Teraz jest 20.04.2024, 04:05



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Kłopoty ze wskaznikiem temperatury silinika. 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 30.07.2008, 09:03
Lokalizacja: Maszewo
Posty: 35
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: zachodniopomorskie
Post Kłopoty ze wskaznikiem temperatury silinika.
Witam.

Chcialbym zapytać, co sądzicie o takim zachowaniu wskaźnika temperatury. Przyszły mrożne dni, podczas jazdy na dlugiej trasie po kilkunastu minutach wskaznik temperatury "lezy" na 0. Wystarczy, ze zrobie krotki postoj, temperatura zaczyna sie podnosic, po czym zatrzymuje sie na standardowej połówce skali. Ruszam w trase, zrobie kilka kilometrow z predkoscia 110 km/h wskaznik zaczyna opadac. Co moze byc przyczyna tego typu zachowań?

Może to mało istotne ale w przypadku dość mroźnych poranków, po przejechaniu trasy 50km mam problemy z dogrzaniem auta w środku. Powietrze z nawiewów jest tylko lekko ocieplone. Tak jak pisałem wcześniej po 3 minutowym postoju, nawiewy zaczynaja grzać normalnie a wskażnik wskazywac polowe skali. Być może to jakas głupota, typu nieszczelność układzie wentylacyjnym .... co sadzicie ?


11.01.2009, 17:32
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
termostat


11.01.2009, 17:40
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6869
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
grabsoon, dokładnie jak pisze kros... Pouszukaj na forum pod tym hasłęm, a będziesz wiedział jak się zabrać do całej jego wymiany etc

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


11.01.2009, 18:33
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.04.2008, 18:04
Lokalizacja: Łódź
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
Post 
Popracujesz godzinkę przy aucie wymieniając termostat i będziesz miał cieplutko cały czas :hurra:


11.01.2009, 18:45
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 30.07.2008, 09:03
Lokalizacja: Maszewo
Posty: 35
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Dzieki wielkie Panowie. Po raz kolejny forum sprawdza sie w 100%. Znalazlem termostat do mojego silnika na fabiaczesci za 25 zl. Ze wzgledu na czas realizacji wysylki (2-3dni) musze zapytac czy dalsza jazda do pracy i z powrotem (100km) jest bezpieczna i nie szkodzi silnikowi?


12.01.2009, 00:36
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.04.2008, 18:04
Lokalizacja: Łódź
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
Post 
Spoko możesz śmigać te kilka dni. A swoją drogą to coś bardzo tani ten termostat. Ja wymieniałem już dwa razy i nigdzie tak taniego nie widziałem. No z resztą były montowane dwa rodzaje termostatów, więc może ty masz ten drugi :hurra:


12.01.2009, 16:23
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 30.07.2008, 09:03
Lokalizacja: Maszewo
Posty: 35
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Jest napisane, ze zamiennik - nie oryginal. Oryginal na tej samej stronie 70 zl.
Wg informacji na stronie jest to termostat ukladu chlodzenia do 1.4 MPI 50 kW - dokladnie taki silnik mam w mojej. Nie zakladam wiec, ze nie bedzie pasowal :)


12.01.2009, 21:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.04.2008, 18:04
Lokalizacja: Łódź
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
Post 
Wg informacji na stronie jest to termostat ukladu chlodzenia do 1.4 MPI 50 kW - dokladnie taki silnik mam w mojej. Nie zakladam wiec, ze nie bedzie pasowal :)[/quote]

Bardzo dziwna sprawa z tym termostatem. W podpisie pod nickiem masz napisane że silnik masz 16V, jest to silnik 55Kw, kupiłeś sobie termostat do silnika 50Kw - jest to stary czeski silnik. Termostaty te są różne i na pewno nie będą pasowały. Może napisz konkretnie jaki masz silnik w swojej skodzie.


13.01.2009, 17:29
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
ja mam przejechane 144kkm i termostat robiłem dopiero raz, ale obecnie znowu wymaga wymiany.


15.01.2009, 22:20
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL