FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Jakie jest kodowanie w module komfortu , błąd VAG nr 1044,
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=4174
Strona 1 z 1

Autor:  martin175 [ 11.06.2007, 22:43 ]
Tytuł:  Jakie jest kodowanie w module komfortu , błąd VAG nr 1044,

Witam

jw
auto:
Skoda Fabia Elegance TDI
rok produkcji 2000
4 x elektryczne szyby
kluczyk na pilota (scyzoryk)
nr modułu:6Q0 959 433 C

Miałem wcześniej 00017 ,ale była totalna lipa
teraz zmieniłem na 00067 (kumpel miał tak w ocatvii I ) i troszkę sie poprawiło
Nadal pojawia się błąd 1044

Dziękuję wszystkim służącym pomocą.

pozdrawiam

Autor:  vog [ 12.06.2007, 09:03 ]
Tytuł: 

Błąd 1044 oznacza błędne kodowanie modułu komfortu -co wcale nie musi być prawdą.
Mogły zawilgotnieć elementy wykonawcze w drzwiach lub gdzieś sie straciła masa i wtedy taki błąd się pokazuje.
Link do kodowania :

http://forum.skodahome.cz/index.php?act ... t&id=11373

W zależności co mamy do uruchomienia to dodajemy do siebie poszczególne liczby i sumę wpisujemy w progr.VAG COM.
Potem na min. 60 sek wyłączamy zasilanie.

Vog

Autor:  koral [ 12.06.2007, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Jakie jest kodowanie w module komfortu , błąd VAG nr 104

martin175 napisał(a):
Witam

jw
auto:
Skoda Fabia Elegance TDI
rok produkcji 2000
4 x elektryczne szyby
kluczyk na pilota (scyzoryk)
nr modułu:6Q0 959 433 C

Miałem wcześniej 00017 ,ale była totalna lipa
teraz zmieniłem na 00067 (kumpel miał tak w ocatvii I ) i troszkę sie poprawiło
Nadal pojawia się błąd 1044

Dziękuję wszystkim służącym pomocą.

pozdrawiam

Czesc,
Ja mam taki sam sterownik jak Ty i chcialem Cie zapytac, co to znaczy, ze jak miales kodowanie 00017 to byla lipa? Czyli co co nie dzialal Ci w ogole, czy tylko niektore funkcje?
No i co Ci daje kodowanie 00067? Co sie porawilo?

Autor:  mrek33 [ 13.06.2007, 19:41 ]
Tytuł: 

Może to cos pomoże

Autor:  koral [ 13.06.2007, 20:58 ]
Tytuł: 

mrek33 napisał(a):
Może to cos pomoże

Owszem, tam jest chyba rozpisane cale kodowanie tego sterownika ale ja jestem chyba totalny głąb, bo zadnej z tej funkcji nie potrafie sobie przetlumaczyc z czeskiego. Czy jest ktos, kto to moze juz rozpracowal? Z gory dzieki.

Autor:  kros [ 13.06.2007, 21:07 ]
Tytuł: 

Miałem zagwozdkę, bo wrzuciłem już wczoraj na forum takie coś:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ale tam ewidentnie stoi że jest to kodowanie jednostki sterującej (09) a nie komfortu (46) na co Vog zwrócił mi uwagę, więc usunąłem coby nie robić burdello

ale dzisiaj na spokojnie znów zajrzałem do papierów jednak nie zrobiłem byka, błąd 1044 faktycznie wskazuje na złe kodowanie ale nie modułu komfortu tylko centralnej jednostki sterującej. Chyba, że mi się już wszystko pomieszało bo miałem ciężki dzień i nie wiem co mówię ???
W każdym razie załączam obrazki jeszcze raz

[ Dodano: 13-06-2007, 22:08 ]
o widzę, żę Mrek mnie ubiegł...

ale za to postaram się coś potłumaczyć dla Korala, tylko dajcie mi chwilę

Autor:  kros [ 13.06.2007, 21:59 ]
Tytuł: 

Podpiąć VAG, adres 09, funkcja 07 kodowanie (zapłon włączony)

wprowadzić kod według tabeli, tak jak wcześniej było napisane liczby się sumuje i wprowadza sumę, jak w przykładzie na skanie.
potem fuckcja 06 zakończenie i gotowe.

a teraz tabelka:
1 aktywacja funkcji EKP*1 dla aut od 07.01
2. tylna wycieraczka z komfortowym wyłącznikiem (cokolwiek to znaczy)
3. nie używane (nie rozumiem to po co taki kod???)
4. jw
5 impulsem sterowany zamek tylnej klapy
6. wbudowany czujnik deszczu (?)
7. wbudowane spryskiwacze reflektorów
8. podgrzewane lusterka
9.podgrzewana przednia szyba dla aut do 04.02
10. podgrzewane fotele
11. czterodrzwiowa wersja (dwudrzwiowa wersja=0) dla aut do 04.02 (nie kumam ???)
12. identyfikacja położęnia tylnego oparcia - wspólnie nie występuje (tzn. nie występuje wspólnie z pkt 11-chyba)
13. sterowanie oświetlenia wnętrza *2
14.aktywne sterowanie energią*3
15. wbudowane elektryczne uwolnienie zamka tylnej klapy
16. wbudowane...( i tutaj poległem - Grygy ratuj)

___
*1 EKP to wstępne pompowanie paliwa przy otwarciu drzwi kierowcy, jeszcze przed włączeniem zapłonu
*2 przy wciągnięciu kluczyka ze stacyjki (rozłączenie styku S) zapali się lampka
*3 sterowanie rozłącznieniem odbiorników (ogrzew. tylnej szyby/foteli/lusterek, klimatyzacja) przy wysokim natężeniu prądu z alternatora

Uwaga, jeśli uwolnienie zamka tylnej klapy następuje kontaktem/stykiem potrzeba dodać 0 (też nie kumam)

Autor:  koral [ 13.06.2007, 22:12 ]
Tytuł: 

Kros,
Bardzo dzieki. I oto mi chodzilo! Od razu widac, ze masz cos wspolnego z czechami :-), nie tylko auto :-). Juz widze, ze bede sobie mogl zaprogramowac zapalanie lampki oswietlenia wnetrza przy wyjmowaniu kluczyka. To moim zdaniem bardzo przydatne. Raz jescze dzieki.

Autor:  kros [ 13.06.2007, 22:30 ]
Tytuł: 

Tylko Koral, nie wiem czy nie trzeba wbijać wszystkich kodów jednocześnie (całej sumy). Tzn. wbijając tylko kod lampki możesz sobie skasować pozostale rzeczy. Moje tłumaczenie jest mocno kulawe do tego dziwne są te pkt.3,4,11,16 itp.

Co innego jak już ktoś ma popsute to można eksperymentować, ale na działającym ???
Po prostu nie chciałbym, zeby mnie ktoś potem ścigał jak się coś pochrzani...

Autor:  koral [ 14.06.2007, 17:02 ]
Tytuł: 

Spoko, nie ma strachu w naszym fachu :-).
Wiem, ze trzeba to zsumowac. Bede ostroznie go programowal. Jak cos, to bede mial pretensje tylko do siebie :-).

[ Dodano: 2007-06-19, 00:10 ]
I juz sobie zrobilem funkcje zapalania lampki oswietlenia wnetrza po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Mialem kodowanie 09650, dodalem do tego 8 i juz dziala! Bardzo przydatna funkcja, bo jak sie skonczy jazde, kiedy jest ciemno, to aby pozbierac graty z auta takie jak komorka, klucze z domu, portfel, itp nie trzeba uchylac drzwi albo gmerac przy przelaczniku lampki, tylko po prostu wyjac kluczyk ze stacyjki i zapala sie lampka (ustawiona w pozycji zapalnie od otwartych od drzwi). Polecam, powinno to byc fabrycznie tak ustawione.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/