|
|
|
|
Teraz jest 07.07.2024, 00:41
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
132 tys km zmiana na Olej mineralny co myslicie???
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
132 tys km zmiana na Olej mineralny co myslicie???
HM chce oczyscic komore silnika -niewiem jkai olej byl zalany zyje w uK 0 jakis informacji co bylo zalewane. Jeden z mechanikow powiedzial mi olej mineralny by spelnil role bo to stary typ silnika z lat 90 . Czy oby niezawczesnie??? 132 tys km????
|
14.12.2008, 18:53 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Nie rób biednemu silnikowi tego, jak nie wiesz co zalać to zalej przynajmniej półsyntetyk, a nie żaden minerał.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
14.12.2008, 19:22 |
|
|
Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22 Lokalizacja: W-Wa Białołęka Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
|
dokladnie, mineral nie, jesli juz polsyntetyk
_________________
|
14.12.2008, 19:56 |
|
|
Dołączył(a): 10.07.2008, 21:51 Lokalizacja: Poznań Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: wielkopolskie
|
ja mam podobny silnik (czeski) przebieg 115 tys i leje syntetyk 0W-40 i bez problemów, więc nie zalewaj auta minerałem ewentualnie półsyntetykiem:)
Pozdrawiam użytkowników Fabianek:)
|
16.12.2008, 19:15 |
|
|
Dołączył(a): 10.10.2006, 09:18 Lokalizacja: Białystok Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Macky napisał(a): ja mam podobny silnik (czeski) przebieg 115 tys i leje syntetyk 0W-40 i bez problemów, więc nie zalewaj auta minerałem ewentualnie półsyntetykiem:)
Pozdrawiam użytkowników Fabianek:)
Ja mam ok. 120 tys. i zalany półsyntetyk.
pozdr.
|
17.12.2008, 12:42 |
|
|
Dołączył(a): 18.01.2008, 13:14 Lokalizacja: łodz Posty: 341
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: FABIA VW Passat 1,8 ADZ
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Szkoda silnika a pozatym jeśli jest mineralny to jest trudniejszy rozruch silnbika niż nap na syntetyku. Proponuję zalać półsyntetykiem jesli zamierzasz jeszcze dłużej pojeżdzić autem
_________________ )
|
17.12.2008, 15:06 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45 Lokalizacja: Mińsk-Maz. Posty: 1530 Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
|
Nie bierze ci oleju,dla spokoju półsyntetyk.
|
17.12.2008, 22:50 |
|
|
Dołączył(a): 24.11.2007, 15:52 Lokalizacja: Gdańsk Posty: 291
Podziękował: 0
Pomógł: 39
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
|
syntetyk wyplukuje smieci z silnika, mineralny wrecz przeciwnie - zakleja nieszczelnosci- taki duzy skrot.
jezeli bierze ci olej to faktycznie mozna pomyslec o polsyntetyku, jezeli nie dolewasz kropelki to szkoda dawac gorszy olej.
_________________ a mialem 101 koni...
|
20.12.2008, 15:00 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
NO dobra to juz wiem wszystko ..... w sklepie Halfords(UK) w ksiazeczce zalecane sa oleje
syntetic 10w40 5w40 0w40 castrol GTX i jest pol syntetic 10w40 mobil S co wybrac??? Auto mi nieleje i nieucieka olej . a jest 132 tys km no i chyba duzy syf bo pod komora zaworow byla rzeznia .....wielki syf i grudki
|
20.12.2008, 15:43 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|