|
|
|
|
Teraz jest 20.09.2024, 04:47
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
[F1] Kolejność wykręcania i wkręcania śrub w głowicę silnika
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
[F1] Kolejność wykręcania i wkręcania śrub w głowicę silnika
Witam szukałem ale nie znalazłem chodzi mi o kolejność w jakiej należy wykręcać a potem wkręcać śruby przy wymianie uszczelki pod głowicą. Dobra by była też informacja o momentach dokręcania tych śrub. Silnik 1,4 68 KM MPI
|
08.08.2009, 08:06 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2007, 22:37 Lokalizacja: Będzin - Wojkowice Posty: 55
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: Fabia COMFORT \ Ford Focus Cmax 1,8 16V 120KM
Rok prod.: 2000\2004
Województwo: śląskie
|
|
08.08.2009, 09:39 |
|
|
Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Wielkie dzięki ziomalowi. Tego właśnie szukałem po całym internecie i nie mogłem do tego dojść. winno pomóc nie tylko mnie ale i wielu innym forumowiczom.
|
09.08.2009, 08:54 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|