|
|
Teraz jest 26.04.2024, 15:00
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Mokry silnik w płynie chłodniczym
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 12.01.2012, 12:07 Posty: 77
Podziękował: 2
Pomógł: 1
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: podlaskie
|
Mokry silnik w płynie chłodniczym
Witam Koledzy. Tak jak w temacie. Cały bok silnika zaznaczony na zdjęciach mokry jest jak domniemam w płynie chłodniczym, bo jest jasny, no i zapach podchodzący. Wie ktoś może skąd coś takiego się wzięło? Auto to F1 AZE + gaz, przebieg 120000. Dodam również, że systematycznie ubywa płynu. http://img826.imageshack.us/slideshow/p ... 26qra.smil
|
22.11.2012, 21:17 |
|
|
Dołączył(a): 15.08.2010, 10:11 Lokalizacja: Legionowo Posty: 228 Zdjęcia: 0
Podziękował: 2
Pomógł: 1
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Classic
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
Re: Mokry silnik w płynie chłodniczym
Może uszczelka pod głowicą skoro go ubywa?
_________________ W życiu jest coś więcej do zrobienia niż tylko zwiększać jego tempo... Dlatego silnik 1.4 wystarczy mi w zupełności...
|
22.11.2012, 21:21 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2012, 00:37 Lokalizacja: Wrocław Posty: 55
Podziękował: 4
Pomógł: 7
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: clasic
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: Mokry silnik w płynie chłodniczym
Zobacz czy pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest maż (inna niż olej),i czy stan oleju nie wzrasta.Jak odkręcisz korek to powąchaj czy zapach nie przypomina gotującego płynu.Ale najlepiej to umyć i sprawdzać gdzie jest wyciek.
|
22.11.2012, 23:03 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06 Lokalizacja: Tarnobrzeg Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
|
Re: Mokry silnik w płynie chłodniczym
Elozzz napisał(a): Witam Koledzy. Tak jak w temacie. Cały bok silnika zaznaczony na zdjęciach mokry jest jak domniemam w płynie chłodniczym, bo jest jasny, no i zapach podchodzący. Wie ktoś może skąd coś takiego się wzięło? Auto to F1 AZE + gaz, przebieg 120000. Dodam również, że systematycznie ubywa płynu. To co zaznaczyłeś to jest uszczelka pokrywy zaworów, wycieka Ci olej, koszt uszczelki ok. 10zł. A jak Ci "wcina" płyn to sprawdź czy nie masz przypadkiem plastikowych kolanek reduktora, plastikowych trójników, lubią puszczać. Ten silnik ma tzw. "pływające tuleje", jak się obniżą to może zasysać płyn do komory spalania. Sprawdź jaki kolor mają świece. U mnie kompresja uciekała do układu chłodzenia i wywalało płyn. Wymiana uszczelki (z planowaniem głowicy) i podniesienie tulei kosztował trochę ponad 1000zł w ASO.
|
26.11.2012, 08:42 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6869 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: Mokry silnik w płynie chłodniczym
nom napisał(a): To co zaznaczyłeś to jest uszczelka pokrywy zaworów, wycieka Ci olej, koszt uszczelki ok. 10zł. Dokładnie, popuszcza uszczelka pokrywy zaworów. Koszt nie jest duży, zrobisz to sam. Co do ubywającego płynu to już nie jest błachostka. Może to być UPG, jak koledzy piszą, albo maź pod korkiem wlewu oleju, albo nadmiar płynu w zbiorniczku płynu chłodzącego - jest wyraźny wzrost, lub spadek? Jakie odcinki głównie pokonujesz? Ale skoro jest gaz to zwróć uwagę na to co napisał nom.
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
26.11.2012, 09:35 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Re: Mokry silnik w płynie chłodniczym
nom napisał(a): To co zaznaczyłeś to jest uszczelka pokrywy zaworów, wycieka Ci olej, koszt uszczelki ok. 10zł. Kup jeszcze dwie uszczelki gumowo-metalowe pod śruby pokrywy zaworów. nom napisał(a): A jak Ci "wcina" płyn to sprawdź czy nie masz przypadkiem plastikowych kolanek reduktora, plastikowych trójników, lubią puszczać. No właśnie. U mnie tak właśnie było. Kazałem wymienić na aluminiowe.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
26.11.2012, 09:40 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|