Teraz jest 19.04.2024, 12:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
[F1] Nie działająca dmuchawa 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Nie działająca dmuchawa
Witam kupilem drugiego fabulca i nie dzialala dmuchawa na 1,2,3 biegu nic innego jak opornik sie zkopcil . Ale usterka to jedno a przyczyna to drugie wiec idac za tropem tego ze sie spalil wywleklem filtr pylkowy wraz z 2 kilogramami piachu lisci i innego scierwa (samochod serwisowany w angli ) > dodaje zdjecia oporniczka :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano 31.07.2007, 20:22 przez Dudi_1981, łącznie edytowano 2 razy



13.02.2007, 22:27

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Widocznie w angli uważaja ze maja czyste powietrze :)


13.02.2007, 23:38
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Taaaa tutaj to dopiero jest syf na ulicach a narzekalo sie w polsce !!! nie wspominajac juz o serwisach i warsztatach (ostanio zdjolem koledze w escorcie pasek rozrzadu palcami na jego oczach ) :bravo:


14.02.2007, 02:42

Dołączył(a): 10.12.2005, 10:10
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 92
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
ja mam podobny problem z dmuchawą tyle ze nie działa mi tylko 3, czyli to tez wina opornika ? jak sie do niego dobrac ?


14.02.2007, 18:58
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Cytuj:
ja mam podobny problem z dmuchawą tyle ze nie działa mi tylko 3, czyli to tez wina opornika ?


Tak napewno. Do każdej nastawy 1,2,3,4 jest inny opornik o wiekszej oporności niż poprzedni. Wiec masz napewno uszkodzony ten który odpowiada za 3 bieg. Oporniki te znajdują się za panelem sterującym dmuchawy (klimatycacji). Musisz sciągnąć ten moduł i zabrac sie do niego od środka. Jest tam taka zielona płytka i na niej sa te wszystkie oporniki. Kolega Dudi_1981 zapewnie tobie pomoże już to przerabiał :)


14.02.2007, 21:12
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wbij sie do mnie na gadu 1504211 to ci wyjasnie co i jak .
Robilem to w wersji angielskiej (kierownica po prawej ) ale mysle ze bedzie podobnie w wersji dla bialych ludzi :)
Ja przerobilem z Vw polo bo tylko takie mialem pod reka i dziala :) Roznica jest tylko w obudowie tego opornika wystarczy przelozyc :) :banana:


14.02.2007, 21:53
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
A co Wy tacy egoiści ;-) sami dla siebie... ładnie to tak? :rozga:

Już mi tu po kolei smarować jak to ugryźć coby info dla potomnych zostało :mrgreen:


14.02.2007, 22:14
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Takie oporniki napewno idzie dostać w sklepie elektronicznym. Najlepiej wziąść na wzór. Lub jak ktos bardziej sie zna spisac oznaczenie.


14.02.2007, 22:37
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Paulek napisał(a):
Takie oporniki napewno idzie dostać w sklepie elektronicznym. Najlepiej wziąść na wzór. Lub jak ktos bardziej sie zna spisac oznaczenie.

I tu sie kolego mylisz bo nie jest to stadardowy opornik czy tez zespol opornikow jest to uzwojenie nawiniete na krzem i jeden duzy opornik do biegu 3 . Zaden opornik nie wyrobi pod obciazeniem biegu 1 i 2 dla tego tylko 3 ma zwykly opornik a 4 to podlaczenie bezposrednie czyli full napiecie

[ Dodano: 2007-02-14, 23:23 ]
kros napisał(a):
A co Wy tacy egoiści ;-) sami dla siebie... ładnie to tak? :rozga:

Już mi tu po kolei smarować jak to ugryźć coby info dla potomnych zostało :mrgreen:

To jak juz tak straszysz to pisze :
1. zdjac zaslepke ktora wyglada tak jak ta od bezpiecznikow czyli duzy dekiel na koncu deski rozdzielczej widoczny po otworzeniu drzwi !
2. od spodu schowaka sa 2 lub 3 srobki torx (nie pamietam musze przestac pic)
3. otwieramy schowek tam sa kolejne 3 u gory
4. wycigamy schowek ze samochodu
5. wkladamy lape na gore pomiedzy poduszke (ewentualnie nicosc przy jej braku) a obudowe dmuchawy i powinna byc prostokątna wtyczna w okraglej malej oprawce (cos jak kierunkowskazy z przodu w fabi)odpinamy wtyczke (dwa haki sciskamy do srodka i wycigamy do gory wtyczke .
6. obracamy oprawke( obudowa opornika ) w lewo i wywlekamy na zewnatrz
w fabi obudowa ta jest okragla w starszych |VW jak np. polo z ktrego ja wyjolem ten opornik jest to prostokątny i ma dodatkowa blaszke z + co by sie nie grzalo (wiec wsumie lepszy ) ale ja wywalilem obudowe prostakatna z tego oporniak bo jest to tylko plastik .
Ze starego obudoway wyjolem opronik i poslalem go do kosza na to miejsce wsadzilem opornik z obudowy prostokątnej !
Odwracajac kolejnosc montujemy :)
_+_+_+_ UWAGA operacja byla przprowadzona na angliku (kierownica z prawej ) _+_+_+


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


14.02.2007, 23:09

Dołączył(a): 07.04.2005, 16:01
Lokalizacja: Białogard
Posty: 199
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
pisze w tym temacie poniewaz nie chce zakladac nowego watku ... moj brat ma problem w fabii :

" Dmuchawa w pozycji 1 i 2 nie działa, w pozycjach 3 i 4 kręci aż miło. Co sie mogło stać? Wcześniej jeszcze po włączeniu 3 i powrocie na 2 kręcił. Teraz mam mały huragan w aucie."

Z góry thx za odp :browar:

_________________
<<<>Moja Fabka<>>>


31.07.2007, 18:37
Zobacz profil WWW GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
Wojtas, przeniosłem Twojego posta do tego tematu, bo być może powyżej znajdziesz odpowiedź na problem brata. Może warto też zerknąć co słychać w wyłączniku


31.07.2007, 20:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Wojtas napisał(a):
pisze w tym temacie poniewaz nie chce zakladac nowego watku ... moj brat ma problem w fabii :

" Dmuchawa w pozycji 1 i 2 nie działa, w pozycjach 3 i 4 kręci aż miło. Co sie mogło stać? Wcześniej jeszcze po włączeniu 3 i powrocie na 2 kręcił. Teraz mam mały huragan w aucie."

Z góry thx za odp :browar:


Wszystko wskazuje na to, że coś jest nie tak z przełącznikiem. Spróbuj go wyjąć i obejrzeć - może coś Ci się rzuci w oko :browar:


01.08.2007, 16:44
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 11.02.2009, 15:19
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Województwo: opolskie
Post Nawiew powietrza nie działa
W dniu wymiany oleju silnikowego oraz filtra pyłkowego po ok. godzinie przestał działać nawiew. Ktoś zna mozliwą przyczynę i gdzie mam szukac pomocy?


11.02.2009, 15:20
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
Bezpiecznik sprawdziłeś ?
Pozycja 68 - http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=2953

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


11.02.2009, 15:26
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 11.02.2009, 15:19
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Województwo: opolskie
Post 
Sprawdzałem jest dobry -na wszelki wypadek wymienilem na inny tez nie działa:(


11.02.2009, 15:32
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL