Teraz jest 29.03.2024, 03:00



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
[F1-F4] problem z uruchomieniem Fabii 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post problem z uruchomieniem Fabii
Wiatam grupowiczow i prosze o rade,
mam problem z uruchomieniem mojej skody
zawsze po tym jak silnik wystygnie (rano lub po pracy),
gdy silnik jest cieply wszystko jest jak byc powinno. zapala natychmiast
Podjalem juz niektore kroki opisane w Wszych postach
mam nowy akumulator, nowy filtr paliwa, nowy czyjnik temperatury wody
nowe swiece zaplonowe.
Po podpieciu VAG-a zadnych bledow nie ma, nie pali sie tez zadna z kontrolek ostrzegawczych.
Za jakakolwiek wskazowke bede bardzo wdzieczny, bo gdy na dworku cieplo moge krecic rano 4-5 sekund rozrusznikiem, ale zimą to moze nie byc takie proste.
pozdrawiam
darek


14.08.2007, 21:56
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28
Lokalizacja: EL
Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
moze pada przekaźnik?

_________________
Danger.It's the Ranger!
A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...


14.08.2007, 22:06
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Yogi prosze cos wiecej oswiec mnie o jaki przekaznik chodzi.
pozdrawiam
darek


14.08.2007, 22:43
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post Re: problem z uruchomieniem Fabii
dareklodz napisał(a):
Wiatam grupowiczow i prosze o rade,
mam problem z uruchomieniem mojej skody
zawsze po tym jak silnik wystygnie (rano lub po pracy),
gdy silnik jest cieply wszystko jest jak byc powinno. zapala natychmiast
Podjalem juz niektore kroki opisane w Wszych postach
mam nowy akumulator, nowy filtr paliwa, nowy czyjnik temperatury wody
nowe swiece zaplonowe.
Po podpieciu VAG-a zadnych bledow nie ma, nie pali sie tez zadna z kontrolek ostrzegawczych.
Za jakakolwiek wskazowke bede bardzo wdzieczny, bo gdy na dworku cieplo moge krecic rano 4-5 sekund rozrusznikiem, ale zimą to moze nie byc takie proste.
pozdrawiam
darek


a sprawdzałeś Vag'iem inne sterowniki czy tylko "engine"? sprawdź, wszystkie ważniejsze w tej chwili czyli:

01 silnik
09 centralna elektryka
17 zestaw wskaźników (może sprawdź zieloną wtyczkę w zegarach też!)
25 immobilajzer

jak nie będzie w nich żadnych błędów to długa droga przed nami czyli sprawdzanie wartości bloków pomiarowych strona po stronie na podstawie danych z serwisówki. :good:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


16.08.2007, 08:30
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28
Lokalizacja: EL
Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
Filip79 napisał(a):
....nie odpalała.....przekaźnik jest padnięty. Przekaźniki te znajdują za komputerem sterującym elektroniką (układ komfortu). Musisz zdjąć część deski rozdzielczej od strony kierowcy (ta część z włącznikiem świateł).

Co ciekawe, jak skoda mu nie paliła mechanik uderzył w tę część deski rozdzielczej i odpalił. Nie jest to może zalecana metoda, ale warto spróbować, niż udawać się w dalszą drogę pieszo.


na przyszłość OPCJA SZUKAJ :good:

_________________
Danger.It's the Ranger!
A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...


16.08.2007, 13:54
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
przepraszam ze tak dlugo to trwalo ale dopiero dzis moglem skorzystac z laptopa,
wiec w sugerowanych grupach nie ma zadnych bledow,
jesynie w grupie 17 raz spisalem blad
1176 - Key Signal to Low - Intermittent
(Klucz, Usterka kluczowa)

nie mam pomyslu co teraz zapala fatalnie jak postoi ponad 5 godzin
cieply od pierwszego dotkniecia,

u celu uzupelnienia danych o samochodzie ma on instalacje LPG
ale zawsze uruchomienie odbywa sie na etylinie
dziekuje za uwagi pozdrawiam
darek


17.08.2007, 19:12
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
dareklodz napisał(a):
1176 - Key Signal to Low - Intermittent


Błąd 01176 może mieć dwie wersje:
1. sygnał zbyt słaby:
Błędny odczyt z cewki
Sygnał z cewki czytającej kod immo (z kluczyka) za słaby
Wina cewki (uszkodzona) lub połączenia cewki z licznikiem (za duży opór - przetarty kabel, brak styku na wtyczce/konektorze itp).

2. sygnał nieuprawniony (czy jakoś tak) wtedy w grę wchodzi uszkodzony transponder w kluczyku lub złe zakodowanie klucza (albo nie zakodowany klucz)

U Ciebie ewidentnie pierwsza przypadłość. Spróbuj dokładnie prześledzić połączenia elektrycznie między cewką (nawinięta dookoła staycyjki) a licznikiem i tak jak Ariel mówi zieloną wtyczkę w liczniku i piny w niej. Ewentualnie sam licznik czy nie ma jakichś zimnych lutów, przerwanych ścieżek itp. Jeśli to nie pomoże to chyba trzeba by przestować nową cewkę.

[ Dodano: 17-08-2007, 22:33 ]
ale wtedy wraz z błedem powinna migać kontrolka immobilisera ???
Działa Ci w ogóle ta żółta lampka?

[ Dodano: 17-08-2007, 23:43 ]
Jak będziesz zaglądał do zielonej kostki przy licznikach to zwróć szczególną uwagę na pin 1 i 17 którymi właśnie idą sygnały z cewki


17.08.2007, 21:23
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
niestety wszystkie kable zlacza i polaczenia ok
impedancja przejscia zero wszystko wyglada wzorowo
a dzis rano krecilem chyba z 5 sek.
chyba sie poddam
i pojade do ASO
tylko ze co oni moga wiecej niz my ;(
obawiam sie ze polegna jak zwykle i beda mieli swoje nie do konca sprawdzone
teorie
pozdrawiam
darek

[ Dodano: 2007-08-22, 08:54 ]
Panowie mam trop ;)
zrobilem test, potrzebuje konfrontacji
wczoraj wracajac do domu zakrecilem w kole glowny zawor gazu LPG
wypalilem gaz do konca po czym wrocilem do domu na benzynie
i dzis rano odpalil duzo lepiej
czy mozliwe jest aby jakies "niedomaganie" ukladu gazowego
powodowalo iz rano mam zamiast mieszanki etylina+powietrze
mial mieszanke etylina+gaz ???
za wszelkie uwagi dziekuje
pozdrawiam
darek


20.08.2007, 09:19

Dołączył(a): 14.04.2006, 21:51
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 33
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Rok prod.: 2001
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Mam taki sam problem z rozruchem po dłuższym postoju.Jednak zauważyłem , że jak pierwszy raz przekręce kluczyk na rozruch na krótką chwilę i przy następnym przekręceniu kluczyka w pozycji włączonego zapłonu słychac ponownie pracę pompy paliwa rozruch jest znacznie szybszy.Czyżby początki padania pompy paliwa? Dodam auto ma gaz , ale zawsze uruchamiane jest na etylinie.

_________________
miało być dobrze - wyszło jak zwykle


24.08.2007, 17:28
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
sprobuj zrobic tak: przekrec kluczyk poczekaj az pompa elektryczna paliwa przestanie pracowac wróć kluczykiem na zero po czym znow przekrec i odczekaj az przestanie pracowac - przekrec dalej do zaplpnu. (wszystko na zimnym silniku). jesli zapali bez problemu to najprawdopodobniej pompa paliwa daje ci za male cisnienie .
miałem podobny problem -- w pompie w jej gornej strefie jest zawór kolowy cisnieniowy--tak sie narobiło ze przepuszczał.


25.08.2007, 12:01

Dołączył(a): 14.04.2006, 21:51
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 33
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Rok prod.: 2001
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Podczas przekręcenia kluczyka w pozycję zapłonu pompa podaje paliwo po cofnięciu do zera i ponownym włączeniu nie słychać już pracy pompy. Po dłuższym postoju w upalny dzień ( parking ok.8 godz.na słońcu) Nawet przy pierwszym przekręceniu kluczyka nie słychać pracy pompy. O co chodzi ?
pozdrawiam

_________________
miało być dobrze - wyszło jak zwykle


25.08.2007, 17:18
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
nawiazujac do sugestii majacej na celu sprawdzenie pompy
mysle ze u mnie jest ok po przekreceniu stacyjki pompa podaje paliwo i po uzyskaniu odpowiedniego cisnienia wylacze sie,
po ponownym przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje cisnienie jest ok wiec pompa nie wlacza sie dopiero po dluzszej chwili wlacza sie ale juz na krocej,
mysle ze trzeba isc moim tropem
sadze ze mam uszkodzony parownik od LPG
w normalnych warunkach parownik dziala jak zawor i nie dopuszcza do pojawieniu sie gazu w kolektorze do momentu jak silnik nie wytworzy niezbednego podcisnienia (czyli nie zostanie uruchomiony, w moim przypadku po pdniesieniu klapki z zabezpieczenia przeciwstrzalowego ewidentnie wydobywa sie gaz wiec cos jest nie tak
sadze ze tu jest problem po postoju zamiast miesznki paliwo-powietrze mam paliwo gaz wiec mieszanka jest zbyt bogata po jej zaplonie samochod (przynajmniej w moim przypadku) powaznie dymi,
pozdrawiam
darek


26.08.2007, 21:59

Dołączył(a): 12.07.2007, 20:36
Lokalizacja: Ostrów, Kalisz, Pleszew
Posty: 206
Podziękował: 4
Pomógł: 1

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
Post 
Ty możesz szukać po lini gazu w aucie. U mnie cyrk z zapalaniem pojawia się jakoś raz dwa razy w miesiącu. NIedawno wstałem rano i pojechałem do bankomatu (1km) po pieniądze ze ściany :grin: Postawiłem auto na parking na jakies 5-6 minut, silnik nie był dogrzany, wskazówka temp jakoś w połowie drogi do połowy skali- czyli do temp własciwej pracy silnika. No i zapalm se auto, zaterkotało kilka chwil i zagasło. Zakręciłem rozrusznikiem drugi raz, cos prychło- strzeliło ( chyba w wydechu) i lipa. Za trzecim razem zaskoczył i muzyka grała. Jestem swieżo po wymianie tłumika końcowego, troche mi głosno chodzi- kosztował 130zł,zamiennik. Środkowy wymieniany był w styczniu przez poprzedniego właścicia na oryginał :) 8-) .
Po dwóch dniach sytuacja powtórzyła się, tyle, że nie zapalił mi za pierwszym razem od rana, potem zaskoczył bez problemów. Miałem również wrażenie, że w tym okresie autko lekko muliło, słabo sie rozpędzało itp. Teraz na razie wszystko gra - odpukać! Ale mysli sie po głowie kołaczą. ???


30.08.2007, 19:52
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
GRINGO napisał(a):
Ty możesz szukać po lini gazu w aucie. U mnie cyrk z zapalaniem pojawia się jakoś raz dwa razy w miesiącu. NIedawno wstałem rano i pojechałem do bankomatu (1km) po pieniądze ze ściany :grin: Postawiłem auto na parking na jakies 5-6 minut, silnik nie był dogrzany, wskazówka temp jakoś w połowie drogi do połowy skali- czyli do temp własciwej pracy silnika. No i zapalm se auto, zaterkotało kilka chwil i zagasło. Zakręciłem rozrusznikiem drugi raz, cos prychło- strzeliło ( chyba w wydechu) i lipa. Za trzecim razem zaskoczył i muzyka grała. Jestem swieżo po wymianie tłumika końcowego, troche mi głosno chodzi- kosztował 130zł,zamiennik. Środkowy wymieniany był w styczniu przez poprzedniego właścicia na oryginał :) 8-) .
Po dwóch dniach sytuacja powtórzyła się, tyle, że nie zapalił mi za pierwszym razem od rana, potem zaskoczył bez problemów. Miałem również wrażenie, że w tym okresie autko lekko muliło, słabo sie rozpędzało itp. Teraz na razie wszystko gra - odpukać! Ale mysli sie po głowie kołaczą. ???

U mnie od okolo 4 miesięcy to samo.Przejadę krótki odcinek 1-2km,chwila przerwy,silnik niedogrzany ponowne odpalenie i zapala za 2,3,4 razem!Nigdy nie zdarzyło się na ciepłym silniku.Zawsze przynajmniej w części był niedogrzany.Pozdrawiam

_________________
Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race
Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm,
Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,


30.08.2007, 20:17
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.07.2007, 20:36
Lokalizacja: Ostrów, Kalisz, Pleszew
Posty: 206
Podziękował: 4
Pomógł: 1

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
Post 
Hmmmm, może akumulator powoli pada? Masz jakieś tropy, co przemacać?


31.08.2007, 06:56
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL