Teraz jest 21.09.2024, 03:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
[F1] szarpniecie po zgaszeniu silnika 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post szarpniecie po zgaszeniu silnika
Witam wszystkich! Moj pierwszy post i odrazu pytanie na sniadanie!:) wybaczcie!:) problem polega na tym iz po zgaszeniu silnika wyraznie da sie odczuc szrpniecie, tak jakby silnik wykonal jeszcze jakas czesc obrotu. Zdazylem zasiegnac slowa iz moze to byc wina zbyt wczesnego zaplonu. Mam osmio zaworowa Fabie 1.4MPI z instalacją gazową. Spotkaliscie sie z takim problemem? jak go rozwiązac? Sytuacja jest najbardziej odczowalna przy pracy na gazie. Z gory sie kłaniam pomocnym :worthy:


02.10.2007, 21:57

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
U mnie tez kiedyś było takie coś. Koleś gazownik powiedział ze jest potrzebna wymiana świec, filtr powietrza i mała regulacja i wsio oki :) Jeszcze świece muszą być jedno elektrodowe, bo inne są do kitu i nasze siliniczki nie tolerują. Proponuje jeszcze na wszelki wypadek sprawdzić czy masz zabezpieczenie przeciw wybuchowe, bo może sie okazać że będziesz musiał wymieniać obudowę filtra powietrza, jak było to w moim :blowup: przypadku :sciana:


02.10.2007, 23:19
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
gt2gt2 napisał(a):
U mnie tez kiedyś było takie coś. Koleś gazownik powiedział ze jest potrzebna wymiana świec, filtr powietrza i mała regulacja i wsio oki :) Jeszcze świece muszą być jedno elektrodowe, bo inne są do kitu i nasze siliniczki nie tolerują. Proponuje jeszcze na wszelki wypadek sprawdzić czy masz zabezpieczenie przeciw wybuchowe, bo może sie okazać że będziesz musiał wymieniać obudowę filtra powietrza, jak było to w moim :blowup: przypadku :sciana:


odnośnie świeć to wątpię, miałem w 1.4mpi NGK trójelektrodowe i zamiatało to aż miło. :mrgreen:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


03.10.2007, 07:30
Zobacz profil

Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post Re: szarpniecie po zgaszeniu silnika
Delacroix napisał(a):
Witam wszystkich! Moj pierwszy post i odrazu pytanie na sniadanie!:) wybaczcie!:) problem polega na tym iz po zgaszeniu silnika wyraznie da sie odczuc szrpniecie, tak jakby silnik wykonal jeszcze jakas czesc obrotu. Zdazylem zasiegnac slowa iz moze to byc wina zbyt wczesnego zaplonu. Mam osmio zaworowa Fabie 1.4MPI z instalacją gazową. Spotkaliscie sie z takim problemem? jak go rozwiązac? Sytuacja jest najbardziej odczowalna przy pracy na gazie. Z gory sie kłaniam pomocnym :worthy:


to sie dzieje za kazdym razem? sporadycznie?

mialem kiedys astre I zagazowana i moze ze 3-4 razy cos takiego mialo miejsce (na 60kkm) wiec gaziarz mowil zeby nic z tym nie robic. jezeli czesto to wystepuje to regulacja albo zmiana kata zaplonu

pozdrawiam

_________________
Obrazek


04.10.2007, 18:27
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Re: szarpniecie po zgaszeniu silnika
Andja napisał(a):
to sie dzieje za kazdym razem? sporadycznie?


raz szarpniecie jest pocniejsze trwajace do 1,5s (gdyym puscil sprzeglo mam wrazenie ze auto by podjechalo kawalek) a raz wogole. Odnosze wrazenie iz imwiekszy kawalek zrobie na gazie tym gorzej- nie zauwazylem zeby na benzynie sytuacja byla podobna? na czym polega zmiana kata zaplonu?


05.10.2007, 12:06
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL