|
|
Teraz jest 29.03.2024, 03:34
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 13.03.2006, 12:43 Lokalizacja: Łęczyca Posty: 129
Podziękował: 4
Pomógł: 5
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia Sedan JOY
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
Błąd 17573 i 17584
witam
czy wiecie co to za błędy 17573 i1 17584 ?
z góry dziekij[/b]
_________________
|
27.12.2007, 13:20 |
|
|
Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36 Lokalizacja: Zabrze Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
17584 - sonda lambda przed katalizatorem uszkodzona (osiągnieto granice regulacji) Mozliwe skutki:
- niewłaściwy skład spalin
- zły bieg jałowy
- zakłócenia w jeździe
Pierwszego błedu niestety nie znam.
|
27.12.2007, 13:59 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
17573
Grupa 1 - Adaptacja skłądu mieszanki przekroczona w górę granica wzbogacenia
Możliwe przyczyny - uszkodzone wstryskiwacze, uszkodzony ikł. paliwowy, uszkodzona sonda lambda przed katalizatorem
Możlwie skutki - brak reguacji lambda, złe wolne obroty
Sprawdzić - wtryskiwacze, pompę paliwa, szczelność dolotu, szczelność wydechu, układ recyrkulacji spalin, układ odpowetrzenia baku, sondę przed katalizatorem, sondę za katalizatorem
17584
Grupa 1. - korekta lambda za katalizatorem - osiągnieto granicę regulacji
Przyczyny - uszkodzona lambda za katalizatorem
Skutki - silnik działa w trybie awaryjnym, pogorszony skład spalin
Sprawdzić - szczelność dolotu na fałszywe powietrze, sondę za katalizatorem, ogrzewanie sondy za katalizatorem
Czyli powieneś się przyjrzeć sondom. W szczególnośći tą za katalizatorem, tak by wynikało z tych opisów.
|
27.12.2007, 14:33 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40 Lokalizacja: Legionowo Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
kros, powiedz mi proszę skąd masz takie dokładne opisy tych błędów? Masz jakąś książkę czy coś?
|
27.12.2007, 18:42 |
|
|
Dołączył(a): 13.03.2006, 12:43 Lokalizacja: Łęczyca Posty: 129
Podziękował: 4
Pomógł: 5
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia Sedan JOY
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
wielkie dziekij koledzy
_________________
|
27.12.2007, 20:13 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Krzychu_W, mam tam jakieś materiały po czesku i troszkę po polsku. Wyłowione z sieci, niektóre całkiem przypadkiem. Sporo ich przewinęło się przez nasze forum lub serwer FTP. Tylko w razie czego trzeba wiedzieć gdzie szukać, no i przetłumaczyć
|
27.12.2007, 21:09 |
|
|
Dołączył(a): 25.11.2007, 22:12 Lokalizacja: Poznań Posty: 288
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Re:
Cześć.
Możecie mnie wspomóc w wyjaśnieniu możliwych przyczyn poniższych błędów?
Część z nich znalazłem po polsku ale nie dają mi one obrazu dlaczego?
Silnik 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-10 - - - Intermittent 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent
ABS 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent 01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent
_________________ Pozdrawiam - Paweł
-------------------------------
Fabia mojej żony jest...
W124 - kochany klekot - sprzedany
Teraz śmigam E300 TD
|
01.08.2011, 20:21 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: Błąd 17573 i 17584
01314 - Moduł sterowania silnikiem: Brak komunikacji Możliwe przyczyny CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem uszkodzony Błędu (s) przechowywane w moduł sterowania silnika Moduł sterujący silnika niedawno powleczone lub ponownie mapowane Możliwe rozwiązania Sprawdź CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość (MVB) Zazwyczaj pomiarowe Bloki Wartość (MVB) 125 + pokazuje aktualny stan komunikacji
16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1 Ewentualne objawy Nieregularne zachowanie Możliwe przyczyny Układ paliwowy Zbyt wysokie ciśnienie paliwa Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa Wyciek regulator ciśnienia paliwa Zbyt niskie ciśnienie paliwa lub zabrakło im paliwa System odzyskiwania oparów Nieszczelności po MAF Przecieki próżniowe Niewłaściwe siedzibą poziomu oleju silnika Stuck zawór EGR Przelaniem oleju Fazami rozrządu Cylinder kompresji Spalin przecieki przed lub w pobliżu HO2Ss.
16686/P0302/000770 - Cylinder 2 przerw zapłonu Wykryte Możliwe przyczyny Układ zapłonowy Wtryskiwaczy paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Kanister EVAP zawór odpowietrzający Emisji par systemu Niska kompresja Problemy z silnikiem bazy Moduł Controle uszkodzony
_________________ GrzegorzT
|
03.08.2011, 08:38 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: Błąd 17573 i 17584
17911/P1503 - Sygnał obciążenia z Term Alternator. DF: Range / Performance / Nieoczekiwane sygnału Możliwe przyczyny Alternator uszkodzony Voltage Regulator uszkodzony Okablowanie i / lub błędnych połączeń Możliwe rozwiązania Sprawdź / Zamień Alternator Sprawdź / Zamień Voltage Regulator Sprawdź kable i połączenia Zaznacz pole wyboru bezpiecznik, który jest w baterii tacy, to może być spalony, bezpiecznik lub kompletny plastikowe pudełko (dość powszechne zaniedbanie Sharan, ponieważ niesie tyle obciążenia elektrycznego). Jeśli tak, zmień pełne skrzynki bezpieczników, nie za drogie na to jest, jeśli to jest przyczyną.
17549/P1141/004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross: Nieoczekiwane wartości Możliwe przyczyny Czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe Linie próżniowe uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź Mass czujnik przepływu powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) Sprawdź Linie próżniowe Sprawdź warunki pracy silnika => pom. Bloki
65535 Możliwe przyczyny Obudowie modułu sterującego nieszczelne> Control Module mokro Połączeń od / do sterowania moduł uszkodzony Control Module wadliwy Napięcie zasilania lub problem uziemienia Możliwe rozwiązania Sprawdzić / wyczyścić połączeń z / do sterowania moduł Wymień moduł sterowania Sprawdź, Napięcie zasilania lub problemu Ground (s), w tym zasilanie / połączeń na baterii. Uwagi specjalne Błąd ten nie ma być ignorowane, gdy znajdują się w głównym i / lub krytyczny systemu (Poduszki powietrzne, ABS itp.). Gdy przechowywane w innych systemach bez znaczenia (Radio itp.) ogólne sugestia, aby go zignorować, chyba że zawiadomienie ograniczenia funkcjonalne. W ramach gwarancji dealerów okresu są zazwyczaj zobowiązane do zastąpienia takich modułów kontroli, ale nie było kilka przypadków podobnych kodeksów o ile są one coraz zignorowane z powodu błędów w oprogramowaniu modułu sterującego. W razie wątpliwości zapoznaj się z biuletynów technicznych i podobne dokumenty dostarczone przez producenta pojazdu. Audi Airbag 6 i 7 Problem: Błąd z czujnika przyspieszenia może spowodować wyżej błąd. Rozwiązanie: Wymień moduł poduszki kontroli i obu czujników przyspieszenia. Audi Airbag 8 Problem: Ze względu na pod napięciem modułu sterującego nie zakończy się to auto test pomyślnie. Rozwiązanie: Wymień moduł sterujący poduszki i instalacji pod napięciem przekaźnika ochrony dla niego. Niektóre starsze TDI ECU, które linii próżniowej będzie ich Problem: linia próżniowe łamane, albo przed ECU lub wewnątrz ECU. Rozwiązanie: Sprawdź i napraw linii próżniowej do ECU i wewnątrz ECU.
_________________ GrzegorzT
|
03.08.2011, 08:42 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|