FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=8136
Strona 2 z 19

Autor:  Joker [ 05.05.2010, 09:18 ]
Tytuł: 

swierg napisał(a):
arielcpu napisał(a):
domykanie szyb było opisane na forum i to bardzo szczegółowo, szukać!


arielcpu, koledze FabiaIIUser chodziło o instrukcję do F2. Instrukcja do F1 jest, ale do F2 już nie. Ja jeszcze nie próbowałem, bo nie mam czasu, ale z tego co czytałem są problemy z domykaniem szyb z pilota w F2. Może komuś już się udało uruchomić? arielcpu, masz domykanie szyb aktywne u siebie?

koleś, wątpię żeby do załączania awaryjnych potrzebne było specjalne urządzenie. W większości nowych aut hamowanie awaryjne jest jakoś specjalnie sygnalizowane, poza włączeniem się świateł stopu. Zazwyczaj jest są to właśnie światła stopu + awaryjne, w luksusowych autach są bardziej wyrafinowane sposoby. Może specjalne urządzenie o czym czytałeś to metoda na dołożenie takiej funkcji do aut, w których komputer nie ma możliwości włączenia awaryjnych. Logicznie rzecz biorąc to samo można uzyskać, tzn. wartość przeciążenia, na podstawie zmiany prędkości w czasie. Prędkościomierz mamy, zegar jakiś w komputerze sterującym światłami też pewnie jakiś się znajdzie. Wątpię w to, że w F2 nie ma możliwości sygnalizowania awaryjnymi gwałtownego hamowania. Może jest jakoś zablokowana albo aktywna fabrycznie tylko w niewielkiej części pojazdów. Interesował się ktoś tematem?


moduły comfortu są takie same więc obowiązuje ta sama instrukcja.

F1 - 6Q0 959 433 E
F2 - 5J0 959 433 A

vcds używa tego samego pliku etykiet do opisów bloków w obu przypadkach - 6Q0-959-433.lbl

ja nie mam włączonego domykania szyb ale w łodzi jest producent alarmu który montuje aso do pilota 3 przyciskowego i powiedzieli że przeprogramowanie centralki za free ale jak czegoś brakuje to 75zł za domykanie szyb. :) :good:

Autor:  swierg [ 28.09.2010, 18:27 ]
Tytuł: 

Mam prośbę do osób biegłych w vagu lub na forum. Szukam instrukcji aktywacji komfortowej pracy wycieraczek, czyli włączenia dodatkowego przetarcia szyby po użyciu spryskiwaczy. Wiem, że czytałem kiedyś taką instrukcję, ale nie miałem czasu jej włączyć. Teraz mam czas, jednak nie mogę znaleźć instrukcji.

Autor:  Allen [ 28.09.2010, 18:32 ]
Tytuł: 

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ycieraczki

:zolta:

Autor:  adept [ 14.11.2010, 12:18 ]
Tytuł: 

Umieściłem na chomiku serwisówki do Fabii 1 czyli : schematy , postępowanie z VAG itp. , tyle że w języku czeskim i angielskim . Może się komuś przyda .
Jesli nie w temacie umieściłem , mozna skasować .
Po załozeniu swojego chomika co tydzień mozna ściągać za free 50 megabajt . Do 1 mega chyba sciaga sie bez limitu .
Obrazek

Kliknij na chomika ;)
PS. Jak będę miał czas , coś jeszcze wrzucę ze swoich zasobów

Autor:  Adrian [ 13.02.2011, 16:08 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

a może mi ktoś wyjaśnić jak modyfikować ustawienie wskazówki temp cieczy. Opis dotyczący wskazówki paliwa jest. Cieczy chłodzącej brak a przydała by mi się.

Autor:  mss [ 13.02.2011, 16:37 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

nie ma mozliwosci. jedyna to test na zdjetym szkle zegarow. wskazowka ustawia sie wtedy na pion. mozesz ja zdjac i zalozyc jeszcze raz.
wtedy trzeba wylaczyc zaplon i zrobic test jeszcze raz bo dzieja sie dobre jaja przy tym i mimo ze idealnie zalozyles, nie koniecznie bedzie idealnie po ponownym zaplonie. mozesz tez przekrecic wskazowke "na sile", ale bedzie miala tendencje do przeskakiwania. czasami w takim stopniu, ze nie da sie jej zadowalajaco ustawic (bez sciagania).

Autor:  _bikerrr_ [ 12.06.2011, 18:20 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

Witam
mam problem - po skanowaniu Vagiem wygląda to tak :

16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

01299 - Can't Decode, CODES.DAT File Not Loaded!
79-00 - Can't Decode, CODES.DAT File Not Loaded!

może ktoś pomoże - co z tym dalej zrobić ???

Autor:  _bikerrr_ [ 16.06.2011, 17:39 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

Powód był w sumie banalny ale mechanik rozkładał ręce - hehe

Przetarta od peszla wiązka kabli w sumie 6 szt przetartych kabli dawało błędy czujnika temperatury i kilka innych między innymi od klimy również.

Kable zaizolowane i jest ok - teraz trzeba pomyśleć czy przecinać kable i lutować czy zostać przy izolacji tylko ??? ???

Autor:  pawel_kaz [ 02.08.2011, 21:55 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

Cześć.

Nie ma już więcej żadnych ciekawych opcji możliwych do zmiany?

Autor:  koleś [ 02.12.2011, 19:33 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

pawel_kaz napisał(a):
Cześć.

Nie ma już więcej żadnych ciekawych opcji możliwych do zmiany?


Znalazłem coś o czujnikach parkowania. Przetestowałem u siebie i mogę zmieniać głośność sygnału. Kanał 02 u mnie jest niedostępny.

Adaptacja sterownika "pomoc w parkowaniu"
Wybierz moduł 76
Adaptacja sterownika - Funkcja 10
->Kanał 01 - Głośność sygnału ostrzegania
Wartości do ustawiania głośności są pomiędzy 2 i 7. Podczas wprowadzania nowej można testować sygnał wrzucając bieg wsteczny.
->Kanał 02 - Wysokość dźwięku sygnału ostrzegania
Wartość wysokości dźwięku wybiera się pomiędzy 0 i 4 (0,5 - 2 kHz). Testowanie jak wyżej.

Autor:  amadeusz86 [ 27.12.2011, 17:36 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

Witam, sprawiłem sobie interfejs USB - OBD2 i próbowałem zakodować kilka kontrolek według wskazówek z tego tematu, po wejściu w kodowanie w VAG-u ukazuje się kod 00102, wpisuję 02102 (przypomnienie o niezapiętych pasach - z tego co czytałem na około 2-3 sekundy w pozycji zapłonu), klikam ''Do it" - potwierdzam [06] i kod zostaje przyjęty. Ale po wyłączeniu VAG-a, zapłonu i wyjęciu wtyczki włączam zapłon i nic, podobnie z kodem 18102 (pasy + kontrolka niezamkniętych drzwi). Czy problemem jest brak odpowiednich diod? Moje zegary to 6Y0 920 883 L (poliftowe), wersja wyposażenia auta to Active (według niemieckiej ETKI - tylko taką udało mi się pomyślnie zainstalować - najbardziej zbliżona do wersji Classic - typ 6Y31G4).

Autor:  koleś [ 27.12.2011, 17:52 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

amadeusz86 napisał(a):
Czy problemem jest brak odpowiednich diod?

Najprawdopodobniej tak. 100% pewności da Ci rozebranie zegarów.

Autor:  kapi [ 28.12.2011, 15:12 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

amadeusz86 napisał(a):
Czy problemem jest brak odpowiednich diod

amadeusz86 napisał(a):
wersja wyposażenia auta to Active ..... - najbardziej zbliżona do wersji Classic

wg mnie - możliwe jest że nie masz komputera pokładowego i tu bedzie problem.

Autor:  amadeusz86 [ 28.12.2011, 17:13 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

kapi Mam komputer pokładowy, patrzyłem jeszcze na wersje wyposażenia w 'Sam naprawiam' i porównywałem z tym co jest u mnie. Active to mieszanka Classic i Comfort (prawie wszystko to co ma Classic i parę rzeczy z Comfort).

Autor:  kapi [ 28.12.2011, 19:16 ]
Tytuł:  Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS

amadeusz86 napisał(a):
Mam komputer pokładowy

pozostaje propozycja Koleś-ia :browar:

??? - dla mnie to dziwne - może rzeczywiście coś masz poblokowane ...

Strona 2 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/