FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Błąd 17573 i 17584
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=5126
Strona 1 z 1

Autor:  Przecinak11 [ 27.12.2007, 13:20 ]
Tytuł:  Błąd 17573 i 17584

witam

czy wiecie co to za błędy 17573 i1 17584 ?????

z góry dziekij[/b]

Autor:  Paulek [ 27.12.2007, 13:59 ]
Tytuł: 

17584 - sonda lambda przed katalizatorem uszkodzona (osiągnieto granice regulacji) Mozliwe skutki:
- niewłaściwy skład spalin
- zły bieg jałowy
- zakłócenia w jeździe

Pierwszego błedu niestety nie znam.

Autor:  kros [ 27.12.2007, 14:33 ]
Tytuł: 

17573
Grupa 1 - Adaptacja skłądu mieszanki przekroczona w górę granica wzbogacenia
Możliwe przyczyny - uszkodzone wstryskiwacze, uszkodzony ikł. paliwowy, uszkodzona sonda lambda przed katalizatorem
Możlwie skutki - brak reguacji lambda, złe wolne obroty
Sprawdzić - wtryskiwacze, pompę paliwa, szczelność dolotu, szczelność wydechu, układ recyrkulacji spalin, układ odpowetrzenia baku, sondę przed katalizatorem, sondę za katalizatorem

17584
Grupa 1. - korekta lambda za katalizatorem - osiągnieto granicę regulacji
Przyczyny - uszkodzona lambda za katalizatorem
Skutki - silnik działa w trybie awaryjnym, pogorszony skład spalin
Sprawdzić - szczelność dolotu na fałszywe powietrze, sondę za katalizatorem, ogrzewanie sondy za katalizatorem


Czyli powieneś się przyjrzeć sondom. W szczególnośći tą za katalizatorem, tak by wynikało z tych opisów.

Autor:  Krzychu_W [ 27.12.2007, 18:42 ]
Tytuł: 

kros, powiedz mi proszę skąd masz takie dokładne opisy tych błędów? Masz jakąś książkę czy coś?

Autor:  Przecinak11 [ 27.12.2007, 20:13 ]
Tytuł: 

wielkie dziekij koledzy :good:

Autor:  kros [ 27.12.2007, 21:09 ]
Tytuł: 

Krzychu_W, mam tam jakieś materiały po czesku i troszkę po polsku. Wyłowione z sieci, niektóre całkiem przypadkiem. Sporo ich przewinęło się przez nasze forum lub serwer FTP. Tylko w razie czego trzeba wiedzieć gdzie szukać, no i przetłumaczyć ;-)

Autor:  pawel_kaz [ 01.08.2011, 20:21 ]
Tytuł:  Re:

Cześć.

Możecie mnie wspomóc w wyjaśnieniu możliwych przyczyn poniższych błędów?

Część z nich znalazłem po polsku ale nie dają mi one obrazu dlaczego?


Silnik
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent

ABS
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Autor:  Robol [ 03.08.2011, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Błąd 17573 i 17584

01314 - Moduł sterowania silnikiem: Brak komunikacji
Możliwe przyczyny
CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem uszkodzony
Błędu (s) przechowywane w moduł sterowania silnika
Moduł sterujący silnika niedawno powleczone lub ponownie mapowane
Możliwe rozwiązania
Sprawdź CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem
Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
Zazwyczaj pomiarowe Bloki Wartość (MVB) 125 + pokazuje aktualny stan komunikacji

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1
Ewentualne objawy
Nieregularne zachowanie
Możliwe przyczyny
Układ paliwowy
Zbyt wysokie ciśnienie paliwa
Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa
Wyciek regulator ciśnienia paliwa
Zbyt niskie ciśnienie paliwa lub zabrakło im paliwa
System odzyskiwania oparów
Nieszczelności po MAF
Przecieki próżniowe
Niewłaściwe siedzibą poziomu oleju silnika
Stuck zawór EGR
Przelaniem oleju
Fazami rozrządu
Cylinder kompresji
Spalin przecieki przed lub w pobliżu HO2Ss.

16686/P0302/000770 - Cylinder 2 przerw zapłonu Wykryte
Możliwe przyczyny
Układ zapłonowy
Wtryskiwaczy paliwa
Ciśnienie paliwa
Kończy się paliwo
Kanister EVAP zawór odpowietrzający
Emisji par systemu
Niska kompresja
Problemy z silnikiem bazy
Moduł Controle uszkodzony

Autor:  Robol [ 03.08.2011, 08:42 ]
Tytuł:  Re: Błąd 17573 i 17584

17911/P1503 - Sygnał obciążenia z Term Alternator. DF: Range / Performance / Nieoczekiwane sygnału
Możliwe przyczyny
Alternator uszkodzony
Voltage Regulator uszkodzony
Okablowanie i / lub błędnych połączeń
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Zamień Alternator
Sprawdź / Zamień Voltage Regulator
Sprawdź kable i połączenia
Zaznacz pole wyboru bezpiecznik, który jest w baterii tacy, to może być spalony, bezpiecznik lub kompletny plastikowe pudełko (dość powszechne zaniedbanie Sharan, ponieważ niesie tyle obciążenia elektrycznego). Jeśli tak, zmień pełne skrzynki bezpieczników, nie za drogie na to jest, jeśli to jest przyczyną.

17549/P1141/004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross: Nieoczekiwane wartości
Możliwe przyczyny
Czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe
Linie próżniowe uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdź Mass czujnik przepływu powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71)
Sprawdź Linie próżniowe
Sprawdź warunki pracy silnika => pom. Bloki

65535
Możliwe przyczyny
Obudowie modułu sterującego nieszczelne> Control Module mokro
Połączeń od / do sterowania moduł uszkodzony
Control Module wadliwy
Napięcie zasilania lub problem uziemienia
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić / wyczyścić połączeń z / do sterowania moduł
Wymień moduł sterowania
Sprawdź, Napięcie zasilania lub problemu Ground (s), w tym zasilanie / połączeń na baterii.
Uwagi specjalne
Błąd ten nie ma być ignorowane, gdy znajdują się w głównym i / lub krytyczny systemu (Poduszki powietrzne, ABS itp.).
Gdy przechowywane w innych systemach bez znaczenia (Radio itp.) ogólne sugestia, aby go zignorować, chyba że zawiadomienie ograniczenia funkcjonalne. W ramach gwarancji dealerów okresu są zazwyczaj zobowiązane do zastąpienia takich modułów kontroli, ale nie było kilka przypadków podobnych kodeksów o ile są one coraz zignorowane z powodu błędów w oprogramowaniu modułu sterującego. W razie wątpliwości zapoznaj się z biuletynów technicznych i podobne dokumenty dostarczone przez producenta pojazdu.
Audi Airbag 6 i 7
Problem: Błąd z czujnika przyspieszenia może spowodować wyżej błąd.
Rozwiązanie: Wymień moduł poduszki kontroli i obu czujników przyspieszenia.
Audi Airbag 8
Problem: Ze względu na pod napięciem modułu sterującego nie zakończy się to auto test pomyślnie.
Rozwiązanie: Wymień moduł sterujący poduszki i instalacji pod napięciem przekaźnika ochrony dla niego.
Niektóre starsze TDI ECU, które linii próżniowej będzie ich
Problem: linia próżniowe łamane, albo przed ECU lub wewnątrz ECU.
Rozwiązanie: Sprawdź i napraw linii próżniowej do ECU i wewnątrz ECU.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/