Teraz jest 21.06.2024, 06:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Korek wlewu oleju 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post Korek wlewu oleju
witam, to juz 3 korek w ciagu 2 m-cy... poprostu jak jade spokojnie to jest sucho ale jak niby szybko ok 130-140 w traske to mam olej wokol wlewu oleju, korek przepuszcza... pomaga odtluszczenie benzyna extrakcyjna tej gumy w korku i sam grzbiet metalowy wlewu... ale nie na dlugo ale sam nie wiem czy to nie jest cos powaznego takie wycieki... czy to sie nazywa wybijanie oleju... nie sa to moze wielkie ilosci ale czy nie powinno byc sucho...? dzieki i pozdr.


07.11.2007, 18:49
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Może trzeba wymienić w takim razie też ten wlew oleju, który rzeczonym korkiem sie zakrywa. Przekręcenie w którąś ze stron uwalnia go od pokrywy zaworów.
W 1.4 16V demontuję się ten wlew żeby dostęp był do pierwszej świecy.
Bo jak już drugi korek nic nie daje to zostaje chyba tylko to.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje stefek za ten post:
listek2000
07.11.2007, 19:04
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
o nawet nie wiedzialem... popytam czy mozna to kupic i zobacze jak to sie w moim tdi demontuje. dzieki


07.11.2007, 19:32
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 11.07.2006, 20:56
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 76
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Samochód: vRS by CS
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
Post 
Zanim zaczniesz wymieniać to poczekaj na jeszcze troszkę opinii.
Mam podobnie, tzn po szybkiej jeździe korek jest spocony a czasem nawet trochę przepuszcza. Pytałem ostatnio o to zaufanego mechanika i powiedział że to zupełna normalka w TDI.
No zobaczymy, jak u innych jest sucho to będziemy coś myśleć.

Pozdrawiam,

_________________
Luke555
172 KM & 390 Nm by CS


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Luke555 za ten post:
listek2000
07.11.2007, 20:17
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Luke555 napisał(a):
Zanim zaczniesz wymieniać to poczekaj na jeszcze troszkę opinii.
Mam podobnie, tzn po szybkiej jeździe korek jest spocony a czasem nawet trochę przepuszcza. Pytałem ostatnio o to zaufanego mechanika i powiedział że to zupełna normalka w TDI.
No zobaczymy, jak u innych jest sucho to będziemy coś myśleć.

Pozdrawiam,


Też sie spotkałem z taką opininą jak mówi Luke, po prostu jak tdi czasem dostanie w palniczek to olejem pociapie... no i po dobrym pałowaniu potrafi go troszku skonsumować :crazy:

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje sebasuperb za ten post:
listek2000
07.11.2007, 20:20
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
U mnie tez jest spocony ale sie tym nieprzejmuje

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


Niżej podpisany użytkownik dziękuje wolf za ten post:
listek2000
07.11.2007, 20:35
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
a sa lepsze i gorsze korki? :)


07.11.2007, 21:35
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wada korków w TDI zacienka guma, ja zlikwidowałem dzięki mechanikowi z servisu skody na modlińskiej, powiedział żeby wziąść gume o grubości 0,2 i podłorzyć pod orginalną uszczelke i od tamtej pory mam spokuj.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje CZART za ten post:
listek2000
11.11.2007, 10:09
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
„Houston, we've had a problem” :) kupilem nowke koreczek orginalny audi/wv ... ale z wymiana lipa... stary sie kreci w kolko, co mu jest jak go zdjac,pozdr


05.12.2007, 17:48
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
A wciśnij go i odkręć ?

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


Niżej podpisany użytkownik dziękuje sebasuperb za ten post:
listek2000
05.12.2007, 19:06
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post 
dzieki, podwazylem go srubokretem zeby mial opor przy odkrecaniu i odskoczyl, zalozylem nowy, i po dwoch dniach to samo... :( juz sie poci a tak ladnie benzynka gume obczyscilem... :) ale i tak jest lepiej bo nie cieknie tylko tak sie swieci wokol korka... zobaczymy jak znow sie bedzie lecialo to zastosuje podpowiedz kolegio z podwojna uszczelka

acha i czy moze ktos mi odpisac i podpowiedziec w TYM temacie bo chce jutro to zrobic, pozdrawiam i dzieki


07.12.2007, 16:49
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
Nie wiem jak w TDI, ale w 1.4MPI są dwa korki, jeden, który wchodzi na tą plastikową maskownicę, a drugi w maskownicy silnika jak się ją ściągnie po drugiej stronie, to można zatkać otwór wlewu olej. Kiedyś długi czas jeździłem bez maskownicy silnika i wydaje mi się, że ten drugi korek lepiej trzyma olej. :-)


Niżej podpisany użytkownik dziękuje nom za ten post:
listek2000
08.12.2007, 20:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 12 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL