|
|
Teraz jest 05.05.2024, 05:42
|
[F1] Wymiana zegarów - prośba o pomoc krok po kroku
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 19.10.2009, 17:11 Lokalizacja: Racibórz Posty: 480
Podziękował: 5
Pomógł: 16
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: [F1] COMBI - CHOICE
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
arielcpu napisał(a): kupić fabie 2 albo roomstera. Te zaś mi z zewnątrz nie podchodzą Kurde ale wybredny jestem
|
19.10.2011, 20:15 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
skodzina, to nie jest z mojego auta zdjęcie. Przysłał mi je kolega na mail'a. Po naklejkach z drzwi garażu sądzę, że to gdzieś w czechach jest zrobione. Zastanawiam się czy to jest wogóle możliwe? Może to jakiś Photoshop?
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
20.10.2011, 06:29 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Photoshop to raczej nie jest. Ale mnie się nie podoba taka opcja. Owszem, maxi-dot i tak dalej to niezły wariant, ale nie komponuje mi się to.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
20.10.2011, 09:24 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12700
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Ja tam nie wiem, czego ludzie chcą od zegarów w F1 przed liftem, bo mnie się bardzo podobają (jedynie podświetlenie wolałbym białe, broń Boże czerwone!). Potem dali takie zabawkowe jakoś...
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
20.10.2011, 11:26 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
poliftowe w f1 są bez porównania piękniejsze niż poprzednie.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
20.10.2011, 14:05 |
|
|
Dołączył(a): 20.02.2011, 21:39 Posty: 44
Podziękował: 3
Pomógł: 3
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Województwo: małopolskie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Te pierwsze zegary sa super z tym komputerem po srodku, ja man te drugie z kompem na małym wyswietlaczu
|
20.10.2011, 14:39 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Poliftowe są bajkowe... Nawet bym się na nie skusił, ale: - nie wiem, jak jest z kodowaniem immo, - nie wiem, jak jest z adaptacją przebiegu - nie wiem, jak z pływakiem i pokazywaniem paliwa odwrotnie. Jakby mi ktoś w tym temacie pomógł, może bym coś poszperał. A tak to chyba jest mało wykonalne.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
20.10.2011, 15:41 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12700
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Tylko, że te wyżej to już zmodowane są... Bajkowe to są w gratach typu bugatti
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
20.10.2011, 18:33 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Wiem. Ale dla mnie to nie jest problem je zdmodzić w taki sposób. Weuek widziałeś moje?
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
21.10.2011, 09:35 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12700
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Nie widziałem, chociaż twój temat "przejechałem" cały...
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
21.10.2011, 12:05 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
a bo może zdjęcia pogasły. Na dniach poprawię.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
22.10.2011, 08:58 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Wymiana zegarów - prośba o pomoc krok po kroku
Chciałbym w końcu ogarnąć u siebie kwestię wymiany zegarów na wersję po liftingu i tym samym upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. W związku z tym, mam parę pytań. 1. Czy do 1.2 12V będą pasowały zegary np. z 1.4 16V? Chodzi mi o kwestie elektroniczne i kodowanie. Trudniej mi będzie upolować takie zegary konkretnie do 1.2, niż do 1.2 i 1.4. 2. Zakładam, że kupię zegary bez kodu, czy jest możliwość wyciągnięcia go z zegarów? 3. Czy kolejność/układ kabelków w zielonej wtyczce jest taki sam? Chodzi o kwestię kontrolek i tego, czy zamiast kontrolki świateł będę miał np. kontrolkę ładowania, czy tu nie ma różnic. 4. Mam zamiar założyć wersję z komputerem pokładowym, ale bez maxi-dota. W co poza manetką, czujnikiem temperatury i wiązką powinienem się zaopatrzyć? 5. Jak wygląda adaptacja nowych zegarów do moich kluczyków? Musi to robić jakiś magik, czy da radę podstawowym VAGiem? O wskaźniku paliwa wiem. Forum przeszperałem i właśnie odpowiedzi na te pytania nie udało mi się uzyskać. Podstawowe moje pytanie jest taki, czy ta operacja jest po prostu wykonalna.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
25.10.2012, 11:41 |
|
|
Dołączył(a): 21.05.2012, 19:50 Lokalizacja: Łubowo(PL) Oberursel(DE) Posty: 576
Podziękował: 16
Pomógł: 8
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: NUC - 7b.AUT
Samochód: Monte Carlo
Rok prod.: 2011/MY2012
Województwo: zachodniopomorskie
|
Re: Wymiana zegarów - prośba o pomoc krok po kroku
ad1. powinien, ale nie jestem pewny ;P ad2. w ASO wyciagaja kody bez porblemu, inaczej, nie wiem jakie to koszty. ad3. nie mam pojecia^^ ad4. w kable ad5. polecalbym Magika ale jesli masz "skilla" to powinno wystarczyc.
_________________ Lepiej, twierdze, jest prosic o przebaczenie niz pozwolenie.
Fabia MonteCarlo
|
25.10.2012, 13:47 |
|
|
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2322 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
Re: Wymiana zegarów - prośba o pomoc krok po kroku
MatCar17 napisał(a): Forum przeszperałem i właśnie odpowiedzi na te pytania nie udało mi się uzyskać. http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... &hilit=mfadodam od siebie - jak ogarniasz VAG-COM, to powinienes sobie poradzić. odczyt pinu zrobi ci każdy, kto "naprawia" liczniki. do kodowania kluczy musisz mieć wszystkie przy sobie by je zakodować.
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana F3 - obecnie
|
25.10.2012, 16:25 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: Wymiana zegarów - prośba o pomoc krok po kroku
Nie ma problemu, mam 2 kpl. Kłopot tylko polega na tym, że chcę dwie rzeczy zrobić na raz i nie wiem, czy to się da w taki sposób. Co do VagComa, to idzie mi tak w sumie trochę ciężko. Ale jak znajdę manual krok po kroku, to powinienem dać radę. kapi, ten temat czytałem. W sumie konkretów nie ma poza tym, co jest potrzebne to za bardzo nie ma... A mi właśnie o takie konkrety chodzi...
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
25.10.2012, 17:37 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|