|
|
|
|
Teraz jest 19.04.2024, 18:18
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
problem z gasnieciem silnika 1.4 mpi
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 07.01.2009, 12:32 Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Województwo: mazowieckie
|
problem z gasnieciem silnika 1.4 mpi
Na poczatek prosilbym o orade jaki kabelek kupic zeby przetestowac vagiem fabia 1.4 mpi 2002 r Mam problem z gasnieciem silnika zdarza sie to tylko na benzynie na gazie nie ma problemow. podczas przelaczania po zapaleniu roznie bywa ale najgorzej jest jak jade na gazie i przelacze a pozniej np stane na swiatlach to jest tragedia jak nie pomoge silnikowi gazem to zgasnie czym moze to byc spowodowane? Mam pytanie odnosnie jeszze rurki doprowadzajacej powietrze do filtra powitrza czy ta rurke powinienm miec zawinietado srodka? [ Dodano: 2009-01-26, 23:43 ]Dodam jeszcze ze nie zapalaja mi sie zadne kontrolki [ Dodano: 2009-01-27, 11:41 ]mam tez maly problem z pokazywaniem sie malej ilosci oleju w tych miejscach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ce ... d8eb2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaf ... 82390.html
a tu jest ta rurka doprowadzajaca powietrze do filtra
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a5 ... 2af38.html
|
26.01.2009, 23:39 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2008, 12:45 Lokalizacja: lubaczów Posty: 46
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podkarpackie
|
Co do gaśnięcia silnika to może zainteresuj się takim tematem jak sławetne czyszczenie przepustnicy. Jeśli chodzi o przewód doprowadzający powietrze to u mnie jest on tak zakręcony ze wlot jest skierowany w stronę silnika.
_________________ kris
|
27.01.2009, 14:56 |
|
|
Dołączył(a): 07.01.2009, 12:32 Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Województwo: mazowieckie
|
Dodam jeszcze ze gasniecie nie wystepuje gdy silnik jest zimny wszystko sie zaczyna gdy sie nagrzeje. Problemy te najprawdopodbniej zaczely sie w momencie gdy padl mi aku. Mniej wiecej od tego momentu zauwazylem ten problem. MA ktos jakis pomysl co moze byc powodem takiej sytuacji?
|
29.01.2009, 19:33 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
mozliwe ze trzeba nastawy przepustnicy wrzucic. ten drugi wyciek oleju to w ktorym miejscu ? widze ze glowica, cos w tym stylu.
a do tego czujnika kup nowa podkladke i problem powinien zniknac. czujnik cisnienia oleju to jest jak sie nie myle.
_________________ 1.8T 301HP
|
29.01.2009, 21:04 |
|
|
Dołączył(a): 07.01.2009, 12:32 Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Województwo: mazowieckie
|
to dugie zdjecie jest przy wejsciu cewki zaplonowej a gdzie moge kupic taka uszczeleke bo nie widze nigdzie takiej?
|
29.01.2009, 21:36 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
w sklepie najlepiej specjalizujacym sie w skodzie, lub wykrec ten czujnik, wez podkladke i jedz do sklepu z art. metalowymi. byle by ten sam material i rozmiar.
_________________ 1.8T 301HP
|
29.01.2009, 23:03 |
|
|
Dołączył(a): 07.01.2009, 12:32 Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Województwo: mazowieckie
|
PO dolaniu stp do czyszczenia wtryskiwaczy do benzyny jest lepiej obory nie faluja po nagrzaniu jedynie tylko przy przelaczaniu z gazu na benzyne
|
09.02.2009, 23:08 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|