi o wolnossaka ktoremu mozna wlac 95, to zakladajac ze spala jej 0.5L wiecej, a 98 jest 20gr drozsze, to taniej wychodzi latac na 98, wiec czego zalowac ;D ?

Autor:  WZÓR [ 05.09.2009, 08:38 ]
Tytuł: 

mss napisał(a):
jezeli chodzi o wolnossaka ktoremu mozna wlac 95, to zakladajac ze spala jej 0.5L wiecej, a 98 jest 20gr drozsze, to taniej wychodzi latac na 98, wiec czego zalowac ;D ?

mss - masz rację. :good:
U mnie w regionie Pb95 -odpada (auto nie chce jechać) , na Pb98 jest trochę lepiej .
Mimo wszystko tankuję na Shell-u. Moja Fabka najlepiej śmiga na V-Power... i promocje są ciekawe :mrgreen:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/