Teraz jest 28.03.2024, 12:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
[F1] Problem z odpaleniem 1.2 HTP 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 24.08.2008, 17:33
Posty: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Województwo: śląskie
Post Problem z odpaleniem 1.2 HTP
Witam, po nocy nagły problem z odpaleniem mianowicie po przekręceniu stacyjki zaświęcają się lampki, rozrusznik próbuje zaskoczyć ale nie umie i jednocześnie słychać przyciszony dzwięk syreny z alarmu...

Bardzo proszę o sugestie (immobilizer?) ...

Pozdrawiam


01.12.2008, 07:18
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.03.2008, 15:57
Lokalizacja: łódź
Posty: 1254
Podziękował: 0
Pomógł: 32

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fiat Doblo
Rok prod.: 2011
Województwo: łódzkie
Post 
Jakby był to immo to świeciłaby sie kontrolka (samochodzik z kluczykiem).
A jak jest u ciebie z aku???
Może siada aku???


01.12.2008, 08:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
no i trzeba sprawdzić słynną wiązkę elektryczną. :sciana:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


01.12.2008, 09:08
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.08.2008, 17:33
Posty: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Województwo: śląskie
Post 
odpalenie od drugiegu akumulatora pomogło


01.12.2008, 15:07
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post Problem z odpaleniem silnika po nocy rano. 1.2 HTP 40kw 54KM
Witam

Jestem posiadaczem Skody Fabia 1.2 HTP rok 2002. Silnik 54KM 40kw 3 cylindry model: AWY.
I mam oto taki problem z porannym odpaleniem silnika.
W zime to było nałogowe, natomiast teraz kiedy nad ranem jest ok 0 - 1 stopni dzieje sie tak samo. Kiedy rano przekrecam kluczym w stacyjce i prubuje odpalic zero reakcji i tak jest za pierwszym razem lub drugim razem. Samochód odpala mi za 3-4 razem i musze dłużej przytrzymać kluczyk i zaskakuje. jak było bardzo zimno to czasem za piatym przekręceniem kluczyka zaskakiwał, natomiast teraz kiedy zrobiło sie cieplej za 2 razem da rade go odpalić.
Myślałem że sa to świece bo z tego co wyczytałem trzeba je zmieniac co 60 tyś a mój samochód ma przejechane 82 tyś. Więc wymieniłem na bardzo dobre świece platynowe firmy NGK japońskiej produkcji model NGK PZFR5J-11 za nie małe pieniadze bo koszt wymiany 3 świeć zapłaciłem 180zł i niestety ale problem dalej jest ten sam.

Czy może ktoś spotkał sie z takim problemem i wie co moze byc przyczyna tego że samochód nie odpala za pierwszym razem przy niskich temperaturach?

Bardzo prosze o pomoc bo nie wiem co z tym fantem zrobic a nie chce jezdzic bezsensownie po warsztatch i płacić pieniadze skoro problem nie został rozwiacany.

Naszczęście idzie juz cieplej i jezeli jest powyzej 5 stopni to Skoda odpala za pierwszym razem. Zadnych problemów tez nie mam kiedy wyjde z pracy po 8 godzinach i na dworze jest 15 stopni to tez odpala za pierwszym razem.

Pozdrawiam
Rybol


16.04.2009, 09:49
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.04.2009, 16:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
Post 
Zasadniczo to w pierwszej kolejności pojechałbym na komputer... przyczyn może być wiele - od problemów z cewkami, po zamoknięte przewody itd... Czy wilgoć na wpływ na zachowanie auta czy wyłącznie temperatura?


16.04.2009, 10:10
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.02.2007, 12:06
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 134
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Witam!

Być może jest to problem opisany tu http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=6986

_________________
Arcimek
Dariusz Arcimowicz
Szczecin


16.04.2009, 13:06
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
jeśli mnie pamieć nie zawodzi AWY nie ma EGR


16.04.2009, 13:31
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.02.2007, 12:06
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 134
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Witam!

Tylko AZQ i BME mają recyrkulację...
U mnie czyszczenie EGR dało bardzo mizerne rezultaty, za to wyczyszczenie przepustnicy sprawiło że silnik zaczął gadać jak nowy :)

_________________
Arcimek
Dariusz Arcimowicz
Szczecin


16.04.2009, 13:48
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
BME chyba też nie ???, no ale to nie na temat...


16.04.2009, 15:15
Zobacz profil

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
arcimek napisał(a):
za to wyczyszczenie przepustnicy sprawiło że silnik zaczął gadać jak nowy

U mnie było podobnie i pomogło.

_________________
Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race
Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm,
Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,


16.04.2009, 21:08
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Witam
Jeden Pan podsunoł mi powysł i powiedział żebym pojechał do Pana "Stasia" zeby zmierzyl cisnienie na cylindrach, bo te silniki maja to do siebie ze wypalaja sie gniazda zaworowe w glowicy lub grzybki zaworów lub jedne i drugie i stąd kłopoty z odpaleniem.

Czy ktoś miał z tym doczynienia i czy może to byc prawda... Przyznam że to chyba skomplikowanie brzmi i koszta moga mnie powalic na kolana.
Oj Coraz bardziej zaczyna zawodzic ta moja Fabka, nie dobrze!

Prosze o odpowiedz
Pzdr


17.04.2009, 07:57
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.02.2007, 12:06
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 134
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Witam!

A sprawdziłeś przepustnicę ? Zacznij od najtańszych rozwiązań...

_________________
Arcimek
Dariusz Arcimowicz
Szczecin


17.04.2009, 11:19
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Nie sprawdziłem i o ile to mozliwe daje sobie z tym padłęm spokój. Musze przyznac że fabia to jedno wielkie g...o! mam drugi samochód Renault Laguna II który naszpikowany jest tak elektronika że jak by to Fabia miała to juz bym ja na ulicy zostawił i sie nie przyznał że to moje bo tak pewnie by się psuło. Laguna wersja INITIALE nie sprzedawana na polskim rynku i ten sam rocznik co Fabia i przebieg podobny w granicach 80tyś. Fabia kupiona jako drugi samochód w rodzinie dla obniżenia kosztów jazdy bo laguna potrafi wypić no ale co z tego.
To padło Fabia nie dośc że to uboga wersja że szok to takie usterki jak swiatło w bagazniku , w kabinie kierowcy i nie działające wszystkie wycieraczki to normalne w tym g...nie! Szkoda gadac, jestem zarzenowany że to kupiłem i nie wiem czy do dalej naprawiac czy robic, bo zrobuie to a zacznie się psuć co innego. Kończymy ten temat, wsadziłem to padło do garazu i przesiadełm się do laguny.. Niech poczeka na lepsze czasy to zydowi za grosze oddam zeby się pozbyc problemu.
dziekuje za odpowiedzi, ale nie mam czasu na zabawy z tym szajsem. A skodzie dziekuje za współprace... Kiedyś miałem polo, mój pierwszy samochód... to samo gówno i tez kase wkładalem....szkoda słów.
pzdr


21.04.2009, 13:01
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 232
Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post Re: Problem z odpaleniem silnika po nocy rano. 1.2 HTP 40kw
Na odpalenie Fabii 1.2 wystarczy korba i trochę krzepki.Wkładamy korbę w atrapę i jednym pociągnięciem odpalamy auto.


23.04.2009, 16:42
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL