|
|
|
|
Teraz jest 07.05.2024, 19:33
|
[F1] 1.4 16V BKY - piszczenie z oklicy rozrządu / osprzętu
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 04.12.2012, 11:09 Posty: 92
Podziękował: 2
Pomógł: 3
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Ambiente Plus
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F1] 1.4 16V BKY - piszczenie z oklicy rozrządu / osprzę
U mnie jest tak samo. Także po 2-3 minutach ustaje samorzutnie. Wydaje mi się, że to może być związek z temperaturą. Pytanie tylko czego?? Tutaj u mnie na filmiku słychać to dość wyraźnie - ale tak zbiera dźwięki mój Samsung Galaxy S3. W każdym razie chyba przestanę się tym martwić, ale dam do sprawdzenia ludziom z Auto Skoda. Wygląda na to, że silniki VAG sobie po prostu popiskują...
|
03.12.2013, 15:44 |
|
|
Dołączył(a): 10.11.2010, 22:17 Lokalizacja: Reda Posty: 73
Podziękował: 4
Pomógł: 5
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: F1 HB Ambiente
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
|
Re: [F1] 1.4 16V BKY - piszczenie z oklicy rozrządu / osprzę
U mnie piski w osprzęcie silnika BKY występowały z następującej przyczyny: pasek wielorowkowy okazał się za krótki o 2 mm (oryginał VW ). Na zimnym silniku piszczało okropnie jak się rozgrzał przestawało. Okazało się, że oryginalne paski o numerze 036145933AJ (wg ETKI do silnika BKY z klimą) mogą występować w różnych długościach! Właściwą jest 1078 mm a ja miałem 1076 mm. Ten pierwszy jest firmy Dayco (właściwa długość) drugi był Contitech (który piszczał). Obydwa miały znaczek VW i właściwy numer. Długość masz podaną na pasku. Może sprawdź czy to nie jest przyczyna bo u mnie mechanicy też stawiali diagnozy typu rolka, łożysko itp a okazało się, że to po prostu pasek. Wymienić możesz sam, wystarczy klucz płaski 17 i 5 minut czasu
Ostatnio edytowano 05.12.2013, 16:45 przez narozny, łącznie edytowano 1 raz
|
04.12.2013, 16:27 |
|
|
Dołączył(a): 04.12.2012, 11:09 Posty: 92
Podziękował: 2
Pomógł: 3
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Ambiente Plus
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F1] 1.4 16V BKY - piszczenie z oklicy rozrządu / osprzę
narożny dzięki za info - ale u mnie dzwonienie / piski nie są zależne od paska wielorowkowego, bo po jego zdjęciu dźwięk jest / był słyszalny. Nie ogarniam tego mojego silnika. Wczoraj i dzisiaj było już wszystko OK.
|
05.12.2013, 13:00 |
|
|
Dołączył(a): 14.09.2011, 21:16 Lokalizacja: Piotrków Posty: 43
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Fabia II style
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
|
Re: [F1] 1.4 16V BKY - piszczenie z oklicy rozrządu / osprzę
U mnie piszczy na wolnych obrotach, tyko jak silnik jest nagrzany, co ciekawe teraz przy niskich temperaturach jest cicho
-
Niżej podpisany użytkownik dziękuje borowski01 za ten post:
Gość
|
05.02.2014, 20:22 |
|
|
Dołączył(a): 14.09.2011, 21:16 Lokalizacja: Piotrków Posty: 43
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Fabia II style
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
|
Re: [F1] 1.4 16V BKY - piszczenie z oklicy rozrządu / osprzę
borowski01 napisał(a): U mnie piszczy na wolnych obrotach, tyko jak silnik jest nagrzany, co ciekawe teraz przy niskich temperaturach jest cicho Przyczyną piszczenia okazała się pompa wody.
|
18.08.2014, 21:17 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|