Teraz jest 28.03.2024, 10:35



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
[F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post [F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju
Koledzy!

Dzisiaj odkręciłem korek od wlewu oleju przy pracującym silniku i ku mojemu zdziwieniu początkowo wzrosły obroty a później silnik zaczął się dławić. Szybko zakręciłem korek i praca silnika wróciła do normy. Niemniej jednak zapaliły się kontrolki EPC i żółty helikopterek.

Odczytałem błędy VAG-iem:
Address 01 -------------------------------------------------------
3 Faults Found:
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean
P1152 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Component: ABS 5.7 FRONT V40
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes – Intermittent

Błędy skasowałem i silnik pracuje normalnie, ale dziwni mnie ta sytuacja ponieważ jakiś czas temu odkręcałem korek od oleju przy pracującym silniku i takich „cyrków” nie było.
Macie jakieś pomysły?

Krzysiek


04.01.2009, 18:39

Dołączył(a): 14.04.2008, 18:04
Lokalizacja: Łódź
Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
Post 
Jutro sprawdzę u siebie jak to jest. Nigdy tego nie robiłem więc nic nie wiem.
A po jakie licho ty zdejmowałeś ten korek ??


04.01.2009, 19:34
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
odpowietrzenie pokrywy zaworów i skrzyni korbowej połączone jest z układem dolotowym. Odkręcając korek otworzyłeś układ i dałeś lewe powietrze w dolot. Pewnie o to chodzi... ???


04.01.2009, 21:15
Zobacz profil

Dołączył(a): 28.02.2006, 07:52
Lokalizacja: śląsk
Posty: 69
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Województwo: śląskie
Post 
Też kiedyś przy wymianie oleju nie zakręciłem korka i uruchomiłem silnik. Miałem te same objawy. Po skasowaniu błędów wszystko wróciło do normy. Nie ma się co martwic.

Vog


05.01.2009, 07:46
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
u mnie sie nic nie dzieje tylko ze ja mam inny silnik... ale tez mam tak jak pisał Kros bo idzie wężyk od pokrywy zaworów do filtra powietrza..

[ Dodano: 2009-01-05, 17:50 ]
I mam właśnie pytanie bo u mnie tez wężyk od pokrywy idzie do obudowy filtra powietrza a widziałem ze fabrycznie był do tej pokrywy przepustnicy... Podejrzewam ze zrobili to gazownicy jak zakładali LPG ale dlaczego??


05.01.2009, 16:38
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL