|
|
Teraz jest 12.05.2024, 13:30
|
[F1/F2] Centralny zamek sterowany z orginalnego pilota - zle dziala
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Mialem podobnie rok temu. Skonczylo sie na wymianie sterownika komfortu w ASO: 560+100 programowanie=zepsute wakacje.
A skad wiesz, ze Ci kluczyk jednak nadaje? Czy masz drugi, zapasowy kluczyk? Czy on tez nie dziala? U mnie dzialo sie to stopniowo: z tygodnia na tydzien coraz slabiej dzialal az w koncu zdechl na dobre.
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
23.07.2007, 07:32 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Byłem na wolumenie i koleś miał taki mały odbiornik fal radiowych i on wychwycal częstotliwość więc działa. mam problemy z alarmem teraz jak zamknę z zamka po odblokowaniu zaczyna wyć mi syrena:/ gdzie znajduje się ten moduł komfortu??? na allegro nie są ąz tak drogie te moduły a zaprogramować kluczyk już potrafię:))
|
23.07.2007, 21:18 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Ciagle nie odpowiedziales czy masz drugi, zapasowy kluczyk i czy on Ci dziala?
Uwazaj z tymi sterownikami z allegro, bo to moga byc tak samo zepsute jak ten Twoj.
Sterownik znajduje sie w desce rozdzielczej przed kolanem kierowcy. Musisz wiec zdjac lewa strone, dolna czesc deski rozdzielczej, ta pod kierownica- cos kolo 10 torxow. Potem musisz odkrecic (chyba jeden torx) nawiew na nogi kierowcy. Wtedy ujrzysz sterownik - mala czarna skrzynka, jest w takich zatrzaskach. Wypinasz 2 wtyczki i juz jest Twoj.
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
23.07.2007, 21:36 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
No właśnie drugiego kluczyka z pilotem nie posiadam:/
|
24.07.2007, 08:48 |
|
|
Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Awaria centralnego zamka
Witam i mam problem polegający na tym, że mam oryginalny centralny zamek z dokładanym w ASO alarmem sterowanym z pilota, który zamyka samochód zdalnie centralnym zamkiem. I problem polega na tym, że niekiedy po zamknięciu samochodu auto zostaje zamknięte słychać trzask zamykanych zamków lecz po kilku sekundach samochód jest otwierany i tak w kółko. Po otwarciu drzwi samochodu uaktywnia się alarm. W związku z tym mam pytanie czy miał ktoś podobny problem, bo na łamach klubu nie znalazłem poruszanego zagadnienia. Proszę o poradę co to może być, bo według mnie to siłownik centralnego zamka, ale i tu następne pytanie gdzie on się znajduje, czy pod tą blachą zakrywającą wnętrze drzwi, a jeśli tak to jak ją wyjąć, czy trzeba rozwiercać nity metalowe. Za wszelkie porady dziękuję.
|
14.11.2007, 12:34 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
Sprawdz krańcówki w drzwiach auta. Poszukaj temat był poruszany. Najczęściej pada krańcówka w lepych lub prawych przednich drzwiach.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
14.11.2007, 13:00 |
|
|
Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Masz rację, ale krańcówki zachowują się bez zastrzeżeń, to jest światło we wnętrzu świeci kiedy się otworzy drzwi i nie widać żadnych zmian z tym związanych
|
14.11.2007, 14:30 |
|
|
Dołączył(a): 05.11.2005, 17:23 Lokalizacja: ERW Posty: 95 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: NAY - 7b.AUT
Samochód: SEAT Ibiza 1.4 85KM Stylance
Rok prod.: 2009
Województwo: łódzkie
|
Jeśli centralny zamek jest orginalny to jest to całość z zamkiem dostęp jest trudny i czasochłonny , trzeba rozebrać całe drzwi że by to wyciągnąć.
Sam naprawiałem krańcówkę i z tego co pamiętam to zamek jest nitowany i raczej trudno byłoby to rozebrać żeby się dostać do siłownika.
Napisz jeszcze czy jak zamkniesz drzwi kluczykiem( nie włączając alarmu) to też się po chwili otwierają?
|
14.11.2007, 15:04 |
|
|
Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Nie zamykając drzwi kluczykiem wszystko jest ok, czyli wszystkie drzwi się zamykają bez uwag, a wracając do twojej odpowiedzi "mrek33", czyli żeby wyjąć tą blachę trzeba roznitować te nity.
|
14.11.2007, 18:10 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Witam.
Bardzo podobną sytuację miałem w poprzednim samochodzie z centralem i alarmem (Tico). Zamykałem pilotem, a samochód zaraz się otwierał. I tak w kółko. Powodem było wyciągnięte cięgno siłownika i centralka alarmu nie dostawała sygnału o zamknięciu drzwi, dlatego się wciąż otwierał. Kluczykiem można było go zamknąć bez problemu. Odkręciłem dwie śruby, skróciłem cięgło i jak ręką odjął. Podejrzewam że u Ciebie centralka też nie dostaje takiego sygnału, a alarm się uzbraja. Może to być też awaria samej centralki. Nie podejrzewałbym krańcówki. Jak u mnie się zawiesiła od strony kierowcy, to po wejściu do samochodu po kilkunastu sekundach zamek się zamykał. Było brak sygnału o otwarciu drzwi.
Pozdrawiam.
|
14.11.2007, 18:33 |
|
|
Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Zapomniałem dodać, że awaria ta zdarza się tylko niekiedy nie zawsze nie raz można zamknąć samochód kilkanaście razy przez okres kilku tygodni i nic się nie dzieje, a niekiedy zamki szaleją i nie wiadomo co wtedy robić
.
|
14.11.2007, 18:53 |
|
|
Dołączył(a): 05.11.2005, 17:23 Lokalizacja: ERW Posty: 95 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: NAY - 7b.AUT
Samochód: SEAT Ibiza 1.4 85KM Stylance
Rok prod.: 2009
Województwo: łódzkie
|
|
15.11.2007, 10:07 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
przednie szyby/centralny zamek
Witam,
mam problem z centralnym zamkiem/oryginalny w kluczyku ( nie posiadam alarmu). Po zamknięciu samochodu, sam się otwierał i opuszczał szyby po czym cały się blokował. W czasie jazdy też szyby same się opuszczały a zamek wydawał głos jakby próbował się zamknąć. Takie objawy występowały przez cały dzień. Ponieważ źaden serwis nie miał czasu, wyjąłem bezpieczniki odpowiedzialne za szyby i centralny. Po 2 dniach umieściłem je znów i na razie ( tydzień) jest wszystko ok. Zastanawiam się czy to mogło pomóc czy tylko jest to przypadek, że znów wszystko działa.
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zjawiskiem
Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
Mikołaj
|
01.02.2008, 11:51 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Ja miałem to samo i okazało sie że nikt nic nie wie
Wywaliłem bezpieczniki od zamka i szyb i wróciło do normy ale problem sie powtarzał.
Na mój gust to coś ze sterownikiem komfortu.
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
01.02.2008, 17:31 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
rozumiem więć, że nie rozwiązałeś problemu a jedynie sam z siebie przestał się powtarzać.
Wobec tego nie wiem co robić, chyba sprawdze kable i ten cholerny czujnik.
Pozdrawiam
Mikolaj
|
04.02.2008, 09:40 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 141 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|