Teraz jest 24.04.2024, 12:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Przekładnia, czujnik skrętu?? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.09.2008, 11:19
Lokalizacja: [ KBR XXXX ]
Posty: 176
Zdjęcia: 1
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia 2FL RS 2.0 TSI
Rok prod.: 2010
Województwo: małopolskie
Post Przekładnia, czujnik skrętu??
Witam!
Miałem do wymiany przekładnie w swojej Fabii więc kupiłem regenerowana na allegro. Okazało się po założeniu jej, że gniazdo czujnika skrętu jest nowego typu. Kupiłem więc czujnik nowego typu też na allegro i po podpięciu do samochodu i przekładni wywala błędy:
G250 uszkodzony, J285 magistrala danych can i świecą się kontrolki. Niewiem co może być nie tak, auto stoi już ponad tydzień u mechanika. Czy to wina czujnika czy te przekładnie TRW niemogą być zamienne, pompa wspomagania działa.

Pozdrawiam i czekam na odp.
Dawid.


08.06.2009, 16:28
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Mam to samo. Nowy czujnik nie pomógł. Wspomaganie chodzi na minimalnym poziomie.


08.06.2009, 17:58

Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
A może trzeba podpiąć VAG-a i zobaczyć błędy, a potem wbić nastawy jeszcze raz. Gdzieś na forum było o wspomaganiu a raczej o jego intesnsywności.

Damian

_________________
Škoda Fabia


08.06.2009, 18:34
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.05.2008, 14:04
Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post 
Co to znaczy , że kupiłeś czujnik nowego typu ? Czy mam rozumieć , że miałeś przekładnię TRW i omyłkowo zamontowałeś KOYO ? Po czym dokupiłeś czujnik skrętu KOYO i chcesz by współpracował z pompą i sterownikiem TRW ? :mrgreen:


08.06.2009, 21:21
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.09.2008, 11:19
Lokalizacja: [ KBR XXXX ]
Posty: 176
Zdjęcia: 1
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia 2FL RS 2.0 TSI
Rok prod.: 2010
Województwo: małopolskie
Post 
Nie, są 2 rodzaje przekładni TRW i ja mam oryginalnie TRW ale starego typu. Wszystko w tym temacie: http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=5305 . Mi właśnie chodzi o to czy tą nowszą przekładnie TRW można założyć do mojej Fabii razem z nowszym czujnikiem skrętu tak aby działało plug&play.


08.06.2009, 21:26
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.05.2008, 14:04
Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post 
Kapuję , założyłeś czujnik z wtyczką , z odłączanym przewodem. Sorry , nie pomogę Ci w tym temacie , bo nigdy nie ćwiczyłem takiej kombinacji. Ale skoro wali błędy , to wygląda na to , że nie będzie współpracował z pompą od starej przekładni.


09.06.2009, 07:01
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.01.2008, 13:14
Lokalizacja: łodz
Posty: 341
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: FABIA VW Passat 1,8 ADZ
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
Witam
Kolega zamontował przekłdanie nowego typu i do tego czujnik noweno typu i od miesiąca jeśździ jest wszystko ok . Moze czujnik masz uszkodzony.

_________________
:o)


09.06.2009, 11:58
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.09.2008, 11:19
Lokalizacja: [ KBR XXXX ]
Posty: 176
Zdjęcia: 1
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia 2FL RS 2.0 TSI
Rok prod.: 2010
Województwo: małopolskie
Post 
Cytuj:
Witam
Kolega zamontował przekłdanie nowego typu i do tego czujnik noweno typu i od miesiąca jeśździ jest wszystko ok . Moze czujnik masz uszkodzony.


A jaki rocznik samochodu jeśli można spytać??


Witam!
Doszliśmy razem z mechanikiem co jest nie tak. Sprawa jest taka, że czujniki starego i nowego typu nie mogą być stosowane zamiennie, ponieważ jest inny sterownik i jest problem w kumunikacji z pompą wspomagania (pompa działa cały czas co może spowodać jej spalenie). Dlatego swoją starą przekładnie oddałem na regeneracje do Krakowa. Podobno da się przepiąć to gniazdo z starej przekładni do nowej, to w które wchodzi czujnik skrętu, tak mówi sprzedawca przekładni i powinno wszystko działać plug&play. Postanowiłem się w to nie bawić bo szkoda pieniędzy i czasu. Za każde wyciągnięcie przekładni się płaci. A nową przekładnie zwrócić. Dziś powninienem mieć już zregenerowaną przekładnie więc napiszę co i jak.


10.06.2009, 05:29
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.01.2008, 13:14
Lokalizacja: łodz
Posty: 341
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: FABIA VW Passat 1,8 ADZ
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
Ma Fabie z 2003roku

_________________
:o)


10.06.2009, 13:04
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.09.2008, 11:19
Lokalizacja: [ KBR XXXX ]
Posty: 176
Zdjęcia: 1
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia 2FL RS 2.0 TSI
Rok prod.: 2010
Województwo: małopolskie
Post 
Więc wszystko się zgadza. Ja mam Fabke 2002r, stary czujnik. Bodajże od 2003r były ładowane nowe czujniki z możliwością odpięcia kabla.


10.06.2009, 13:20
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Cześć,mam problem,wymieniłem czujnik skrętu SMI KOYO,po wymianie i załączeniu stacyjki dalej ten sam problem,kontrolka świeci a wspomaganie działą dalej bez żadnych zarzutów,czyli OK.Byłem u znajomego podłączył wag-a i skasował błąd,ale po wykasowaniu za dosłownie moment znów się pojawił,czy trzeba zaadoptować taki czujnik,podobno tak słyszałem,że trzeba wprowadzić odpowiednie wartości,proszę o pomoc!!!!!!!


20.06.2009, 16:03

Dołączył(a): 22.05.2008, 14:04
Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post 
Nie ma czegoś takiego jak adaptacja czujnika skrętu. Jeśli powtarza się błąd , to coś jest nie tak z tym czujnikiem lub ze sterownikiem.


21.06.2009, 15:08
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Już nic nie rozumię,nie można adoptować czujnika,po samej wymianie jest dalej tak jak było,to ja już sam nie wiem co mam robić???????
Zaczęło mi się to rok temu po obfitych deszczach,póżniej jak było gorąco to zaczęła się już jakiś czas nie palić,jak zaczęła się jesień to już problem był oczywisty,natomiast tego roku już w maju jak było gorąco to też zdażało się,że gasła kontrolka,ale cóż znowu się pali.Byłem na komputerze,ayto było badane Wag-iem i wyszedł błąd 00817 czujnik termiczny wspomagania.skasowaliśmy go ale odrazu wyskoczył ponownie,być może jest konieczna adaptacja ale jak już kolega napisał wcześniej to nie ma czegoś takiego.Wspomaganie działa poprawnie,kierownic akręci się leciutko,na światłach przy ruchu kierownicy przygasają to chyba jest wszystko wporządku??????Powypinałem przewody z pompy i przeczyściłem WD-40 bo były zaśniedziałe,ale i tak dalej problem jest.
Mam fabię z 2004 roku 1,2 HTP 64KM.proszę o podpowiedż co mam zrobić???czy jakieś są kable jeszcze może zaśniedziałe,czy wiążka zgnita ale z tego co słyszałem to wiązka była 2001-2002r.
Proszę o pomoc??????????????????????????????


22.06.2009, 15:03

Dołączył(a): 22.05.2008, 14:04
Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post 
Jaki to błąd , jaki ma numer ? Teoretycznie nie powinno być u Ciebie problemu z wiązką , bo to już nie ten rocznik , ale... nie zaszkodzi ją sprawdzić.


22.06.2009, 17:39
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Dzięki za zainteresowanie,numer błędu to 00817 wykazuje błąd czujnika termicznego wspomagania kierownicy no i nie mogliśmy się połączyć Wag-iem na początku ze wspomaganiem kierownicy,pisał komunikat że brak komunikacji ze sterownikiem,czy coś takiego????Dopiero po auto-macie połączył się i znalazł błąd.Czy są jakieś przewody,które można odkręcić i ewentualnie przeczyścić czy coś???????

[ Dodano: 2009-06-22, 19:31 ]
W którym miejscu jest ten punkt gdzie wiązka może mieć styczność z wodą?????gdzieś obok akumulatora??????


22.06.2009, 18:30
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL