Teraz jest 20.09.2024, 22:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
[F1] stuki paska wielorowkowego 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post stuki paska wielorowkowego
kuzwa moja fabia suka rano po odpaleniu. A przyczyna tego zjawiska jest pasek który jest na alternatorze chyba. Ostatnio wymieniłem na nowy ale okazało sie ze mechanik to ciota i dał za waskiwiec udałem sie do warsztatu i wybrałęm zamiennik z katalogu ale nadal zaczyna robic sie to samo. Po rannym odpaleniu stuknie pare razy i pozniej chodzi dobrze ale z moich obserwacji minimalnie głosniejszy jest silniczek a na dodatek przenoszone sa jkeis drgania na skrzynie biegów gdy jestw pozycji beigu jałowego. Przypomne ze moja konstrukacja to TDI. CZy teraz pozsotaje wymienic cały napinacz czy moze jakis jego element??


19.09.2006, 06:56

Dołączył(a): 05.07.2006, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Posty: 131
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Województwo: łódzkie
Post Re: pasek
FABIAAA napisał(a):
kuzwa moja fabia suka rano po odpaleniu. A przyczyna tego zjawiska jest pasek który jest na alternatorze chyba. Ostatnio wymieniłem na nowy ale okazało sie ze mechanik to ciota i dał za waskiwiec udałem sie do warsztatu i wybrałęm zamiennik z katalogu ale nadal zaczyna robic sie to samo. Po rannym odpaleniu stuknie pare razy i pozniej chodzi dobrze ale z moich obserwacji minimalnie głosniejszy jest silniczek a na dodatek przenoszone sa jkeis drgania na skrzynie biegów gdy jestw pozycji beigu jałowego. Przypomne ze moja konstrukacja to TDI. CZy teraz pozsotaje wymienic cały napinacz czy moze jakis jego element??


Dołączam się do pytania. Wczoraj zaobserwowałem, że mam popękany pasek na rowkach, kiedy od spodu podświetliłem jego wewnętrzną stronę opiętą na napinaczu. Czasami rano po odpaleniu, zwłaszcza w mokre dni potrafi popiskiwać w tych okolicach. Czy zmiana paska wielorowkowego wiąże się bezwzglęnie ze zmianą napinacza? Czy napinacz trzeba zmienić w całości, czy może tylko rolkę? Nowy cały napinacz kosztuje 225 zł, co mnie trochę zniechęca... A pewnie trzeba go w całości wymienić. Co radzicie?

_________________
1,9 TDI (133@326)


19.09.2006, 11:50
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
u mnie stuka rano po odpaleniu a pasek mam nowke od jakiegos tygodnia :/ kuzwa w czasie jezdy z deczka jest chyba głosniej przynajmniej ja to słysze


19.09.2006, 14:41
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
FABIAAA, może pasek się poluzował. Albo mechanik, źle ustawił położenie na śrubach, naciąg. Albo nie miał siły i słabo przykręcił śruby :mrgreen:

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


19.09.2006, 15:28
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
ale jeo sie chyba nic nieustawia


19.09.2006, 15:47
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Ustawia się przecież naciąg paska na alternatorze.

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


19.09.2006, 15:55
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
tam jest tylko taki napinacz i kluczem sie go bierze i juuu


19.09.2006, 16:00

Dołączył(a): 05.07.2006, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Posty: 131
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Województwo: łódzkie
Post 
FABIAAA napisał(a):
tam jest tylko taki napinacz i kluczem sie go bierze i juuu


Dokładnie! Nie naciąga się paska śrubą na alternatorze bo nie ma takiej regulacji. Za naciąg odpowiedzialny jest napinacz. FABIAAA ma rację.

Może u Ciebie FABIAAA stuka Ci tak ten napinacz? Czy oprócz samego paska zmieniałeś również napinacz?? Może tu leży pies pogrzebany.... ???

_________________
1,9 TDI (133@326)


19.09.2006, 17:29
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
pewnie ten napinacz daje ciała... :/ a to chyba nietania imprezka za taki nowy


19.09.2006, 17:59
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
FABIAAA, to zwracam honor :worthy:

Ale myslę, że jak już to będzie coś z tym napinaczem.

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


19.09.2006, 18:22
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
FABIAAA napisał(a):
u mnie stuka rano po odpaleniu a pasek mam nowke od jakiegos tygodnia :/ kuzwa w czasie jezdy z deczka jest chyba głosniej przynajmniej ja to słysze


to nie pasek a raczej szklanki zaworów . Ile masz przebiegu??

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


19.09.2006, 18:40
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
130 tys ale po zmienie paska było dobrze przez kilka dni


19.09.2006, 21:17
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
FABIAAA napisał(a):
130 tys ale po zmienie paska było dobrze przez kilka dni


a patrzyłes czy po odpaleniu pasek skacze ( mocno drga )???

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


21.09.2006, 06:08
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 05.07.2006, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Posty: 131
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Województwo: łódzkie
Post 
Czy można darować sobie wymianę napinacza a tylko sam pasek zapodać nowy? Czy zdarza się, żeby napinacze nie wytrzymywały 2-krotnego przebiegu paska?

_________________
1,9 TDI (133@326)


21.09.2006, 14:40
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
mj napinacz juz widział drugi pasek :/ no pewnie trzeba kupic nowy napinacz :/ jeszcze sie z tym niekreciłem...


21.09.2006, 16:13
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL