FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=6881
Strona 1 z 1

Autor:  lowczy [ 04.01.2009, 18:39 ]
Tytuł:  [F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju

Koledzy!

Dzisiaj odkręciłem korek od wlewu oleju przy pracującym silniku i ku mojemu zdziwieniu początkowo wzrosły obroty a później silnik zaczął się dławić. Szybko zakręciłem korek i praca silnika wróciła do normy. Niemniej jednak zapaliły się kontrolki EPC i żółty helikopterek.

Odczytałem błędy VAG-iem:
Address 01 -------------------------------------------------------
3 Faults Found:
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean
P1152 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Component: ABS 5.7 FRONT V40
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes – Intermittent

Błędy skasowałem i silnik pracuje normalnie, ale dziwni mnie ta sytuacja ponieważ jakiś czas temu odkręcałem korek od oleju przy pracującym silniku i takich „cyrków” nie było.
Macie jakieś pomysły?

Krzysiek

Autor:  konwoz [ 04.01.2009, 19:34 ]
Tytuł: 

Jutro sprawdzę u siebie jak to jest. Nigdy tego nie robiłem więc nic nie wiem.
A po jakie licho ty zdejmowałeś ten korek ??

Autor:  kros [ 04.01.2009, 21:15 ]
Tytuł: 

odpowietrzenie pokrywy zaworów i skrzyni korbowej połączone jest z układem dolotowym. Odkręcając korek otworzyłeś układ i dałeś lewe powietrze w dolot. Pewnie o to chodzi... ???

Autor:  vog [ 05.01.2009, 07:46 ]
Tytuł: 

Też kiedyś przy wymianie oleju nie zakręciłem korka i uruchomiłem silnik. Miałem te same objawy. Po skasowaniu błędów wszystko wróciło do normy. Nie ma się co martwic.

Vog

Autor:  Miro108 [ 05.01.2009, 16:38 ]
Tytuł: 

u mnie sie nic nie dzieje tylko ze ja mam inny silnik... ale tez mam tak jak pisał Kros bo idzie wężyk od pokrywy zaworów do filtra powietrza..

[ Dodano: 2009-01-05, 17:50 ]
I mam właśnie pytanie bo u mnie tez wężyk od pokrywy idzie do obudowy filtra powietrza a widziałem ze fabrycznie był do tej pokrywy przepustnicy... Podejrzewam ze zrobili to gazownicy jak zakładali LPG ale dlaczego??

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/