Teraz jest 26.04.2024, 21:57



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
[F1] Falujące obroty na biegu jałowym 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post [F1] Falujące obroty na biegu jałowym
Witam

fabia 1.2 MPI 95 tyś, rok 2002 silnik AWY... i problem!
Na biegu jałowym odczuwalne ostre szarpanie silnika, duże spadki obrotów silnika...
Dzisiaj na swiatłach zgasł silnik. Podczas falujących obrotów widoczne przygaszanie oświetlenia na tablicy rozdzielczej. Prosze o radę... wiem że może byc ciezko bo te czesko - niemieckie ... pi pi pi pi....pi pi pi Objecałem ze nie bede przeklinał ...

Przepustnica wyjęta i wyczyszczona, sonda przed i za kat. wymieniona...

pozdrawiam


25.01.2010, 16:35
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2009, 17:11
Lokalizacja: Racibórz
Posty: 480
Podziękował: 5
Pomógł: 16

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: [F1] COMBI - CHOICE
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Skoro przepustnica wyczyszczona... To może jest uszkodzona?? Nie znam sie za bardzo moze ktos coś podpowie jeszcze... Może Filtr Powietrza, może złe paliwko, może filtr paliwa...
Komp żadnych błędów nie pokazuje ?


25.01.2010, 16:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
A klemy na AKU sprawdzone ?


25.01.2010, 16:42
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Klemy czyścutkie, akumulator nowy i naładowany na full... paliwo tylkio ze statolila bo mam najblizej i tylko tam tankuje... filtr paliwa i powietrza wymieniony...


25.01.2010, 17:10
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
rozrząd może przeskoczył o 1 ząb albo nie pracuje ci którys gar tylko, że ty masz tam 3 i raczej by ci autko na 2 nie ruszyło wogóle ale może przerywać pod rodze przewód bądź sieca Polecam zabrać sie za siwece w 1 kolejnosci i elementy wokół tego Pozdrawawiam Marek


25.01.2010, 19:51
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6869
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
rybol77, zanim założyłeś ten temat, mogłeś najpierw prześledzić podobne.
Skoro się dławił/dychał, może lewe powitrze łapie.

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


25.01.2010, 20:00
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Marro napisał(a):
rozrząd może przeskoczył o 1 ząb albo nie pracuje ci którys gar tylko, że ty masz tam 3 i raczej by ci autko na 2 nie ruszyło wogóle ale może przerywać pod rodze przewód bądź sieca Polecam zabrać sie za siwece w 1 kolejnosci i elementy wokół tego Pozdrawawiam Marek


Może napisze co zrobiłem:

wymieniłem pół roku temu świece na NGK Platinum
Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i jest OK
Cewki tez sprawdzone i jest OK
Filtr paliwa wymieniony, pomyliłem sie że i powietrza wymianiałem ale jednak nie i musze to zrobic bo najlepiej nie wygląda.
Sonda lambda przed i za katalizatorem wymieniona.

Dodam, ze naprawde duże wachnięcia mam na zimnym silniku ale nawet po nagrzaniu te faluja chociaz nie zawsze... Czasami jak jest silnik juz nagrzany i stoje na światłach jest ok i silnik pracuje prawidłowo , natomiast rusze i juz na nastepnych światłach zaczyna głupieć... poprostu jak by sie dławił, jak by mu powietrza brakowało... no nie wiem

dodam tez że to juz odwieczny problem z którym borykam sie od 2 zimy... odpalanie przy minusowych temperaturach... poprostu po przekręceniu kluczyka słychac cisze za 2, 3 razem załapie i odpali

pozdrawiam i prosze o rady...

Nie wymieniałem jeszcze rozrządu ale mam cały zestaw i sie chyba do tego przymierze ....
chociaz nie chciał bym tego robic bezsensownie


25.01.2010, 20:59
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 25.01.2010, 21:32
Lokalizacja: WM
Posty: 119
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Samochód: O2
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Marro ma rację, prawdopodobnie przeskoczył rozrząd (zależy jaki masz przebieg?). Ewentualnie padła świeca lub cewka

_________________
Naprawiam auta grupy VAG oraz inne .
Serwis opon i klimatyzacji.
Autoholowanie.
www.k-mot.pl


25.01.2010, 21:55
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
GUMIŚ napisał(a):
Marro ma rację, prawdopodobnie przeskoczył rozrząd (zależy jaki masz przebieg?). Ewentualnie padła świeca lub cewka


Przebieg mam 93 tys i pewnie nigdy nie był wymieniany...


26.01.2010, 08:35
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.07.2009, 16:24
Posty: 57
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: CHOICE
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: łódzkie
Post 
U mnie w peugeocie jak przygasały światła to była to wina regulatora napięcia.
Natomiast w innym moim autku -Sienie- kiedy szarpał i gasł na jałowym to podkręciłem wolne obroty (była regulacja naciągu linki gazu przy przepustnicy) i problem ustał.

Ale to takie wolne wtrącenie..


26.01.2010, 10:02
Zobacz profil

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
U mnie jak przeskoczył rozrząd to falowały właśnie obroty tak w granicach od 500 obr/min do 1200.
A nie odczułeś czasami spadku mocy silnika?
Bo u mnie raz był słaby właśnie a za drugim odpaleniem wszystko było OK.

_________________
GrzegorzT


26.01.2010, 19:47
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
93 kkm to już dużo moim zdaniem na pasek rozrządu Wartało by wymienic. Jak swieczki wymieniane hmmm nie przyglądałem sie silnikom 1.2 tak dokładnie. Możliwa jest też usterka czujnika Temp silnika to też duży kłopot własnie z odpalaniem bądź falowaniem obrotów. Ale można tak pisać w nieskonczoność jak sie nie podejmnie odpowiednich działan trzeba by było dobrze podłączyć jednostke pod Vaga i go dobrze przeczepać. Takie jest moje zdanie
Pozdrawiam
Pogłaszcz czasami fabke to może jej sie polepszy:)


26.01.2010, 20:46
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 25.01.2010, 21:32
Lokalizacja: WM
Posty: 119
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Samochód: O2
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
1.2 to silnik na łańcuchu.

[ Dodano: 2010-01-26, 21:10 ]
przeskakują różnie, od 100 nawet do 180 tysi. wymienia się rozrządzik jak łańcuch przeskoczy

_________________
Naprawiam auta grupy VAG oraz inne .
Serwis opon i klimatyzacji.
Autoholowanie.
www.k-mot.pl


26.01.2010, 21:09
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
ojoj na fakt patrzałem w domumentacje i łańcuch hmmm mało prawdopodobne ale porponuje VAG !!


27.01.2010, 17:55
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Tylko nie daj się zrobić i nie wymieniaj przypadkiem czujnika wałka rozrządu.
U mnie był błąd 17625 uszkodzony czujnik wałka rozrządu. Wymieniłem i Fabka dalej nie chciała jeździć. Po ponownej diagnozie wyszło nieprawidłowy impuls wałka rozrządu. Czyli PRZESKOCZYŁ.
Pozdro.

_________________
GrzegorzT


27.01.2010, 19:34
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 300 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL