Paulek napisał(a):
Takie oporniki napewno idzie dostać w sklepie elektronicznym. Najlepiej wziąść na wzór. Lub jak ktos bardziej sie zna spisac oznaczenie.
I tu sie kolego mylisz bo nie jest to stadardowy opornik czy tez zespol opornikow jest to uzwojenie nawiniete na krzem i jeden duzy opornik do biegu 3 . Zaden opornik nie wyrobi pod obciazeniem biegu 1 i 2 dla tego tylko 3 ma zwykly opornik a 4 to podlaczenie bezposrednie czyli full napiecie
[ Dodano: 2007-02-14, 23:23 ]kros napisał(a):
A co Wy tacy egoiści
sami dla siebie... ładnie to tak?
Już mi tu po kolei smarować jak to ugryźć coby info dla potomnych zostało
To jak juz tak straszysz to pisze :
1. zdjac zaslepke ktora wyglada tak jak ta od bezpiecznikow czyli duzy dekiel na koncu deski rozdzielczej widoczny po otworzeniu drzwi !
2. od spodu schowaka sa 2 lub 3 srobki torx (nie pamietam musze przestac pic)
3. otwieramy schowek tam sa kolejne 3 u gory
4. wycigamy schowek ze samochodu
5. wkladamy lape na gore pomiedzy poduszke (ewentualnie nicosc przy jej braku) a obudowe dmuchawy i powinna byc prostokątna wtyczna w okraglej malej oprawce (cos jak kierunkowskazy z przodu w fabi)odpinamy wtyczke (dwa haki sciskamy do srodka i wycigamy do gory wtyczke .
6. obracamy oprawke( obudowa opornika ) w lewo i wywlekamy na zewnatrz
w fabi obudowa ta jest okragla w starszych |VW jak np. polo z ktrego ja wyjolem ten opornik jest to prostokątny i ma dodatkowa blaszke z + co by sie nie grzalo (wiec wsumie lepszy ) ale ja wywalilem obudowe prostakatna z tego oporniak bo jest to tylko plastik .
Ze starego obudoway wyjolem opronik i poslalem go do kosza na to miejsce wsadzilem opornik z obudowy prostokątnej !
Odwracajac kolejnosc montujemy
_+_+_+_ UWAGA operacja byla przprowadzona na angliku (kierownica z prawej ) _+_+_+