|
|
Teraz jest 10.05.2024, 02:58
|
[F1/F2] Tempomat - montaż i podłączenie
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32 Lokalizacja: Police Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2
Województwo: zachodniopomorskie
|
pozostaje montaż i zaprogamowanie i co najgorsze, zgodność modułu komfortu( ? )
widziałem instrukcje montażu to troche trzeba rozebrać wnetrza, posiadać program oraz kabel komp->złącze_diagnostyczne
generalnie chwilowo dałem se na wstrzymanie... sam bałbym sie grzebać, a ASO z ceną przesadziło.
widziałem na allegro tą aukcje za 175zł . . . cały czas tkoleś sprzedaje te manetki.
Odważni mogą sami montować ja jestem cykor
_________________ JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )
|
21.06.2007, 20:13 |
|
|
Dołączył(a): 12.06.2007, 10:32 Lokalizacja: Katowice Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Tomislav napisał(a): Odważni mogą sami montować ja jestem cykor
Dzisiaj powinienem zrobić instrukcje wieczorem wrzuce to zobaczysz ze to proste.
Zrobiłem opis ale moge tylko na meila lub proszę o porade jak i gdzie go dać tutaj się nie mieści.
_______________
edit by kros
instrukcja przeniesionna do działu WWZ
Ostatnio edytowano 23.06.2007, 13:50 przez arczi, łącznie edytowano 1 raz
|
22.06.2007, 14:31 |
|
|
Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34 Lokalizacja: Gdynia Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
|
Chciałem zamontować sobie tempomat w Fabii 1,2 HTP Classic r. 2003 u Plichty w Gdyni powiedzieli mi, że w tym typie nie można montować.
|
22.06.2007, 16:30 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
arczi, masz PW
[ Dodano: 22-06-2007, 17:47 ] rico,
może masz jednostkę sterującą niekompatybilną z tempomatem, jest kilka takich.
|
22.06.2007, 16:44 |
|
|
Dołączył(a): 27.10.2005, 21:02 Lokalizacja: Kraków Posty: 94
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: małopolskie
|
Tylko po co ten demontaż całej deski. Nie jest to wogole konieczne. Dojcie do wszystkich koniecznych złączy jest po zdemontowaniu lewej dolnej czesci deski i oczywiscie kierownicy.
Krawiec
_________________ Wymiana płynu hamulcowego - klucz gratis !!
|
23.06.2007, 13:14 |
|
|
Dołączył(a): 12.06.2007, 10:32 Lokalizacja: Katowice Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
krawiec napisał(a): Tylko po co ten demontaż całej deski. Nie jest to wogole konieczne. Dojcie do wszystkich koniecznych złączy jest po zdemontowaniu lewej dolnej czesci deski i oczywiscie kierownicy.
Krawiec
Jeżeli masz tak długie ręce aby dostać się do tej białej kostki to gratuluje moje sa bardzo długie ale za grube i nie potrafie cieniutkim kabelkiem trafić da malutkiej dziureczki jedną ręką i na oślep , ale może jak ktoś potrafi to niech robi ja podałem 2 opcje 1 poprzez demontaż deski a 2 poprzez demontaż wycieraczek, wybór należy do montażysty serwis zdejmuje deske a poza tym instrukcja demontażu deski przyda się dla innych czynności.
|
23.06.2007, 13:45 |
|
|
Dołączył(a): 27.10.2005, 21:02 Lokalizacja: Kraków Posty: 94
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: małopolskie
|
No mnie robili to w ASO... 120 PLN i bez rozbierania wycieraczek i deski.
Krawiec
_________________ Wymiana płynu hamulcowego - klucz gratis !!
|
23.06.2007, 17:16 |
|
|
Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32 Lokalizacja: Police Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2
Województwo: zachodniopomorskie
|
krawiec napisał(a): No mnie robili to w ASO... 120 PLN ...
za samą robociznę jak rozumię
hem moje ASO sie ceni 3 krotnie więcej ( 350zł ) bardzo ciekawe
utwierdza mnie to w przekonaniu że to złodzieje
_________________ JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )
|
23.06.2007, 17:55 |
|
|
Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34 Lokalizacja: Gdynia Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
|
kros napisał(a): może masz jednostkę sterującą niekompatybilną z tempomatem, jest kilka takich.
Czyli... nici..
|
23.06.2007, 18:53 |
|
|
Dołączył(a): 12.06.2007, 10:32 Lokalizacja: Katowice Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Tomislav napisał(a): krawiec napisał(a): No mnie robili to w ASO... 120 PLN ... za samą robociznę jak rozumię hem moje ASO sie ceni 3 krotnie więcej ( 350zł ) bardzo ciekawe utwierdza mnie to w przekonaniu że to złodzieje
Weź i sprawdz jaką masz jednostkę sterującą odkrecisz tylko lewą strone z małym schowkiem na napoje i będziesz wszystko wiedział, co do serwisu to ja dzwoniłem po paru serwisach na śląsku i po paru minutach targowania, udało mi się ustalić cenę na 150 zł w serwisie ŚLIWKI w Sosnowcu ( w innych serwisach mówili że się nie da, albo że nie robili, i cena mniej więcej taka jak u Ciebie 350 zł, ale powiedziałem że mam VAG-a i sam zaprogramuje wtedy spuścili z tonu) ale jednak stwierdziłem że zrobie to sam poza tym znając robotę w serwisie jak przy starym aucie obcieli oryginalne wtyczki przy pompie paliwa o czym mi nic nie powiedzieli okazalo sie jak sie skonczyła gwarancja i pompa padła że trzeba będzie kombinować bo obcieli wszystko to ja wolę się trzymać od nich z daleka mam nadzieje że kolega patrzył im na ręce jak montowali tempomat bez rozbierania auta bo ja w moim nie przeciałem żadnego kabelka wszystkie wiązki są oryginalne.
A zapraszam Cie do przestudiowania TEGO może CI pomoże, a w Twojej okolicy napewno ktoś ma VAG-a i Ci pomoże, lub napisz czy Ci będzie się chciało przyjechać do Jenikowa to wezmę kabelek ze sobą ale musiał byś mieć jakiegoś laptopa bo tego na wczasy brać nie będe.
_________________ MAXSCAN VAG405
|
23.06.2007, 20:10 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Mam u siebie jednostke 6Q2 i chcialbym ja wymienic na pasujaca do tempomatu.
Gdzie to mozna kupic i jaka cena tego jest?
|
31.08.2007, 16:28 |
|
|
Dołączył(a): 01.01.2008, 23:17 Lokalizacja: Stargard Szcz. Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
|
arcimek, Ile kosztowalo cie zalorzenie tempomatu. Pozdrawiam
_________________
|
29.05.2008, 21:53 |
|
|
Dołączył(a): 12.02.2007, 12:06 Lokalizacja: Szczecin Posty: 134
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: zachodniopomorskie
|
Witam!
Jako że zrezygnowałem z oryginalnej wajchy kierunkowskazu z przełącznikami (lubię prowadzić lewą ręką a te psztyczki na kierunku nie są dla mnie zbyt wygodne w obsłudze) założyłem sobie psztyczki w pierwej zaślepce nad radiem. Nie są one oryginalne - ze sklepu z częściami elektronicznymi - kosztowały razem jakieś 5zł.
Do tego wiązka kabli wykopana z pudła z kablami, trochę czasu na poczytanie z czym to się je i znajomości w dostępie do VAG'a
Teraz mam jeden przełącznik 2 pozycyjny który służy do ON/OFF tempomatu i jeden z wystającą rączką 3 pozycyjny do RES(+) i SET(-).
Opcji 'uśpienia' tempomatu nie robiłem - wystarczy musnąć stopą pedał sprzęgła i tempomat sam przechodzi w stan uśpienia.
_________________ Arcimek
Dariusz Arcimowicz
Szczecin
|
29.05.2008, 22:10 |
|
|
Dołączył(a): 01.01.2008, 23:17 Lokalizacja: Stargard Szcz. Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
|
arcimek, A orientujesz sie moze gdzie mozna zalozyc tempomat w szczecinie lub okolicy ?
_________________
|
29.05.2008, 22:14 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
arcimek napisał(a): Teraz mam jeden przełącznik 2 pozycyjny który służy do ON/OFF tempomatu ja mam cały czas na ON i OFF w ogóle nie używam arcimek napisał(a): i jeden z wystającą rączką 3 pozycyjny do RES(+) i SET(-). Możesz cyknąć fote jak to wygląda? arcimek napisał(a): wystarczy musnąć stopą pedał sprzęgła
ja preferuje hamulec bo i z tyłu widzą że mogę zacząć zwalniać, poza tym silnik się nie stresuje.
|
29.05.2008, 22:32 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|