FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Błąd 00771.
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=21638
Strona 1 z 1

Autor:  joker817 [ 09.01.2015, 21:05 ]
Tytuł:  Błąd 00771.

Witam szanownych kolegów mam pytanie do was od kilku miesiecy mam problem ze wskaznikiem paliwa w mojej fabi wskazowka raz pokazuje caly bak raz schodzi na dol potem wraca itd. ok 3 razy wyjmowalem pompe paliwa i czyscilem z osadów i syfów i pomagało ale znow mi to wraca. Powiedzcie mi prosze czy to jest wina samego pływaka i czy mozna go wymienic:? ponizej wskazuje link do aukcji gdzie znalazlem taki pływak (wskaźnik) ale nie wiem czy to jest to co szukam?
http://allegro.pl/vw-polo-fabia-cordoba ... 50742.html

Prosze o pomoc pozdrawiam

Michał/joker817

Autor:  przemobiker [ 10.01.2015, 10:24 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G - Skoda Fabia 1.9 TDI AXR

U mnie ten sam problem, wymieniałem pływak i nic. Szkoda kasy, jak Ci raz pokazuje wskazania a raz nie to mówią, że zegary.
U mnie oprócz tego pokazuje się jeszcze inne kontrolki czasem, typu że silnik się grzeje, najczęściej w zimie gdy odpalam bo po nocy.
Także wiadomo że bzdury, bo jak może być przegrzany jak jest -10.
Zegary mam w planie zrobić gdzieś w lutym. Co prawda teraz częściej mi to działa, ale latem jest padaka, nawet licznik mi się resetował..
Jak uda mi się wymienić zegary to napisze czy problem ustał. W każdym razie na pływak nie wydawaj ani złotówki. Podejrzewam, że sprawny.
Na razie jeździj, nie jest to tak uciążliwe, może dołączą Ci się jeszcze jakieś objawy to się upewnisz.

Autor:  przemobiker [ 27.02.2015, 15:15 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G

U mnie już naprawione. Faktycznie kwestia zegarów. Nie wymieniałem całego budzika tylko został zlutowany obwód. Problem w tym, że trzeba dokładnie wiedzieć, gdzie lutować, bo na oko niestety nie widać co jest popsute. W każdym razie naprawa wyszła taniej niż bym miał kupić jakieś sprawne zegary z allegro i je kodować od nowa. Także mam nadzieje, że będzie działać długo po tej naprawie.

Autor:  biff [ 27.02.2015, 16:11 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G

Czy naprawił je mechanik o którym wspominałem, czy ktoś inny ?

Autor:  przemobiker [ 28.02.2015, 10:25 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G

Tak, dokładnie ten gość, którego mi poleciłeś. Problem rozwiązany. Dzieki:)

Autor:  buzok [ 28.02.2015, 12:03 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G

niech żyje ochrona środowiska!!! teraz stosują jakąś inna mieszankę lutu, którą parują i jest mało odporna na wstrząsy.... :)

Autor:  czp [ 28.02.2015, 23:20 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G

buzok napisał(a):
teraz stosują jakąś inna mieszankę lutu, którą parują i jest mało odporna na wstrząsy....

to jest cyna bez olowiu i dlatego tak czesto robia sie zimne luty. Na szczescie w marketach idzie kupic jeszcze taka cyne (dosc droga:D) ale do elektroniki idealna... a z ciekawosci gdzie sie zrobily przerwy na lutach ?

Autor:  Maki [ 01.03.2015, 12:12 ]
Tytuł:  Re: 00771.Czujnik rezerwy paliwa-G

Cytuj:
niech żyje ochrona środowiska!!! teraz stosują jakąś inna mieszankę lutu, którą parują i jest mało odporna na wstrząsy....

Tak jak poprzednik napisał to cyna bez ołowiu. A ołów powodował że cyna się nie starzała a jak się nie starzała to nie pękała.

Stosowanie cyny z ołowiem jest tylko dopuszczalne w urządzeniach do służb ratunkowych, policji, wojska i lotnictwa oraz tam gdzie awaria danego urządzenia powodowała by zagrożenie życia i zdrowia człowieka.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/