|
|
|
|
Teraz jest 21.09.2024, 12:56
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
silniczek tyl.wycieraczki fabi ,pali bezpiecznik !!!
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
silniczek tyl.wycieraczki fabi ,pali bezpiecznik !!!
witam.wszystkich
mam fabie 1.4 mpi.2001 r.silnik tylnej wycieraczki niedziala,pali bespiecznik,jezeli zmienie na nowy,tez sie przepala,a z silniczka odchodza odglosy cykania,jakby sie zawiesil(ale tylko w momencie zasilania/przepalanie bespiecznika)co jest nietak? czy silniczek jest do wyzucenia? niedemontuje go poniewaz raz kiedys to zrobilem i pourywalem zaczepy,moze ta wade usune bez rozbierania tylnej klapy, mam nadzieje...
jezeli ktos moze pomoc to dzieki z gory!!!
|
07.11.2008, 21:49 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
Bez rozbierania klapy chyba się nie obejdzie , po pierwsze rozłącz kabelki od silnika i wtedy wiesz czyto silnik czy na dopływie ( np.w gumowej przelotce) , silnik nie musi być do wymiany mogło go tylko chwycić i leci bezpiecznik
|
08.11.2008, 07:54 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
hej.
jak bede mial czas to napewno ja rozbiore.dzieki za podpowiedzi...ale jeszcze mysle ze moglo chwycic na tulejce(to co obraca sie w klapie)moze poruszam na boki,a pomocnik bedzie wkladal bespieczniki pokolei(aby bylo zasilanie)moze to cos pomoze.
poadro.
|
08.11.2008, 18:40 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06 Lokalizacja: Tarnobrzeg Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
|
Re: silniczek tyl.wycieraczki fabi ,pali bezpiecznik !!!
Zardzewiał mechanizm jarzma i silnik nie ma siły obrócić.
Przerabiałem to, poszukaj moich postów i zdjęć.
o tutaj:
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... a&start=30
tylko zdjęć brakuje.
|
09.11.2008, 15:08 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Potwierdzam tezę kolegi nom.
Miałem dokładnie to samo. Trzeba to rozebrać, wyczyścić z syfu i rdzy a potem sprawdzić czy silnik jeszcze ma siłę by tym wszystkim obracać(czy już się nie spalił).
AHA! Po tej żmudnej robocie dobrze jest porządnie wyprostować wszystkie blaszki mocujące pokrywę plastikową(mogą być skrzywione).
|
09.11.2008, 15:21 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|