Teraz jest 27.04.2024, 06:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Fabryczny gaz w 1.2 TSI 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.08.2010, 14:48
Posty: 428
Podziękował: 3
Pomógł: 19

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 1310
Województwo: małopolskie
Post Fabryczny gaz w 1.2 TSI
Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Oferta oryginalnej instalacji LPG do Skody Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM

To w tej chwili najmocniejsza i najbardziej zaawansowana jednostka napędowa w modelu Rapid, do której można zamontować specjalnie dostosowaną instalację LPG. Kombinacja ta debiutuje w Rapidzie w obydwu wariantach nadwoziowych - Spaceback i limuzyna - będąc drugą opcją obok wersji z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM, która zdążyła już zaskarbić sobie zaufanie klientów w Polsce.

Turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (technologia TSI) wyróżnia się ponadprzeciętną dynamiką i elastycznością przy zachowaniu niewielkiej pojemności skokowej, co przekłada się na ograniczone zużycie paliwa. Specjalnie opracowana instalacja gazowa pozwala maksymalnie wykorzystać zalety tej nowoczesnej technologii, jednocześnie nie wpływając negatywnie na jej bezawaryjność i wysokie parametry.

Patrząc z zewnątrz, nowa instalacja nie różni się niczym od już stosowanych rozwiązań, lecz technologia TSI wymaga zastosowania innego sterownika gazowego, podłączonego do wewnętrznego systemu diagnostyki (samodiagnozy) samochodu. To pozwala na bieżąco kontrolować ilość wtryskiwanego paliwa i korygować skład mieszanki dla utrzymania wysokich osiągów i przyjazności środowisku.

Montaż systemu LPG w samochodach z silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa wiąże się między innymi z problemem nagrzewania się paliwa wewnątrz wtryskiwaczy benzynowych, które działają w bardzo ograniczonym wymiarze podczas pracy silnika zasilanego LPG.

Instalacja Landi Renzo opracowana dla Skody rozwiązuje ten problem, przemywając przez cały czas wtryski benzynowe niewielką ilością benzyny dostarczanej do cylindrów. Strategia ta pozwala skrócić czas przebywania benzyny w podwyższonej temperaturze. Aby zapobiec procesom wewnętrznego zanieczyszczania się wtryskiwaczy benzynowych osadami przegrzanego paliwa, nowa strategia zakłada okresowe dolewanie specjalnego stabilizatora do benzyny i oleju silnikowego. W czasie najmniejszego zapotrzebowania na paliwo, podczas pracy na biegu jałowym oraz w momentach największego obciążenia silnika, stosowane jest przejście na całkowite zasilanie benzyną, w dalszym stopniu przyczyniając się do długotrwałej, bezproblemowej pracy układu napędowego.

By zapobiegać potencjalnemu powstawaniu zanieczyszczeń układu paliwowego, Skoda po raz pierwszy oferuje nowatorskie rozwiązanie profilaktyczne polegające na dodaniu specjalnego preparatu (stabilizatora) do benzyny i oleju. Dodatkowy środek jest prosty w obsłudze - dolewa się go do zbiornika paliwa co 5 000 km.


Instalacje LPG do Skody dostarcza renomowany specjalista, włoska firma Landi Renzo Polska. To optymalny wybór przy zakupie samochodu z takim rozwiązaniem: gwarantuje najlepiej przygotowaną instalację LPG do samochodu marki Skoda. Przy zdecydowanie niższych kosztach jazdy zachowywane są wszystkie przywileje zakupu Skody w salonie. Korzyści następują od momentu transakcji po długie lata eksploatacji: zapewniana jest cała szeroka gama aktualnie oferowanych rabatów i promocyjnych form finansowania zakupu oraz gwarancja, realizowana w Autoryzowanych Serwisach na terenie całej Polski w 90 serwisach uprawnionych do montażu i obsługi samochodów doposażonych w instalacje LPG.

Także tutaj widoczna jest typowa dla Skody, wyjątkowo korzystna relacja ceny do oferowanej jakości. Nowa instalacja LPG dla modelu Rapid 1.2 TSI/85KM od momentu debiutu na rynku objęta jest promocją, obniżającą jej cenę aż do 3 499 zł. Równolegle, promocyjnymi zniżkami cen objęty został także drugi wariant modelu Rapid z instalacją LPG - z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM - oraz Citigo, wyposażony w silnik 1.0 MPI o mocy 60 KM. Instalacja gazowa w modelu Rapid 1.2 MPI dostępna jest za cenę zaledwie 3 499 zł (o 851 zł taniej, niż dotychczas), w Citigo 1.0 MPI - tylko 2 499 zł (obniżka o 1 151 zł).

Skoda kompletuje jedną z najbardziej rozbudowanych i najatrakcyjniejszych finansowo ofert montażu specjalnie dostosowanych instalacji LPG do kilku modeli, co wyróżnia markę na polskim rynku, potwierdzając chęć i zdolność dostarczania Klientom najbardziej korzystnych i nowoczesnych rozwiązań.

Do dyspozycji Klientów, którzy zdecydują się na montaż instalacji LPG, jest 90 serwisów specjalnie przeszkolonych w zakresie obsługi serwisowej samochodów z instalacją LPG. Ośmioletnia współpraca z firmą Landi Renzo w zakresie montażu i obsługi instalacji LPG z siecią serwisową marki ŠKODA jest najdłużej działającym programem na rynku polskim pomiędzy importerem samochodów a producentem instalacji LPG. Doświadczenie i wiedza zdobyta w tym czasie z pewnością wpływają na jakość montażu instalacji LPG oraz sprawność techniczną serwisów, obsługujących samochody z zasilaniem LPG.

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,16546887, ... BoxMotoTxt

_________________
Miniblog posiadacza Fabii II Combi FL viewtopic.php?f=27&t=13836


02.09.2014, 18:36
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24
Posty: 3924
Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
Post Re: Fabryczny gaz w 1.2 TSI
To jest k*rwa dotrysk, beznadziejne rozwiązanie. Ani to nie pojedzie only na LPG ani oszczędnie. To taka sama wtopa jak z Octavia II FL z silnikiem 1.4 TSI z fabrycznym LPG, dostępnym w wybranych salonach, porażka totalna.


05.09.2014, 21:37
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.08.2010, 14:48
Posty: 428
Podziękował: 3
Pomógł: 19

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 1310
Województwo: małopolskie
Post Re: Fabryczny gaz w 1.2 TSI
Rzeczywiście lipa, tym bardziej że istnieją instalacje bez dotrysku np LPDi czy VSI, szkoda czasu i atłasu

a ten stabilizator do paliwa to już jakieś curiosum

_________________
Miniblog posiadacza Fabii II Combi FL viewtopic.php?f=27&t=13836


06.09.2014, 12:22
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24
Posty: 3924
Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
Post Re: Fabryczny gaz w 1.2 TSI
vesatis do paliwa to jedno, ale również stabilizator do oleju, ciekawe jak reagowałby z olejami innymi niż Castrol :P


06.09.2014, 21:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL