FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Błąd 17573 i 17584 http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=5126 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Przecinak11 [ 27.12.2007, 13:20 ] |
Tytuł: | Błąd 17573 i 17584 |
witam czy wiecie co to za błędy 17573 i1 17584 ![]() z góry dziekij[/b] |
Autor: | Paulek [ 27.12.2007, 13:59 ] |
Tytuł: | |
17584 - sonda lambda przed katalizatorem uszkodzona (osiągnieto granice regulacji) Mozliwe skutki: - niewłaściwy skład spalin - zły bieg jałowy - zakłócenia w jeździe Pierwszego błedu niestety nie znam. |
Autor: | kros [ 27.12.2007, 14:33 ] |
Tytuł: | |
17573 Grupa 1 - Adaptacja skłądu mieszanki przekroczona w górę granica wzbogacenia Możliwe przyczyny - uszkodzone wstryskiwacze, uszkodzony ikł. paliwowy, uszkodzona sonda lambda przed katalizatorem Możlwie skutki - brak reguacji lambda, złe wolne obroty Sprawdzić - wtryskiwacze, pompę paliwa, szczelność dolotu, szczelność wydechu, układ recyrkulacji spalin, układ odpowetrzenia baku, sondę przed katalizatorem, sondę za katalizatorem 17584 Grupa 1. - korekta lambda za katalizatorem - osiągnieto granicę regulacji Przyczyny - uszkodzona lambda za katalizatorem Skutki - silnik działa w trybie awaryjnym, pogorszony skład spalin Sprawdzić - szczelność dolotu na fałszywe powietrze, sondę za katalizatorem, ogrzewanie sondy za katalizatorem Czyli powieneś się przyjrzeć sondom. W szczególnośći tą za katalizatorem, tak by wynikało z tych opisów. |
Autor: | Krzychu_W [ 27.12.2007, 18:42 ] |
Tytuł: | |
kros, powiedz mi proszę skąd masz takie dokładne opisy tych błędów? Masz jakąś książkę czy coś? |
Autor: | Przecinak11 [ 27.12.2007, 20:13 ] |
Tytuł: | |
wielkie dziekij koledzy ![]() |
Autor: | kros [ 27.12.2007, 21:09 ] |
Tytuł: | |
Krzychu_W, mam tam jakieś materiały po czesku i troszkę po polsku. Wyłowione z sieci, niektóre całkiem przypadkiem. Sporo ich przewinęło się przez nasze forum lub serwer FTP. Tylko w razie czego trzeba wiedzieć gdzie szukać, no i przetłumaczyć ![]() |
Autor: | pawel_kaz [ 01.08.2011, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: |
Cześć. Możecie mnie wspomóc w wyjaśnieniu możliwych przyczyn poniższych błędów? Część z nich znalazłem po polsku ale nie dają mi one obrazu dlaczego? Silnik 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-10 - - - Intermittent 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent ABS 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent |
Autor: | Robol [ 03.08.2011, 08:38 ] |
Tytuł: | Re: Błąd 17573 i 17584 |
01314 - Moduł sterowania silnikiem: Brak komunikacji Możliwe przyczyny CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem uszkodzony Błędu (s) przechowywane w moduł sterowania silnika Moduł sterujący silnika niedawno powleczone lub ponownie mapowane Możliwe rozwiązania Sprawdź CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość (MVB) Zazwyczaj pomiarowe Bloki Wartość (MVB) 125 + pokazuje aktualny stan komunikacji 16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1 Ewentualne objawy Nieregularne zachowanie Możliwe przyczyny Układ paliwowy Zbyt wysokie ciśnienie paliwa Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa Wyciek regulator ciśnienia paliwa Zbyt niskie ciśnienie paliwa lub zabrakło im paliwa System odzyskiwania oparów Nieszczelności po MAF Przecieki próżniowe Niewłaściwe siedzibą poziomu oleju silnika Stuck zawór EGR Przelaniem oleju Fazami rozrządu Cylinder kompresji Spalin przecieki przed lub w pobliżu HO2Ss. 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 przerw zapłonu Wykryte Możliwe przyczyny Układ zapłonowy Wtryskiwaczy paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Kanister EVAP zawór odpowietrzający Emisji par systemu Niska kompresja Problemy z silnikiem bazy Moduł Controle uszkodzony |
Autor: | Robol [ 03.08.2011, 08:42 ] |
Tytuł: | Re: Błąd 17573 i 17584 |
17911/P1503 - Sygnał obciążenia z Term Alternator. DF: Range / Performance / Nieoczekiwane sygnału Możliwe przyczyny Alternator uszkodzony Voltage Regulator uszkodzony Okablowanie i / lub błędnych połączeń Możliwe rozwiązania Sprawdź / Zamień Alternator Sprawdź / Zamień Voltage Regulator Sprawdź kable i połączenia Zaznacz pole wyboru bezpiecznik, który jest w baterii tacy, to może być spalony, bezpiecznik lub kompletny plastikowe pudełko (dość powszechne zaniedbanie Sharan, ponieważ niesie tyle obciążenia elektrycznego). Jeśli tak, zmień pełne skrzynki bezpieczników, nie za drogie na to jest, jeśli to jest przyczyną. 17549/P1141/004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross: Nieoczekiwane wartości Możliwe przyczyny Czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe Linie próżniowe uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź Mass czujnik przepływu powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) Sprawdź Linie próżniowe Sprawdź warunki pracy silnika => pom. Bloki 65535 Możliwe przyczyny Obudowie modułu sterującego nieszczelne> Control Module mokro Połączeń od / do sterowania moduł uszkodzony Control Module wadliwy Napięcie zasilania lub problem uziemienia Możliwe rozwiązania Sprawdzić / wyczyścić połączeń z / do sterowania moduł Wymień moduł sterowania Sprawdź, Napięcie zasilania lub problemu Ground (s), w tym zasilanie / połączeń na baterii. Uwagi specjalne Błąd ten nie ma być ignorowane, gdy znajdują się w głównym i / lub krytyczny systemu (Poduszki powietrzne, ABS itp.). Gdy przechowywane w innych systemach bez znaczenia (Radio itp.) ogólne sugestia, aby go zignorować, chyba że zawiadomienie ograniczenia funkcjonalne. W ramach gwarancji dealerów okresu są zazwyczaj zobowiązane do zastąpienia takich modułów kontroli, ale nie było kilka przypadków podobnych kodeksów o ile są one coraz zignorowane z powodu błędów w oprogramowaniu modułu sterującego. W razie wątpliwości zapoznaj się z biuletynów technicznych i podobne dokumenty dostarczone przez producenta pojazdu. Audi Airbag 6 i 7 Problem: Błąd z czujnika przyspieszenia może spowodować wyżej błąd. Rozwiązanie: Wymień moduł poduszki kontroli i obu czujników przyspieszenia. Audi Airbag 8 Problem: Ze względu na pod napięciem modułu sterującego nie zakończy się to auto test pomyślnie. Rozwiązanie: Wymień moduł sterujący poduszki i instalacji pod napięciem przekaźnika ochrony dla niego. Niektóre starsze TDI ECU, które linii próżniowej będzie ich Problem: linia próżniowe łamane, albo przed ECU lub wewnątrz ECU. Rozwiązanie: Sprawdź i napraw linii próżniowej do ECU i wewnątrz ECU. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |