|
|
Teraz jest 05.05.2024, 22:56
|
[VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 22.01.2014, 09:59 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Witam Problem Check Engine Skoda Fabia 2004r 1.4 16V 100KM Cytuj: VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 036 906 034 FG Component and/or Version: MARELLI 4MV 4516 Software Coding: 00071 Work Shop Code: WSC 13765 Additional Info: TMBHD46Y833825928 SKZ7Z0C1927866 4 Faults Found: 17589 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Open Circuit P1181 - 35-10 - - - Intermittent 17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction P1196 - 35-10 - - - Intermittent 17588 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Plus P1180 - 35-10 - - - Intermittent 16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust): Position Actuator Malfunction P0023 - 35-10 - - - Intermittent Trzy pierwsze dotyczą sony lambdy prawda? - Definitywnie wymiana? Jeśli tak to która przed katalizatorem czy już za? Ostatni błąd ? Coś z wydechem ale konkretniej ?
|
20.10.2015, 10:07 |
|
|
Dołączył(a): 08.07.2013, 11:04 Lokalizacja: Ruda Slaska Posty: 920
Podziękował: 1
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Scenic 3 1.4T
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
16407 P0023 Bank 2 Przestawianie wałka wydechowego. Błędne działanie Możliwe przyczyny: Prawdopodobnie kwestia oprogramowania Okablowanie i / lub połączenia uszkodzone Stanowisko sterowania rozrządu Mechanizm Moduł sterujący silnika Dodatkowe informacje: Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) //wiem lamana polszczyzna ale tlumaczone przez gogle tranzlator z jakiejs holenderskiej strony (nie chcialo mi sie przeszukiwac polowy internetu jak osobie zadajacej pytanie, wiec wrzucilem z pierwszego lepszego linku ktory wyskoczyl :F Osek napisał(a): Jeśli tak to która przed katalizatorem czy już za? Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction B1 - przed katem ;F
|
20.10.2015, 11:53 |
|
|
Dołączył(a): 22.01.2014, 09:59 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Dzięki, jeśli chodzi o sondę to na pewno juz ktoś tutaj robił. Co polecacie uniwersalną czy dedykowaną? Różnice w cenie są spore dlatego pytam.
Natomiast co do tego wałka wydechowego od czego zacząć bo pierwszy raz spotkałem się z takim problemem. Wymienić najpierw czujnik położenia wału?
|
21.10.2015, 08:52 |
|
|
Dołączył(a): 08.07.2013, 11:04 Lokalizacja: Ruda Slaska Posty: 920
Podziękował: 1
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Scenic 3 1.4T
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
sonda zalezy jaka masz z 4 czy 6 przewodami (z 6 cholernie droga), podobno fabie nie lubia zamiennikow - lepiej oryginal z rozbitka. co do walka to dziwna sprawa malo takich problemow jest w sieci. Najpierw ogarnij sonde potem kasuj bledy i zobacz czy nadal wyskoczy. Jak tak to najtansza wersja bedzie czujnik. Przypadkiem nie przeskoczyl ci rozrzad ?:D - aczkolwiek sypalo by pewnie wieksza iloscia bledow (tak sie domyslam). Mozesz jeszcze wzrokowo sprawdzic jak wygladaja paski rozrzadu (nie wiem kiedy miales wymieniany).
|
21.10.2015, 10:21 |
|
|
Dołączył(a): 22.01.2014, 09:59 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
W sklepie powiedzieli mi że sonda regulacyjna 5-cio pinowa to koszt około 450-500zł. Używki są po 200zł Tylko nigdy nie wiadomo w jakim stanie jest taka używka :/ I nie wiem bo kupić używkę która okaże sie zła to też lipa Jeśli chodzi o rozrząd to faktycznie jestem właśnie na etapie że zaraz mam zmieniać pasek itp Bo już zbliża się jego czas. Możliwe że to tez tego wina, zmienię pasek ustawią mi rozrząd i ciekawe czy błąd powróci. edit: Kolego czp, jak myślisz czy jest sens robić test sondy tak jak zostało to pisane tutaj: http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... 25&t=18981Czy to definitywnie sonda?
|
21.10.2015, 15:07 |
|
|
Dołączył(a): 08.07.2013, 11:04 Lokalizacja: Ruda Slaska Posty: 920
Podziękował: 1
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Scenic 3 1.4T
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Osek napisał(a): edit:Kolego czp, jak myślisz czy jest sens robić test sondy tak jak zostało to pisane tutaj:http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... 25&t=18981Czy to definitywnie sonda? zawsze jest sens bo to nic nie kosztuje, tylko ciekawe czy sie uda zorbic ten test. Co prawda bledy masz sporadyczne i te zazwyczaj sie da kasowac ale "Electrical Malfunction" nie rokuje zbyt dobrze ;> da sie je w ogole skasowac czy od razu powracaja. Co do 2giego bledu jezeli faktycznie przeskoczyl rozrzad to tak spokojny bym nie byl :> bo jezeli przeskoczyl 1 zabek to tragedi nie ma gorzej jak przeskoczy kolejny...
|
22.10.2015, 07:40 |
|
|
Dołączył(a): 22.01.2014, 09:59 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Cytuj: zawsze jest sens bo to nic nie kosztuje, tylko ciekawe czy sie uda zorbic ten test. Co prawda bledy masz sporadyczne i te zazwyczaj sie da kasowac ale "Electrical Malfunction" nie rokuje zbyt dobrze ;> da sie je w ogole skasowac czy od razu powracaja Ten błąd mam od pewnego czasu raz znikał sam raz jak kasowałem przez VAG-a. Czyli wtedy faktycznie był sporadyczny, jednak teraz mam go już od 2-miesięcy non stop, nieważne czy skasuje go przez VAG-a to i wraca zaraz po ruszeniu samochodem. Cytuj: Co do 2giego bledu jezeli faktycznie przeskoczyl rozrzad to tak spokojny bym nie byl :> bo jezeli przeskoczyl 1 zabek to tragedi nie ma gorzej jak przeskoczy kolejny... Mam nadzieje że nie przeskoczył ale na wszelki wypadek już samochód stoi w warsztacie i rozrząd jest zmieniany. Jak odbiorę to zrobię test sondy i zobaczymy czy w ogóle sie uda. Jeśli nie to rozumiem że do wymiany. Będę miał tylko dylemat jaka czy używka za 200zł czy nowa za prawie 500
|
22.10.2015, 09:10 |
|
|
Dołączył(a): 22.01.2014, 09:59 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Witam Odświeżam trochę temat, ostatnio pytałem o błędy między innymi sondy lambda. Jestem po wymianie rozrządu, jednej z cewek, świec, oraz przeczyściłem wtyczkę od sondy lambda. Po wykasowaniu wszystkich błędów zrobiłem test sondy prawie zgodnie z instrukcją (tam było przy 600 stopniach mi w tę pogode udało się nagrzać do 400-450stopni) test sondy wyszedł ok, a mimo wszytko dalej mam następujące błędy: 16786 - EGR System: Excessive Flow P0402 - 35-10 - - - Intermittent 17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction P1196 - 35-00 - - 17588 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Plus P1180 - 35-10 - - - Intermittent
Ma ktoś jakieś pomysły ? Błąd sondy wraca praktycznie od razu po zapaleniu silnika. Reszta wraca po przejechaniu kilku KM. Jeszcze czytałem o tym czyszczeniu EGR pewnie od niego zacznę, ale czy to może mieć wpływ na Sondę ?
|
30.12.2015, 15:55 |
|
|
Dołączył(a): 08.07.2013, 11:04 Lokalizacja: Ruda Slaska Posty: 920
Podziękował: 1
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Scenic 3 1.4T
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
P1196 17604 Rząd cylindrów 1, sonda lambda 1, usterka elktrycznego obwodu grzewczego.
P0402 16786 System recyrkulacji spalin, za duża przepustowość systemu.
a) sonda do wymiany (zwarcie do +)
EGR nie zamyka sie (pewnie zabrudzony albo do czyszczenia albo do wymiany).
|
31.12.2015, 09:14 |
|
|
Dołączył(a): 17.05.2015, 17:28 Lokalizacja: Limanowa Posty: 51
Podziękował: 8
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Rok prod.: 2000
Województwo: małopolskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Koledzy posiadam Fabie confort z 2000r. Mam pytanie czy istnieje możliwość ustawienia zamykania i otwierania okien z kluczyka? I czy w tej wersji jest możliwość ustawienia kierunkowskazów tak aby nacisnąć je raz a żeby było kilka mrugnięć??
|
07.04.2016, 17:26 |
|
|
Dołączył(a): 28.07.2016, 18:43 Posty: 40
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Active
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Witam ,co można ciekawego kodować w wersji Active? jest możliwe kodowanie spalania mimo braku na manetce tego guziczka to przełączania opcji jedynie przy zegarach mogę zmienić funkcje ?
|
28.07.2016, 18:47 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35 Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154
Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
wlazly10 komputer sobie uruchomisz. Tu nie ma problemu. Ale by zmienić wartości wyświetlane musisz mieć manetkę i ewentualnie wiażke do manetem do licznika (nie wszystkie fabie to mają, może być że twoja ma)
_________________ Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę..
|
31.07.2016, 20:20 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
Angel napisał(a): wlazly10 komputer sobie uruchomisz. Tu nie ma problemu. A licznika nie musi zmienić? W 2010 każdy licznik to potrafi? wlazly10, przyjedź to sprawdzimy jakie manetki potrzebujesz.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
31.07.2016, 20:34 |
|
|
Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24 Posty: 3924 Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
koleś napisał(a): Angel napisał(a): wlazly10 komputer sobie uruchomisz. Tu nie ma problemu. A licznika nie musi zmienić? W 2010 każdy licznik to potrafi? wlazly10, przyjedź to sprawdzimy jakie manetki potrzebujesz. Jeżeli ma licznik z wersji Active z tym jednym przyciskiem a nie dwoma to nic nie zdziała.
-
Niżej podpisany użytkownik dziękuje Daniel za ten post:
koleś
|
01.08.2016, 05:48 |
|
|
Dołączył(a): 28.07.2016, 18:43 Posty: 40
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Active
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
Re: [VAG] Kodowanie, adaptacje, błędy - SPIS
http://doszkalanie.edu.pl/images/zestaw ... znikow.jpg taki posiadam z dwoma przyciskami ale na manetce niestety nie ma przełącznika , a co w tej wersji można zakodować ciekawego ? przy okazji jakiś tani kabelek z oprogramowaniem godny polecenia ?
|
02.08.2016, 11:21 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|