|
|
|
|
Teraz jest 29.03.2024, 10:53
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 24.02.2009, 20:48 Lokalizacja: z Pienin Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Bębny hamulcowe
w mojej fabce są już takie zardzewiałe że zastanawiałem się czy aby ich nie oczyścić i nie pomalować
albo może wymienić na nowe co bardziej opłacalne
jak pomalować to czym i jak
ile takie coś pomalowanie lub wymiana kosztuje
|
29.05.2009, 06:25 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Jak kupisz nowe to i tak po pewnym czasie zrobią ci się zardzewiałe. Koszt bębna orginalny 130 zamiennik koło 60 zł sztuka.
W aucie ojca są pomalowane zaciski, najpierw je dokładnie przeczyścić papierem ściernym a potem zostało zrobione hammerite odpornym na temperatury i rdze, możesz użyć też innych specialnych przystosowanych do tego spreyów.
Kolor jaki wybrał to jeden odpowiedni słuszny i ładnie wyglądający czyli czarny.
Tylko nie rób na jakieś czerwone, żółte itp.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
29.05.2009, 07:46 |
|
|
Dołączył(a): 28.05.2009, 19:04 Lokalizacja: MM Posty: 108
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
|
Jak chcesz miec dobrze zrobione i masz troche wolnej gotowki to daj do lakierowania proszkowego, najlepiej w czarny mat. Wyglada to dobrze i jest trwale, tylko trzeba uwazay przy zakladaniu, zeby zaraz lakieru nie uszkodzic
|
30.05.2009, 22:19 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|