|
|
|
|
Teraz jest 28.03.2024, 10:35
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
[F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
[F1] Niepokojąca praca silnika przy odkręconym korku oleju
Koledzy!
Dzisiaj odkręciłem korek od wlewu oleju przy pracującym silniku i ku mojemu zdziwieniu początkowo wzrosły obroty a później silnik zaczął się dławić. Szybko zakręciłem korek i praca silnika wróciła do normy. Niemniej jednak zapaliły się kontrolki EPC i żółty helikopterek.
Odczytałem błędy VAG-iem:
Address 01 -------------------------------------------------------
3 Faults Found:
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean
P1152 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Component: ABS 5.7 FRONT V40
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes – Intermittent
Błędy skasowałem i silnik pracuje normalnie, ale dziwni mnie ta sytuacja ponieważ jakiś czas temu odkręcałem korek od oleju przy pracującym silniku i takich „cyrków” nie było.
Macie jakieś pomysły?
Krzysiek
|
04.01.2009, 18:39 |
|
|
Dołączył(a): 14.04.2008, 18:04 Lokalizacja: Łódź Posty: 31
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
Jutro sprawdzę u siebie jak to jest. Nigdy tego nie robiłem więc nic nie wiem.
A po jakie licho ty zdejmowałeś ten korek
|
04.01.2009, 19:34 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
odpowietrzenie pokrywy zaworów i skrzyni korbowej połączone jest z układem dolotowym. Odkręcając korek otworzyłeś układ i dałeś lewe powietrze w dolot. Pewnie o to chodzi...
|
04.01.2009, 21:15 |
|
|
Dołączył(a): 28.02.2006, 07:52 Lokalizacja: śląsk Posty: 69
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Województwo: śląskie
|
Też kiedyś przy wymianie oleju nie zakręciłem korka i uruchomiłem silnik. Miałem te same objawy. Po skasowaniu błędów wszystko wróciło do normy. Nie ma się co martwic.
Vog
|
05.01.2009, 07:46 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
u mnie sie nic nie dzieje tylko ze ja mam inny silnik... ale tez mam tak jak pisał Kros bo idzie wężyk od pokrywy zaworów do filtra powietrza..
[ Dodano: 2009-01-05, 17:50 ] I mam właśnie pytanie bo u mnie tez wężyk od pokrywy idzie do obudowy filtra powietrza a widziałem ze fabrycznie był do tej pokrywy przepustnicy... Podejrzewam ze zrobili to gazownicy jak zakładali LPG ale dlaczego??
|
05.01.2009, 16:38 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|