|
|
Teraz jest 29.03.2024, 08:14
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Bilstein B4 jakie wrażenia użytkowników?
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 13.07.2007, 19:48 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Bilstein B4 jakie wrażenia użytkowników?
Witam,
jestem przed wymianą amortyzatorów, na orginałach przebieg zbliża się do 160kkm i niestety przestają tłumić drgania.
Z lektury forum można wywnioskować, że bilstein b4, lub kayaba to firmy godne uwagi, chciałbym się dowiedzieć od użytkowników w/w amortyzatorów jakie przebiegi już na nich zrobili i jakie spostrzeżenia (plusy, a może minusy)?
Pozdrawiam
|
06.05.2009, 19:37 |
|
|
Dołączył(a): 29.05.2006, 16:11 Lokalizacja: K-ce Posty: 209
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
jak chcesz KYB EXCEL -G to na OCP chyba klubowicz z Krakowa sprzedaje w cenie 174zl/ szt na przód i 114 czy coś takiego na tył... cena godna uwagi
Osobiście tez już się rozglądam i z tego co sie dowiedziałem przy szybszej charakterystyce pokonywania zakrętów EXCEL-G wypada lepiej...generalnie są sztywniejsze od b4..
teraz pytanie o ich jakość wykonania i zdolność przetrwania na polskich drogach
_________________ Systemy alarmowe
|
07.05.2009, 07:54 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03 Lokalizacja: Chomiki - Warszawa Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
|
W dwóch autach w rodzinie siedzą Bilsteiny B4 - auto twarde nie buja, nie ma dziwnych ugięć. KYB EXCELe - straszna kanapa :] w porównaniu z bilsteinami.
Jeżeli nie zależy Ci zbytnio na komforcie a na dobrym prowadzeniu auta to polecam bilsteiny.
PS: jak Ty zrobiłeś 160tyś na oryginalnych amorach???:D ja przy 60kkm swoje seryjne zamieniłem na B8
|
07.05.2009, 16:14 |
|
|
Dołączył(a): 08.11.2008, 21:06 Lokalizacja: Bydgoszcz Posty: 328
Podziękował: 2
Pomógł: 15
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: LVG - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
Mam z przodu Bilstein b4, zrobiłem jakieś 5 000 km. Jeżdzi się dużo lepiej Na zakrętach jest bardziej sztywno, na prostej dużo lepiej tłumią nierówności, jest ciszej na dziurach, abs i trakcja prawie sie nie włączają, a wcześniej bardzo często. Czuc że auto lepiej trzyma sie drogi. Jak je założyłem, to odrazu podjęłem decyzje że do tył też założę Bilstein b4, ale na razie nie mam kasy, ja widze same plusy tych amorów. Kupiłem je stąd: http://amortyzatorysklep.waw.pl. Sprzedawca godny polecenia, wszystko ok.
_________________ 133 KM & 321 NM
|
07.05.2009, 16:52 |
|
|
Dołączył(a): 13.07.2007, 19:48 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
darecki napisał(a): PS: jak Ty zrobiłeś 160tyś na oryginalnych amorach???:D ja przy 60kkm swoje seryjne zamieniłem na B8 Jakieś dobre sztuki mi się trafiły, w poprzednim aucie miałem bilsteiny, z przednich byłem zadowolony, ale tył padł po 20kkm, na szczęście nie robili problemów z reklamacją i po 14 dniach przysłali nowe, dlatego pytam jak się w fabiach spisują. dzięki za linka
|
07.05.2009, 17:15 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03 Lokalizacja: Chomiki - Warszawa Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
|
Polecam też tego sprzedawcę. Kupiłem u niego dwa komplety B4. Bez awarii a już oba komplety natłukły kkm.
|
07.05.2009, 21:27 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
B4 dobra sprawa jak chcesz mieć troche sztywniej, zrobiłem na nich 12 tysięcy +- i na razie jestem bardzo zadowolony.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
07.05.2009, 21:29 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Mam z przodu i z tyłu,w stosunku do serii duzo sztywniej,auto swietnie wchodzi w zakręty tłumienie drgań bardzo dobre.Polecam śmiało
|
10.05.2009, 21:03 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2009, 20:12 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2000
Województwo: mazowieckie
|
No ja też czekam na nowe B4 na przód, jak na razie jeżdżę z pękniętą sprężyną :/ zobaczymy czy takie dobre
|
03.06.2009, 17:43 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
ja na poczatku tylko przod wrzocilem to samochod mi sie konkretnie z przodu uniosl dziwnie to wygladalo jak na tyl wlozylem tez nowe to sie wyrownalo.
|
03.06.2009, 23:17 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2009, 20:12 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Rok prod.: 2000
Województwo: mazowieckie
|
przedwczoraj założyłem B4 na przód i rzeczywiście twardsze, za to auto świetnie trzyma się drogi:)
Polecam tak jak i oponki firestone nareszcie jadę
|
10.06.2009, 22:44 |
|
|
Dołączył(a): 29.05.2006, 16:11 Lokalizacja: K-ce Posty: 209
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
to ja dodam swoje 5 groszy jestem po montażu B4 póki co tylko na przodzie seria wytrzymała prawie 160 tys km bez wylania jednak stopień amortyzacji nie pozwalał na komfortowa jazdę. Auto po montażu samego przodu na pewno zyskało na sztywności jest "zwarte" reaguje szybko na ruchy kierownica, nie "plynie" jak to mialo miejsce wcześniej, dla mnie mogłyby być jeszcze sztywniej ale zwyciężył czynnik ekonomiczny: szukałem przez moment zawieszenie od RS jednak cena zbyt wysoka. B4 w sklepie kosztowały mnie 140 zł za sztukę.
Generalnie po pierwszych 20 km jestem na TAK !:)
PS jeszcze jedno auto po montażu amorków straciło trochę na estetyce : przód się podniósł w sposób zauważalny no ale może na naszych drogach to okaże się plusem bedę czuł się bardziej pewnie jeżdżąc po drogach które nie raz po środku pasa mają niezłe garby pare razy nieżle zaryłem plastikiem na szczęście tylko nim [ Dodano: 2009-09-18, 10:08 ]kolejne moje spostrzeżenia na temat B4: przez ten podniesiony przód wyraźnie czuję mały dyskomfort na ciaśniejszych łukach wydaje mi się że auto jest mniej pewniejsze w prowadzeniu. tzn mam wrażenie że granica zerwania przyczepności pojawi się szybciej aniżeli starym nawet rozklekotanym zawieszeniu, które wychylało się już znacznie.
Musze pojechać na jakiś parking i sprawdzić na ile w tym prawdy
_________________ Systemy alarmowe
|
16.09.2009, 14:14 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|