Właśnie wypełzłem z garożu narazie ABS działa...
zobacze jak długo...
zrobiłem tak czyszczenie masy sterownika ABS, czyszczenie wtyki i pinów na to wszystko płyn Kontakt, oklep kluczem silnika elektrycznego
(to czarne okrągłe przy pompie, nie mam jak się tam dostać do środka bo jakieś dziwne śruby torx tylko że na pięć gwiazdek..., są tam szczotki tak jak w każdym silniku elektrycznym i coś mi się wydaje że się kończą i stąd te problemy-doświdczenie z rozrusznikiem...)
Zauważłem jedną rzecz mam CB i za każdym razem kiedy ruszałem w głośniku było słychać jak ten silnik "startuje" taki "gwizd" to samo jak wszedłem za mocno w zakręt czyli coś tam iskrzy i stąd te zakłócenia, teraz po "oklepie" zrobiło się cicho...
[ Dodano: 2007-10-14, 13:53 ]Epilog...
Pompa raz działa raz nie...
Skończyło się wymianą pompy, wczoraj dostałem zamówioną pompę i wieczorem autko miało już "nową"...
Teraz koszty: pompa 200zł, przesyłka 37zł, butelka płynu hamulcowego 11zł, niecałe dwie godziny w garażu + jedna osoba do pomocy przy odpowietrzeniu hamulcy.
(ten błąd może być także spowodowany spalonym bezpiecznikiem w skrzynce nad akumulatorem bezpiecznik-blaszkowy 40A)