|
|
|
|
Teraz jest 28.04.2024, 03:49
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
jak przerobić czujnik maglownicy
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 07.09.2011, 16:06 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
jak przerobić czujnik maglownicy
witam wszystkich klubowiczów niema to jak być nowym i zielonym na forum.Konkrety padła mi maglownica do tego stopnia że się nie nadawała do regeneracji ,więc kupiłem używaną ale od młodszego rocznika i mam zonga,cała rużnica pomiędzy tymi maglownicami to czujnik przy kolumnie kierowniczej .Różni się budową i na dodatek u mnie jest kostka cztero pinowa a w tej co kupiłem jest trzy pinowa .Da się zaadoptować tą maglownice czy poniosłem klęskę finansową gdyż koleś na szrocie nie chce jej przyjąć spowrotem
|
07.09.2011, 16:23 |
|
|
Dołączył(a): 04.07.2011, 16:23 Posty: 921
Podziękował: 17
Pomógł: 28
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Re: jak przerobić czujnik maglownicy
powybijaj mu okna w domu
_________________ http://www.pajacyk.pl/ - KLIKAJ CODZIENNIE !
|
07.09.2011, 16:26 |
|
|
Dołączył(a): 07.09.2011, 16:06 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Re: jak przerobić czujnik maglownicy
he he dobre ale to nie załatwi problemu.Mam dwie koncepcje przerobić mocowanie czujnika i założyć mój cztero pinowy albo spróbować podpiąć ten trzy pinowy do wtyczki cztero pinowej tylko który z którym kablem połączyć i jeden zostanie wolny pin i teraz pytanie czy to będzie pełniło swoją funkcje. Ja mu chyba jednak powybijam te okna
|
08.09.2011, 14:12 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: jak przerobić czujnik maglownicy
Ja bym mimo wszystko nie robił takiej rzeźby. Jest to dość czuła część, która lubi siadać, i ja bym proponował mieć zrobione profi.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
09.09.2011, 14:51 |
|
|
Dołączył(a): 25.01.2010, 21:32 Lokalizacja: WM Posty: 119
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Samochód: O2
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Re: jak przerobić czujnik maglownicy
proponuje dogadaj się z gościem ze szrotu na zasadzie wymiany, skoro kasy nie chce oddać ( aczkolwiek powinien).
_________________ Naprawiam auta grupy VAG oraz inne . Serwis opon i klimatyzacji. Autoholowanie. www.k-mot.pl
|
11.09.2011, 07:33 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Re: jak przerobić czujnik maglownicy
Czujniki nie różnią się tylko kostką(pewnie jedna jest podłużna i mocowana na 2 śruby a druga okrągła z jedną śrubą z boku) ale i metodą pomiaru, jeden potrzebuje na wałku kierowniczym pierścienia magnetycznego P/N a drugi powycinanej blaszki. Nie jestem specjalistą, ale duciarstwem w tym przypadku ch** zdziałasz, bo sterownik w pompie i tak nie odczyta sygnału.
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
11.09.2011, 08:23 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 255 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|