Teraz jest 06.05.2024, 19:21



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
[F1] brak ciśnienia w 3 cylindrze - 1.2 + kontrolka check en 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post [F1] Jest ktoś zorientowany w temacie?
Jest ktoś zorientowany w temacie?
Czyli jak sprawdzić, czy to czasem nie cewka?


02.03.2010, 18:37
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Na mój chłopski rozum to można pozamieniać miejscami cewki. Wtedy jeśli będzie to cewka to nie będzie chodził inny cylinder, a ten podejrzewany powinien być wtedy OK.
Jednak mogę się mylić, może ktoś inny próbował tego sposobu. ???

_________________
GrzegorzT


03.03.2010, 19:58
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post Też chodzi mi coś takiego po głowie ...
Czyli mam zdjąć osłonę z filtrem powietrza i przełączyć gniazda od świec?

Jak to zrobić ? Jak to sprawdzić?

P.S Jeżdżę sobie tą moją skodą, ale praca silnika mi się nie podoba - nie chce dawać silnika do rozebrania w celu wymiany zaworów przy przebiegu 70 tyś. Jeżdżę już tak 20 tyś. i szukam innych możliwości.


04.03.2010, 17:03
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Najpierw odpal osłuchaj ten podejrzany cylinder, potem zgaś, pozdejmuj tak jak napisałeś, pozamieniaj cewki i znowu odpal. Jeśli to będzie cewka to nie będzie pracował inny cylinder. Chyba, że z forumowiczów ktoś zna lepszy pomysł. ???
A tak przy okazji skąd jesteś?
Może ktoś z twoich okolic mógłby do Ciebie podjechać i pożyczyć na próbę swoje cewki.

_________________
GrzegorzT


04.03.2010, 19:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post [F1] ...
Jutro się pobawię i napisze wnioski, mimo wszystko podejrzewam że to będzie coś z zaworami, ale spróbować można - dzięki.


Ostatnio edytowano 04.03.2010, 21:27 przez marekkkkk, łącznie edytowano 1 raz



04.03.2010, 20:22
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post Re: Też chodzi mi coś takiego po głowie ...
marekkkkk napisał(a):
Czyli mam zdjąć osłonę z filtrem powietrza i przełączyć gniazda od świec?

Jak to zrobić ? Jak to sprawdzić?

P.S Jeżdżę sobie tą moją skodą, ale praca silnika mi się nie podoba - nie chce dawać silnika do rozebrania w celu wymiany zaworów przy przebiegu 70 tyś. Jeżdżę już tak 20 tyś. i szukam innych możliwości.

Nie zamienia się cewek--- wyjmuje się cewkę ze świecy i odpala silnik jak telepie to znaczy że cewka dobra i zakładamy ją na swoje miejsce i po kolei , po tym teście jak wszystkie cewki pracowały a po podniesieniu telepało jesteśmy pewni że cewki dobre


Ostatnio edytowano 04.03.2010, 20:30 przez kika, łącznie edytowano 1 raz



04.03.2010, 20:29
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post [F1] dobre :)
Tak kiedyś robiłem i nie telepało na 3 cylindrze!!! co to oznacza? - cewka?
Czy to wyklucza złe sprężanie na tym cylindrze ???


04.03.2010, 20:30
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
W tym wypadku może to być świeca jak i cewka bo musi telepać nawet przy złym ciśnieniu , chyba że nie dochodzi paliwo , bo jak dochodzi a nie pali to świeca powinna być mokra


04.03.2010, 20:53
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post Czyli warto się pobawić
Dzięki za dobre rady :)

Muszę to sprawdzić, ciężko dobrać się do świec w tym aucie? - nigdy tam nie zaglądałem ...
A można ewentualnie taką cewkę jakoś naprawić? Czy trzeba kupić nową?
A czy filtr paliwa może mieć na to wszystko jakiś wpływ?


Ostatnio edytowano 04.03.2010, 21:05 przez marekkkkk, łącznie edytowano 1 raz



04.03.2010, 21:00
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
Cewki są jednorazowe ---kupujemy nową :good:


04.03.2010, 21:03
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post Jeszcze jedno
A co to jest kąt zapłonu?
Teraz mi się przypomniało, że Vag wyrzucał sporadyczny błąd zapłonu


04.03.2010, 21:17
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
Kąt zapłonu to opużnienie lub przyspieszenie zapłonu , jak nie prawidłowe to wybuch mieszanki następuje , ale nie występuje to w momencie jak mieszanka osiąga maksymalne sprężenia a tak powinno być


04.03.2010, 21:31
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post 1,2 HTP chce ktoś kupić ???
Heh znowu mnie nerwy noszą :/
Co ma cewka do sprężania :/
Cewki są dobre - sprawdzałem dwa razy.
Ale sprężanie na 3 cylindrze jest na tyle niskie, że nie widać różnicy przy wypinaniu zapłonu.

Dobra rada - nie kupujcie fabii z tym silnikiem - a jeśli ktoś chce to chętnie sprzedam swoją -> kupców zapraszam na gg, przynajmniej wiecie co trzeba naprawić :/

Jestem chory jak mam dawać samochód z przebiegiem 70 tyś. do mechanika, aby rozbierali silnik i grzebali przy zaworach - nie będę się wypowiadał na temat Skody - wypuścili wadliwy silnik na rynek i nie potrafią się przyznać do błędu - brawo!!!

Na ile wycenili byście koszt wymiany zaworów na 3 cylindrze?

Nie robię tego - niech sobie tak chodzi - mam już dość tego samochodu, w sumie to mi to nie przeszkadza. :cenzura:

P.S Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc - forum dobra rzecz.


05.03.2010, 17:50
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 30.08.2009, 13:41
Posty: 32
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia ( Choice)
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Drogi Kolego też tak miałem prawdopodobnie moja fabka chodzi już sporo czasu na 3 garach z czego na na 3 mam niskie ciśnienie bo już 2 a na dwóch pozostałych 14. Nie Lekceważ tego problemu bo ja to miałem gdzieś i jeździłem cewki wymienione bo auto sie dziwnie zachowywało. A teraz jestem bez auta bo poszedł zawór wydechowy i czekam na wymianę. A objawy tego były takie że auto jechało normalnie a potem traciła moc duszenie sie silnika przy dodaniu gazu auto sie dusiło. Jak zgasiłeś silnik i odpalasz ponownie jedziesz i auto przyśpiesza i jedzie dalej to po kilku minutach lub kilometrach to samo sie dzieję i tak w kółko jak tak jeździsz daj auto do mechanika bo potem może polecieć jeszcze katalizator potem wzrasta koszt naprawy. Moja Fabka ma 100560 km i to cud że tyle wyjeździłem :) Pozdrawiam


22.10.2010, 13:42
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.04.2010, 20:09
Posty: 46
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: fabia sedan 1.2 2006
Rok prod.: 2006
Województwo: opolskie
Post 
A czy to samo dzieje się także w silnikachw vw polo? Czy te silniki są dokładnie takie same jak w fabiach?

http://4x4.moto-portal.pl/glowna/Techni ... /Polo/4502

http://4x4.moto-portal.pl/glowna/Techni ... Fabia/4255

_________________
leszel


22.10.2010, 18:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 262 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL