Teraz jest 10.05.2024, 02:58



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna strona
[F1/F2] Tempomat - montaż i podłączenie 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32
Lokalizacja: Police
Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2

Województwo: zachodniopomorskie
Post 
pozostaje montaż i zaprogamowanie i co najgorsze, zgodność modułu komfortu( ? )

widziałem instrukcje montażu to troche trzeba rozebrać wnetrza, posiadać program oraz kabel komp->złącze_diagnostyczne

generalnie chwilowo dałem se na wstrzymanie... sam bałbym sie grzebać, a ASO z ceną przesadziło.

widziałem na allegro tą aukcje za 175zł . . . cały czas tkoleś sprzedaje te manetki.
Odważni mogą sami montować ja jestem cykor :mrgreen:

_________________
JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )


21.06.2007, 20:13
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.06.2007, 10:32
Lokalizacja: Katowice
Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post 
Tomislav napisał(a):
Odważni mogą sami montować ja jestem cykor :mrgreen:


Dzisiaj powinienem zrobić instrukcje wieczorem wrzuce to zobaczysz ze to proste.

Zrobiłem opis ale moge tylko na meila lub proszę o porade jak i gdzie go dać tutaj się nie mieści.

_______________
edit by kros
instrukcja przeniesionna do działu WWZ


Ostatnio edytowano 23.06.2007, 13:50 przez arczi, łącznie edytowano 1 raz



22.06.2007, 14:31
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
Post 
Chciałem zamontować sobie tempomat w Fabii 1,2 HTP Classic r. 2003 u Plichty w Gdyni powiedzieli mi, że w tym typie nie można montować.




22.06.2007, 16:30
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
arczi, masz PW

[ Dodano: 22-06-2007, 17:47 ]
rico,
może masz jednostkę sterującą niekompatybilną z tempomatem, jest kilka takich.


22.06.2007, 16:44
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.10.2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków
Posty: 94
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: małopolskie
Post 
Tylko po co ten demontaż całej deski. Nie jest to wogole konieczne. Dojcie do wszystkich koniecznych złączy jest po zdemontowaniu lewej dolnej czesci deski i oczywiscie kierownicy.

Krawiec

_________________
Wymiana płynu hamulcowego - klucz gratis !!


23.06.2007, 13:14
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.06.2007, 10:32
Lokalizacja: Katowice
Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post 
krawiec napisał(a):
Tylko po co ten demontaż całej deski. Nie jest to wogole konieczne. Dojcie do wszystkich koniecznych złączy jest po zdemontowaniu lewej dolnej czesci deski i oczywiscie kierownicy.

Krawiec


Jeżeli masz tak długie ręce aby dostać się do tej białej kostki to gratuluje moje sa bardzo długie ale za grube i nie potrafie cieniutkim kabelkiem trafić da malutkiej dziureczki jedną ręką i na oślep ??? , ale może jak ktoś potrafi to niech robi ja podałem 2 opcje 1 poprzez demontaż deski a 2 poprzez demontaż wycieraczek, wybór należy do montażysty serwis zdejmuje deske a poza tym instrukcja demontażu deski przyda się dla innych czynności.


23.06.2007, 13:45
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 27.10.2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków
Posty: 94
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: małopolskie
Post 
No mnie robili to w ASO... 120 PLN i bez rozbierania wycieraczek i deski.

Krawiec

_________________
Wymiana płynu hamulcowego - klucz gratis !!


23.06.2007, 17:16
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32
Lokalizacja: Police
Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2

Województwo: zachodniopomorskie
Post 
krawiec napisał(a):
No mnie robili to w ASO... 120 PLN ...

za samą robociznę jak rozumię
hem moje ASO sie ceni 3 krotnie więcej ( 350zł ) bardzo ciekawe
utwierdza mnie to w przekonaniu że to złodzieje :)

_________________
JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )


23.06.2007, 17:55
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
Post 
kros napisał(a):
może masz jednostkę sterującą niekompatybilną z tempomatem, jest kilka takich.


Czyli... nici.. :?:




23.06.2007, 18:53
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.06.2007, 10:32
Lokalizacja: Katowice
Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post 
Tomislav napisał(a):
krawiec napisał(a):
No mnie robili to w ASO... 120 PLN ...

za samą robociznę jak rozumię
hem moje ASO sie ceni 3 krotnie więcej ( 350zł ) bardzo ciekawe
utwierdza mnie to w przekonaniu że to złodzieje :)


Weź i sprawdz jaką masz jednostkę sterującą odkrecisz tylko lewą strone z małym schowkiem na napoje i będziesz wszystko wiedział, co do serwisu to ja dzwoniłem po paru serwisach na śląsku i po paru minutach targowania, udało mi się ustalić cenę na 150 zł w serwisie ŚLIWKI w Sosnowcu ( w innych serwisach mówili że się nie da, albo że nie robili, i cena mniej więcej taka jak u Ciebie 350 zł, ale powiedziałem że mam VAG-a i sam zaprogramuje wtedy spuścili z tonu) ale jednak stwierdziłem że zrobie to sam poza tym znając robotę w serwisie jak przy starym aucie obcieli oryginalne wtyczki przy pompie paliwa o czym mi nic nie powiedzieli okazalo sie jak sie skonczyła gwarancja i pompa padła że trzeba będzie kombinować bo obcieli wszystko to ja wolę się trzymać od nich z daleka mam nadzieje że kolega patrzył im na ręce jak montowali tempomat bez rozbierania auta bo ja w moim nie przeciałem żadnego kabelka wszystkie wiązki są oryginalne.

A zapraszam Cie do przestudiowania TEGO może CI pomoże, a w Twojej okolicy napewno ktoś ma VAG-a i Ci pomoże, lub napisz czy Ci będzie się chciało przyjechać do Jenikowa to wezmę kabelek ze sobą ale musiał byś mieć jakiegoś laptopa bo tego na wczasy brać nie będe.

_________________
MAXSCAN VAG405


23.06.2007, 20:10
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Mam u siebie jednostke 6Q2 i chcialbym ja wymienic na pasujaca do tempomatu.
Gdzie to mozna kupic i jaka cena tego jest?


31.08.2007, 16:28

Dołączył(a): 01.01.2008, 23:17
Lokalizacja: Stargard Szcz.
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
arcimek, Ile kosztowalo cie zalorzenie tempomatu. Pozdrawiam

_________________
:-)


29.05.2008, 21:53
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.02.2007, 12:06
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 134
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Witam!

Jako że zrezygnowałem z oryginalnej wajchy kierunkowskazu z przełącznikami (lubię prowadzić lewą ręką a te psztyczki na kierunku nie są dla mnie zbyt wygodne w obsłudze) założyłem sobie psztyczki w pierwej zaślepce nad radiem. Nie są one oryginalne - ze sklepu z częściami elektronicznymi - kosztowały razem jakieś 5zł.
Do tego wiązka kabli wykopana z pudła z kablami, trochę czasu na poczytanie z czym to się je i znajomości w dostępie do VAG'a :browar:

Teraz mam jeden przełącznik 2 pozycyjny który służy do ON/OFF tempomatu i jeden z wystającą rączką 3 pozycyjny do RES(+) i SET(-).
Opcji 'uśpienia' tempomatu nie robiłem - wystarczy musnąć stopą pedał sprzęgła i tempomat sam przechodzi w stan uśpienia.

_________________
Arcimek
Dariusz Arcimowicz
Szczecin


29.05.2008, 22:10
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 01.01.2008, 23:17
Lokalizacja: Stargard Szcz.
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
arcimek, A orientujesz sie moze gdzie mozna zalozyc tempomat w szczecinie lub okolicy ?

_________________
:-)


29.05.2008, 22:14
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
arcimek napisał(a):
Teraz mam jeden przełącznik 2 pozycyjny który służy do ON/OFF tempomatu

ja mam cały czas na ON i OFF w ogóle nie używam

arcimek napisał(a):
i jeden z wystającą rączką 3 pozycyjny do RES(+) i SET(-).

Możesz cyknąć fote jak to wygląda?

arcimek napisał(a):
wystarczy musnąć stopą pedał sprzęgła

ja preferuje hamulec bo i z tyłu widzą że mogę zacząć zwalniać, poza tym silnik się nie stresuje.


29.05.2008, 22:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL