FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=6881 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lowczy [ 04.01.2009, 18:39 ] |
Tytuł: | [F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju |
Koledzy! Dzisiaj odkręciłem korek od wlewu oleju przy pracującym silniku i ku mojemu zdziwieniu początkowo wzrosły obroty a później silnik zaczął się dławić. Szybko zakręciłem korek i praca silnika wróciła do normy. Niemniej jednak zapaliły się kontrolki EPC i żółty helikopterek. Odczytałem błędy VAG-iem: Address 01 ------------------------------------------------------- 3 Faults Found: 17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean P1152 - 35-10 - - - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 35-10 - - - Intermittent 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Component: ABS 5.7 FRONT V40 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes – Intermittent Błędy skasowałem i silnik pracuje normalnie, ale dziwni mnie ta sytuacja ponieważ jakiś czas temu odkręcałem korek od oleju przy pracującym silniku i takich „cyrków” nie było. Macie jakieś pomysły? Krzysiek |
Autor: | konwoz [ 04.01.2009, 19:34 ] |
Tytuł: | |
Jutro sprawdzę u siebie jak to jest. Nigdy tego nie robiłem więc nic nie wiem. A po jakie licho ty zdejmowałeś ten korek |
Autor: | kros [ 04.01.2009, 21:15 ] |
Tytuł: | |
odpowietrzenie pokrywy zaworów i skrzyni korbowej połączone jest z układem dolotowym. Odkręcając korek otworzyłeś układ i dałeś lewe powietrze w dolot. Pewnie o to chodzi... |
Autor: | vog [ 05.01.2009, 07:46 ] |
Tytuł: | |
Też kiedyś przy wymianie oleju nie zakręciłem korka i uruchomiłem silnik. Miałem te same objawy. Po skasowaniu błędów wszystko wróciło do normy. Nie ma się co martwic. Vog |
Autor: | Miro108 [ 05.01.2009, 16:38 ] |
Tytuł: | |
u mnie sie nic nie dzieje tylko ze ja mam inny silnik... ale tez mam tak jak pisał Kros bo idzie wężyk od pokrywy zaworów do filtra powietrza.. [ Dodano: 2009-01-05, 17:50 ] I mam właśnie pytanie bo u mnie tez wężyk od pokrywy idzie do obudowy filtra powietrza a widziałem ze fabrycznie był do tej pokrywy przepustnicy... Podejrzewam ze zrobili to gazownicy jak zakładali LPG ale dlaczego?? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |