Wymiana Amorków jest bardzo prosta.
1. Odkręcasz koło
2. Ściągasz plastikowe nadkole odkręcając śruby TORX
3. Amortyzator na górze mocowany jest na 2 śruby na dole na 1.
Tu UWAGA zawsze najpierw odkręcasz na dole i wybijasz śrubę tak aby amortyzator był luźny inaczej jak zrobisz możesz nie utrzymac amorka w ręku i najgorsze to to że może ci wyrwać śruby mocujące na górze.
4. Na amorku na górze bedzie taki metalowy uchwyt do którego jest przykręcony amortyzator potrzeba ci będzie klucz 13 i drugą osobe (lub imadło) która będzie trzymać amorek abyś mógł odkręcić to ustrojstwo.
5. Po odkręceniu zakładasz nowy bałwanek i osłone na nowy amortyzator i przykręcasz wszystko. Najpierw na górze później na dole
6. Do przykręcenia amorka przydaje sie drugi podnośnik albo cos innego aby można było podnieść wahacz tylni i włożyć śrubę do amortyzatora.
7. Po skręceniu wszystkiego
i sprawdzeniu dopiero wyciągni podnośnik z pod wahacza.
8. Zakładasz plastikowe nadkole
9. Zakładasz koło