Teraz jest 29.03.2024, 03:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Błąd 17573 i 17584 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.03.2006, 12:43
Lokalizacja: Łęczyca
Posty: 129
Podziękował: 4
Pomógł: 5

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia Sedan JOY
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post Błąd 17573 i 17584
witam

czy wiecie co to za błędy 17573 i1 17584 ?????

z góry dziekij[/b]

_________________
Obrazek


27.12.2007, 13:20
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
17584 - sonda lambda przed katalizatorem uszkodzona (osiągnieto granice regulacji) Mozliwe skutki:
- niewłaściwy skład spalin
- zły bieg jałowy
- zakłócenia w jeździe

Pierwszego błedu niestety nie znam.


27.12.2007, 13:59
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
17573
Grupa 1 - Adaptacja skłądu mieszanki przekroczona w górę granica wzbogacenia
Możliwe przyczyny - uszkodzone wstryskiwacze, uszkodzony ikł. paliwowy, uszkodzona sonda lambda przed katalizatorem
Możlwie skutki - brak reguacji lambda, złe wolne obroty
Sprawdzić - wtryskiwacze, pompę paliwa, szczelność dolotu, szczelność wydechu, układ recyrkulacji spalin, układ odpowetrzenia baku, sondę przed katalizatorem, sondę za katalizatorem

17584
Grupa 1. - korekta lambda za katalizatorem - osiągnieto granicę regulacji
Przyczyny - uszkodzona lambda za katalizatorem
Skutki - silnik działa w trybie awaryjnym, pogorszony skład spalin
Sprawdzić - szczelność dolotu na fałszywe powietrze, sondę za katalizatorem, ogrzewanie sondy za katalizatorem


Czyli powieneś się przyjrzeć sondom. W szczególnośći tą za katalizatorem, tak by wynikało z tych opisów.


27.12.2007, 14:33
Zobacz profil

Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
kros, powiedz mi proszę skąd masz takie dokładne opisy tych błędów? Masz jakąś książkę czy coś?


27.12.2007, 18:42
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.03.2006, 12:43
Lokalizacja: Łęczyca
Posty: 129
Podziękował: 4
Pomógł: 5

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia Sedan JOY
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
wielkie dziekij koledzy :good:

_________________
Obrazek


27.12.2007, 20:13
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
Krzychu_W, mam tam jakieś materiały po czesku i troszkę po polsku. Wyłowione z sieci, niektóre całkiem przypadkiem. Sporo ich przewinęło się przez nasze forum lub serwer FTP. Tylko w razie czego trzeba wiedzieć gdzie szukać, no i przetłumaczyć ;-)


27.12.2007, 21:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 25.11.2007, 22:12
Lokalizacja: Poznań
Posty: 288
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
Post Re:
Cześć.

Możecie mnie wspomóc w wyjaśnieniu możliwych przyczyn poniższych błędów?

Część z nich znalazłem po polsku ale nie dają mi one obrazu dlaczego?


Silnik
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent

ABS
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

_________________
Pozdrawiam - Paweł
-------------------------------
Fabia mojej żony jest... :-)
W124 - kochany klekot ;) - sprzedany
Teraz śmigam E300 TD :)


01.08.2011, 20:21
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Błąd 17573 i 17584
01314 - Moduł sterowania silnikiem: Brak komunikacji
Możliwe przyczyny
CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem uszkodzony
Błędu (s) przechowywane w moduł sterowania silnika
Moduł sterujący silnika niedawno powleczone lub ponownie mapowane
Możliwe rozwiązania
Sprawdź CAN-magistrala Okablowanie / złącza z / do modułu sterowania silnikiem
Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
Zazwyczaj pomiarowe Bloki Wartość (MVB) 125 + pokazuje aktualny stan komunikacji

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1
Ewentualne objawy
Nieregularne zachowanie
Możliwe przyczyny
Układ paliwowy
Zbyt wysokie ciśnienie paliwa
Wyciek lub zanieczyszczone wtryskiwacze paliwa
Wyciek regulator ciśnienia paliwa
Zbyt niskie ciśnienie paliwa lub zabrakło im paliwa
System odzyskiwania oparów
Nieszczelności po MAF
Przecieki próżniowe
Niewłaściwe siedzibą poziomu oleju silnika
Stuck zawór EGR
Przelaniem oleju
Fazami rozrządu
Cylinder kompresji
Spalin przecieki przed lub w pobliżu HO2Ss.

16686/P0302/000770 - Cylinder 2 przerw zapłonu Wykryte
Możliwe przyczyny
Układ zapłonowy
Wtryskiwaczy paliwa
Ciśnienie paliwa
Kończy się paliwo
Kanister EVAP zawór odpowietrzający
Emisji par systemu
Niska kompresja
Problemy z silnikiem bazy
Moduł Controle uszkodzony

_________________
GrzegorzT


03.08.2011, 08:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Błąd 17573 i 17584
17911/P1503 - Sygnał obciążenia z Term Alternator. DF: Range / Performance / Nieoczekiwane sygnału
Możliwe przyczyny
Alternator uszkodzony
Voltage Regulator uszkodzony
Okablowanie i / lub błędnych połączeń
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Zamień Alternator
Sprawdź / Zamień Voltage Regulator
Sprawdź kable i połączenia
Zaznacz pole wyboru bezpiecznik, który jest w baterii tacy, to może być spalony, bezpiecznik lub kompletny plastikowe pudełko (dość powszechne zaniedbanie Sharan, ponieważ niesie tyle obciążenia elektrycznego). Jeśli tak, zmień pełne skrzynki bezpieczników, nie za drogie na to jest, jeśli to jest przyczyną.

17549/P1141/004417 - Obliczanie obciążenia Sprawdź Cross: Nieoczekiwane wartości
Możliwe przyczyny
Czujnik przepływu masy powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71) wadliwe
Linie próżniowe uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdź Mass czujnik przepływu powietrza (G70) lub czujnik ciśnienia w kolektorze (G71)
Sprawdź Linie próżniowe
Sprawdź warunki pracy silnika => pom. Bloki

65535
Możliwe przyczyny
Obudowie modułu sterującego nieszczelne> Control Module mokro
Połączeń od / do sterowania moduł uszkodzony
Control Module wadliwy
Napięcie zasilania lub problem uziemienia
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić / wyczyścić połączeń z / do sterowania moduł
Wymień moduł sterowania
Sprawdź, Napięcie zasilania lub problemu Ground (s), w tym zasilanie / połączeń na baterii.
Uwagi specjalne
Błąd ten nie ma być ignorowane, gdy znajdują się w głównym i / lub krytyczny systemu (Poduszki powietrzne, ABS itp.).
Gdy przechowywane w innych systemach bez znaczenia (Radio itp.) ogólne sugestia, aby go zignorować, chyba że zawiadomienie ograniczenia funkcjonalne. W ramach gwarancji dealerów okresu są zazwyczaj zobowiązane do zastąpienia takich modułów kontroli, ale nie było kilka przypadków podobnych kodeksów o ile są one coraz zignorowane z powodu błędów w oprogramowaniu modułu sterującego. W razie wątpliwości zapoznaj się z biuletynów technicznych i podobne dokumenty dostarczone przez producenta pojazdu.
Audi Airbag 6 i 7
Problem: Błąd z czujnika przyspieszenia może spowodować wyżej błąd.
Rozwiązanie: Wymień moduł poduszki kontroli i obu czujników przyspieszenia.
Audi Airbag 8
Problem: Ze względu na pod napięciem modułu sterującego nie zakończy się to auto test pomyślnie.
Rozwiązanie: Wymień moduł sterujący poduszki i instalacji pod napięciem przekaźnika ochrony dla niego.
Niektóre starsze TDI ECU, które linii próżniowej będzie ich
Problem: linia próżniowe łamane, albo przed ECU lub wewnątrz ECU.
Rozwiązanie: Sprawdź i napraw linii próżniowej do ECU i wewnątrz ECU.

_________________
GrzegorzT


03.08.2011, 08:42
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL