FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=15318
Strona 1 z 1

Autor:  Robol [ 04.02.2012, 16:01 ]
Tytuł:  Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania

Proszę o interpretację wyników co może być przyczyną wysokiego spalania ok. 12 l/100 km
Seat Arosa 999 cm r. prod. 2000
Oto tabela pomiarów:
Blok 001 pole 1 720 obr. pole 2 53 st.C pole 3 3 - 7 % pole 4 10111110
002 720 22 - 23 % 3,68 ms 340 mbar
003 720 340 mbar 0,78 %
004 680 13,92 V 57 st.C 6st. C
005 680 22,55 % 23,30 % obr. jał./część. otw./wzbogac/przekrocz
006 680 22,55 % 14 st.C -01,56
010 680 22,55% 0,78% 0,75 - 4,5 st. nOT
030 0-111 110(pole 1 zmienia się 0 na 1 i odwrotnie)
031 1 - 0,99 0001,00
032 -0,65% -2,34%
033 3,25 - 6,25 1 - 1,5 V
043 680 250 st.C 0,17 V B1 - S2 OK

Autor:  nommo [ 04.02.2012, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania

http://vaglog.rtnet.pl/ używaj tego bo oczopląsu można dostać.

Tak na dzień dobry do sprawdzenia przepustnica, filtr paliwa filtr powietrza, rozrząd mógł przeskoczyć.

Autor:  Robol [ 04.02.2012, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania

Dokładna tabela tutaj: http://imageshack.us/photo/my-images/46 ... miary.jpg/
Jeszcze jedna rzecz godna uwagi (gdy zdjąłem kostkę z czujnika temp. nie było żadnej reakcji silnika) czy powinna być ???
Różnica pomiędzy VAG-iem a wskaźnikiem ok. 20 st.C
Był wymieniany na podróbkę więc podejrzewam jego przekłamanie. Przepustnica czyszczona zaadaptowana. Podczas pomiarów w bloku 005 poz.4 w trakcie jazdy występują wskazania obr. jał./część otw./wzbogac. (gdy pedał gazu dochodzi prawie do końca, przy wciśniętym do oporu przekrocz.)
Blok 030 poz. 1 pierwsza cyfra zmienia się 1 na 0 i owrotnie (np. 111 na 011 i na odwrót).

Autor:  nommo [ 05.02.2012, 09:14 ]
Tytuł:  Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania

Rano bez odpalania albo po kilkugodzinnym postoju auta porównaj wskazania temp. zewnętrznej płynu chłodzącego jak duża różnica czujnik walnięty.
Zrób mu diagnostykę pod obciążeniem.

Autor:  Robol [ 19.03.2012, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania

Problem rozwiązany.
Winowajcą okazał się padnięty czujnik temp. silnika. Jak podejrzewałem wcześniej (kilka postów wyżej). Na tablicy wskażników było 70 st.C na VAG-u 57 st.C. Po zdjęciu kostki z czujnika brak reakcji silnika. To dla potomnych
Proszę moderatora o zamknięcie posta.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/