Witajcie
Chciałbym wam opisać dość duży problem jaki występuje z samochodem mojej siostry.
Auto Fabia 1.4 benzyna BBY z roku 2003 przebieg 124,5 tyś. Auto kupione zostało 2 lata temu w Wimarze w Warszawie na modlińskiej, generalnie wszystko było cacy do czasu awarii ABS. Któregoś razu zapaliła się kontrolka od ABS-u i sam ABS przestał działać. Auto pojechało do ASO POL-MOT Auto na Sokratesa w Warszawie, naprawa (koniec kwietnia 2009):
Instalacja ele. pompy ABS - naprawaMateriał: wymiana bezpiecznika wiązki 40Adodatkowo:
Wiązka ele. w komorze silnik - naprawaNo i auto śmigało aż w maju zaczęły się problemy z odpalaniem. Początkowo auto kręciło ale nie zapalało ale załapywał po 3-4 razach przy czym problem nie pojawiał się codziennie ale raz na 2 dni albo rzadziej ale pojawiał się a jak załapało to auto śmigało bez problemów. Sytuacja się tak powtarzała aż ze 2 tygodnie temu auto z rana w ogóle przestało odpalać, silnik kręcił, momentami było tak że już prawie załapał ale niestety. Przyjechało Assistance, typek sprawdził olej: bagnet czysty (a kontrolki się nie paliły od braku oleju), mówi silnik zatarty. Jeszcze przed wymianą ABS oleju było pełno, auto nie ma wycieków i nie wcina olej więc dziwna sprawa
![Confused :???:](./images/smilies/icon_confused.gif)
. Auto na lawecie pojechało do ASO - POL-MOT Auto na Sokratesa w Warszawie. Okazało się że olej był ale około 2 litrów tak że nie łapał bagnet ale też i czujnik się nie zapalał. Silnik niezatarty. Podłączyli pod kompa i mówili że
nic nie wykryło zero błędów, nie mają pojęcia co to i szukają. Po jakimś czasie stwierdzili, że to przepustnica. Wymienili ją i auto odpaliło
koszt 1600 zł ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
. Ja osobiście uważam, że to dość dziwne że przepustnicy na kompie nie wykryło tym bardziej, że problem od maja jest z odpalaniem. Powiedziałem żeby dali mi tą zepsutą. Auto wróciło do domu a wieczorem tego samego dnia znowu były problemy z odpalaniem (ale załapał za 3-4 razem). Telefon do ASO znów zabrali auto podłączają pod komputer i tam wszędzie błędy:
Brak komunikacji ze sterownikiem silnikaTo mówią ze nie licząc przepustnicy coś jeszcze musi być 2 dni auto u elektryka w ASO siedziało i:
Instalacja elektryczna sterownika silnika - naprawa
Materiał: Opaska przewodów elektrycznych (akcja)koszt 400złAuto odebrane parę dni pojeździło i znów problem z odpalaniem. Jednym słowem
2000zł naprawy i problem dalej jest. Poradźcie coś, czy ktoś miał podobny problem ktoś coś może wie. Albo co w takiej sytuacji zrobić bo mi się wydaje, że oni z ASO POL-MOT Auto na Sokratesa w Warszawie nie wiedzą co mają robić i zaczynają naliczać i naciągać przez wymiany sprawnych części i drogich. Starą przepustnicę mam ale nie wiem jak sprawdzić bez auta czy sprawna a nie chcę dłubać przy Fabii do czasu wyjaśnienia sprawy. Jednym słowem POMOCY!!!
![worthy :worthy:](./images/smilies/worthy.gif)