Teraz jest 25.04.2024, 14:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
[F1] Wymiana zegarów - prośba o pomoc krok po kroku 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 11.05.2008, 15:47
Lokalizacja: Puławy
Posty: 119
Podziękował: 62
Pomógł: 1

Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 3 Combi
Rok prod.: 2016
Województwo: lubelskie
Post [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Witajcie
Zastanawiam się nad wymianą zegarów z 2003r na nowsze po liftingu montowane od 2004r.
Czy wymiana tych zegarów jest możliwa bez problemów tzn czy wystarczy jak odłączę akumulator i wymienię zegary podpinając kostki do nowych.
Czy po podłączeniu nowych zegarów wszystko będzie działać prawidłowo bez dodatkowych czynności?
A może wystarczy wymienić na nowy cyferblat /opis zegarów/?
Proszę o zdjęcia nowych zegarów, jak wyglądają w nocy gdy są podświetlone

Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedzi

:ganja:

_________________
Mariusz


Ostatnio edytowano 25.01.2011, 17:11 przez Mariusz5, łącznie edytowano 2 razy



25.01.2011, 16:48
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140

Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Deski? A nie zegarów przypadkiem? Deski rozdzielcze się nie różnią same w sobie, ale niech mnie ktoś poprawi, jeśli źle mówię.

A co do zegarów, to nie jest kwestia podpięcia nowych i jazda, ponieważ w budziku jest immo. Trzeba je zakodować, ale jak to się robi, nie mam pojęcia. Jak podłączysz nowe zegary nie odpalisz auta i będzie Ci mrygotać kontrolka od immobilisera.

A gdzie masz kontrolkę np. świateł mijania? W poliftówce jest między benzyną i temperaturą. Jak masz w obrotomierzu wymiana samej tarczy nic nie da.

_________________
" Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."


25.01.2011, 17:06
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2010, 15:42
Lokalizacja: Świętochłowice
Posty: 181
Podziękował: 3
Pomógł: 9

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Samochód: Fabia 1.4 MPI Comfort Sedan
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
Post 
Deski chyba te same, kierownica tylko była inna.


25.01.2011, 17:34
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 11.05.2008, 15:47
Lokalizacja: Puławy
Posty: 119
Podziękował: 62
Pomógł: 1

Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 3 Combi
Rok prod.: 2016
Województwo: lubelskie
Post 
tak, zmiana opisu zegarów odpada ponieważ zmieniło się ustawienie kilku kontrolek

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/printv ... dcb9394099

_________________
Mariusz


25.01.2011, 19:33
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 23.11.2010, 19:21
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 375
Podziękował: 1
Pomógł: 6

Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Skrzynia: EYY - 5b.
Samochód: Fabia Classic
Rok prod.: 2000
Województwo: mazowieckie
Post 
A jak by spróbowac gdzies dostac taka tarcze po 2004roku ale z kontrolkami ustawionymi tak jak w tych starszych modelach ?. Czy lepiej samemu pobawic sie w jakimś programie i stworzyc takie cos?


25.01.2011, 19:45
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140

Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Jak Ci bardzo zależy, to najprościej jest zakupić poliftowy budzik i kodowanie immo.

Jakbyś miał zegary z przejściówki (takie, jak ja), to jest prościej, bo zamieniasz same tarcze. Ja mam do w planach. :mrgreen:

_________________
" Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."


25.01.2011, 20:10
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 11.05.2008, 15:47
Lokalizacja: Puławy
Posty: 119
Podziękował: 62
Pomógł: 1

Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 3 Combi
Rok prod.: 2016
Województwo: lubelskie
Post 
możesz poszukać poliftowego budzika i kodowanie immo?

_________________
Mariusz


25.01.2011, 20:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20
Lokalizacja: Kętrzyn
Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Na allegro są goście co oferują same tarcze zegarów (i to nie wyjęte z oryginałów, ale przez nich wyprodukowane - zatem skoro to robią to może Ci wyprodukują tarcze zegarów w układzie kolorystycznym poliftowym, ale z rozkładem kontrolek sprzed liftu).

Poza tym zegary poliftowe w autach sprzed liftu pokazują odwrotnie poziom paliwa w zbiorniku (w miarę upływu kilometrów paliwa Ci przybywa w baku :-))


25.01.2011, 20:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 11.05.2008, 15:47
Lokalizacja: Puławy
Posty: 119
Podziękował: 62
Pomógł: 1

Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 3 Combi
Rok prod.: 2016
Województwo: lubelskie
Post 
czego tak wskazują ten poziom paliwa?

_________________
Mariusz


25.01.2011, 20:21
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20
Lokalizacja: Kętrzyn
Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Ma to związek z potencjometrem zamontowanym w pływaku wewnątrz zbiornika paliwa. W miarę spadania poziomu paliwa w zbiorniku, rezystancja w oporniku w wersji poliftowej zmienia się odwrotnie w stosunku do wersji sprzed liftingu.

Zmieniając zegary trzeba wymienić również pływak w zbiorniku paliwa.


25.01.2011, 21:10
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140

Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Jak to?! To nie idzie tak samo? :/

Dobra, żeście mnie przestraszyli... :p Przecie ja samą tarczę będę wymieniał, więc mnie to nie interesuje. :D

_________________
" Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."


25.01.2011, 23:37
Zobacz profil GG
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Nie wiem z czyjej to fabii ale projekt jest ciekawy.
Zobaczcie sami:
Obrazek

Zegary tej fabii dał roomster.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


19.10.2011, 16:02
Zobacz profil

Dołączył(a): 19.10.2009, 17:11
Lokalizacja: Racibórz
Posty: 480
Podziękował: 5
Pomógł: 16

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: [F1] COMBI - CHOICE
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Teraz ktoś bardziej rozgarnięty w tych sprawach musi wyjaśnić jak to zmajstrować, bo nie powiem koleś zrobiłeś mi smaka :lol:


19.10.2011, 18:29
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Żubr napisał(a):
Teraz ktoś bardziej rozgarnięty w tych sprawach musi wyjaśnić jak to zmajstrować, bo nie powiem koleś zrobiłeś mi smaka :lol:


kupić fabie 2 albo roomstera. :hurra:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


19.10.2011, 19:13
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.02.2011, 21:39
Posty: 44
Podziękował: 3
Pomógł: 3

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Województwo: małopolskie
Post Re: [F1] Fabia I. Wymiana zegarów na nowsze
Pięknie wyszły te zegary masz gust koleś, ja myślałem żeby założyc sobie od RS 1 ale to jest duzo kombinacji chodz mi o przebieg itp.Pozdrawiam


19.10.2011, 19:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL