Teraz jest 29.03.2024, 00:14



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
[F1/F2] Adaptacja przepustnicy i VAG 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post Adaptacja przepustnicy i VAG
czy ta instrukcja adaptacji przepustnicy jest w porządku, mogę ją spokojnie przeprowadzić bezstresowo? :lustro:

Warunki regulacji:
- temp silnika powyżej 80st.C
- zapłon włączony
- w pamięci jednostki sterującej brak błędów
Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 04 – nastawy podstawowe
Kanał 060
Silnik otworzy przepustnicę przechodząc przez 5 charakterystycznych punktów. Wartości te zostaną zapamiętane w pamięci centralnej jednostki sterującej. Proces trwa około 10 sek

???

fachowcy od VAG'a przybywajcie.
może ktoś ma zbiór przydatnych procedur do zrobienia innych nastaw ECU ?

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


Ostatnio edytowano 13.10.2007, 09:49 przez Joker, łącznie edytowano 1 raz



02.06.2006, 10:24
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Kupilem sobie interfejsik i mam VAG'a czy mozesz laikowi powiedziec co robi ta adaptacja przepustnicy, czy chodzi o ustawienie po czyszczeniu ?


02.06.2006, 11:53
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
arielu wlasnie mozesz wyjasnic :) moze jakis dokladny opis dla lajkonika o co chodzi z ta cala procedura... co potrzeba by to odpalic itd.. :) najlepiej zaopatrz toto w fory a nasz wspanialy ROLEX umiesci to w kaciku porad na stronie klubu :)


02.06.2006, 11:59
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
ok, napiszę szczegółowo z domku :D wieczorkiem

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


02.06.2006, 13:11
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Czekam niecierpliwie...moze masz jeszcze jakies procedurki ? Mysle ze sporo osob chcialoby sie dowiedziec:)


02.06.2006, 21:03
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Zapraszam do zajrzenia do dzialu "Download".OPIS VAG'a do zassania.
hotlink


02.06.2006, 22:24
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Hmmm....nie moge wejsc do tego działu download, jak klikam w link to pokazuje mi sie ze "Kliknij Tutaj żeby wrócić do poprzedniej strony". Co robie nie tak ???


03.06.2006, 11:57

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
darecki napisał(a):
Zapraszam do zajrzenia do dzialu "Download".OPIS VAG'a do zassania.
hotlink



No to pogrzeb troche zebym mogl wejsc do dzialu download :D


03.06.2006, 16:23
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
kurna marynara :D musze przestudiowac co jest z tym dzialem download...
bo zawalailem tam opis VAGa... jakie bledy do czego.. moze to nie wszystko ale jakas czesc.


www.fabiaclub.pl/forum-pl/pafiledb/uploads/Fabia Vag.zip

dzis dostaniecie linka do pobierania... a pozniej zobacze co z tym download jest nie tak... moze jutro ale nie wiem zmeczony jestem ide spac.. 13h nudow... klikania " pokaz slajdow"... "play"...FN+F8...itd...


03.06.2006, 19:51
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
No to czekamy niecierpliwie :) wczoraj dostalem Vag'a i teraz troche z nim walcze :) wiec opis jakis taki sensowny procedur by sie przydal. Mam troche dokumentacji do niego ale nie ma tam opisu procedur, tylko kody bledów.


03.06.2006, 20:56

Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24
Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
arielcpu napisał(a):
Warunki regulacji:
- temp silnika powyżej 80st.C
- zapłon włączony
- w pamięci jednostki sterującej brak błędów
Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 04 – nastawy podstawowe
Kanał 098
Silnik otworzy przepustnicę przechodząc przez 5 charakterystycznych punktów. Wartości te zostaną zapamiętane w pamięci centralnej jednostki sterującej. Proces trwa około 10 sek


Tu drobne sprostowanie kanał 098 dotyczy Felicji 1.3 MPI.
W Fabii 1.0, 1.4 44KW i 50KW jest to kanał 060.


03.06.2006, 22:07
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
no to mamy kwestię adaptacji przepustnicy załatwioną, czyli reasumując:

Warunki regulacji:
- temp silnika powyżej 80st.C
- zapłon włączony
- w pamięci jednostki sterującej brak błędów
Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 04 – nastawy podstawowe
Kanał 060
Silnik otworzy przepustnicę przechodząc przez 5 charakterystycznych punktów. Wartości te zostaną zapamiętane w pamięci centralnej jednostki sterującej. Proces trwa około 10 sek.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi :)
ma ktoś może jakieś instrukcje adaptacji, listę kanałów, ustawienia sterownika komfortu? odpaliłem nareszcie Vag-check na ppc i się trzeba poduczyć.
http://www.arlab.it/vc/screenshots.html
:D

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


04.06.2006, 14:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28
Lokalizacja: EL
Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
czy może ktoś dodać coś do tematu ?

np jakimi kanałami można coś zmienic ?
jak dobrać sie do ustawienia siły wspomagania?

_________________
Danger.It's the Ranger!
A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...


13.09.2006, 12:13
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
kto mi podpowie na krótym kanale sterownika "engine" mogę sprawdzić spalanie? :worthy:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


18.09.2006, 10:42
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
arielcpu napisał(a):
no to mamy kwestię adaptacji przepustnicy załatwioną, czyli reasumując:
Warunki regulacji:
- temp silnika powyżej 80st.C
- zapłon włączony
- w pamięci jednostki sterującej brak błędów
Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 04 – nastawy podstawowe
Kanał 060
Silnik otworzy przepustnicę przechodząc przez 5 charakterystycznych punktów. Wartości te zostaną zapamiętane w pamięci centralnej jednostki sterującej. Proces trwa około 10 sek.


Czy mógłbyś napisać czy ta konfiguracja zadziałała ? Bo mam plan zrobić to w swojej Fabce. Czy kanał 60 jest dla wszystkich silników czy może są jakieś odstępstwa ?


28.12.2006, 15:46
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL