Teraz jest 26.04.2024, 20:50



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Log z Vag-com 3112 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 04.08.2009, 15:25
Lokalizacja: Zadąbrowie k. Przemyśla
Posty: 17
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Skoda Fabia 1.4 MPI
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post Log z Vag-com 3112
Witam, wrzucałem już mój log do tego tematu viewtopic.php?f=2&t=13556 ale nikt mi nie odpowiedział. Więc zakładam nowy temat

Podpiąłem moją fabie 1,4 mpi do vaga i dałem w programie auto-scan. I otrzymałem taki raport:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: TMB NH2 6Y4 235
Component: 34112 SKZ7Z0B1394506
5 Faults Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-00 - -
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-00 - -
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0110 0101

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 907 379 G
Component: ABS 5.7 FRONT V20
Coding: 00044
Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 B
Component: BORDNETZ-SG. 1S31
Coding: 09242
Shop #: WSC 13765
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 909 605 H
Component: 08 AIRBAG VW51 08 0004
Coding: 00515
Shop #: WSC 68102
1 Fault Found:
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y1 919 880 C 
Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V11
Coding: 16141
Shop #: WSC 75008
TMBNH26Y423534112 SKZ7Z0B1394506
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0909901
Component: Gateway K<->CAN 1S31
Coding: 00014
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

Address 44 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 423 156 R
Component: LenkhilfeKYO V913
Coding: 10111
Shop #: WSC 31414
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 959 433 H
Component: 2Q Komfortgerát 0001
Coding: 00067
Shop #: WSC 13765
Note: Can't Synch Baud Rate

End -------------------------------------------------------


O ile wiem to żeby skasować te błędy to trzeba po kolei wchodzić w poszczególne sterowniki i kasować. Ale czy te błędy są jakieś poważne i czy mogę je spokojnie bez ryzyka skasować? Bardzo męczy mnie to:

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 909 605 H
Component: 08 AIRBAG VW51 08 0004
Coding: 00515
Shop #: WSC 68102
1 Fault Found:
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

Cały czas świeci się kontrolka poduszek powietrznych. Jak sobie z tym poradzić? Inne problemy to duszenie się silnika ale tu będę czyścił przepustnice bo czytałem już różne topiki na forum i stąd chyba te początkowe błędy.
Proszę o pomoc:)


29.04.2011, 11:30
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Log z Vag-com 3112
00655 - napinacz paska Seat Igniter Passenger Side (N154)

00655 - napinacz paska Seat Igniter Passenger Side (N154): Odporność zbyt wysoka
00655 - Pas napinacza pasażera Igniter (N154): Krótki pozytywnych
00655 - Pas napinacza pasażera Igniter (N154): Zwarcie do masy
Ewentualne objawy
Malfuncton Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
Okablowanie / Złącza z / do siedzenia napinacz paska Passenger Side Igniter (N154) niewłaściwego
Pas napinacza pasażera Igniter (N154) niewłaściwego
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić okablowanie / złącza z / do siedzenia napinacz paska Passenger Side Igniter (N154)
Sprawdź Bloki pomiarowe jakości (MVB)
Seat Belt Sprawdź napinacz Igniter Passenger Side (N154)
Uwagi specjalne
Kiedy "Short pozytywnych" lub "Zwarcie do masy" zostanie znalezione, nie czyść DTC . Może to spowodować napinacz do wdrożenia. Zobacz naprawy obsługi uzyskać więcej informacji.

_________________
GrzegorzT


29.04.2011, 18:47
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 04.08.2009, 15:25
Lokalizacja: Zadąbrowie k. Przemyśla
Posty: 17
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Skoda Fabia 1.4 MPI
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post Re: Log z Vag-com 3112
Witam, wykasowałem część błędów. Ten z poduszkami też wymagał tylko wykasowania. Niestety część błędów pozostała. Co z nimi zrobić? Wklejam loga:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 047 906 033 D
Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ33
Coding: 00031
Shop #: WSC 13765
TMBNH26Y423534112 SKZ7Z0B1394506
2 Faults Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-00 - -
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-00 - -
Readiness: 0110 0101

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 907 379 G
Component: ABS 5.7 FRONT V20
Coding: 00044
Shop #: WSC 13765
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes

Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 B
Component: BORDNETZ-SG. 1S31
Coding: 09242
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 909 605 H
Component: 08 AIRBAG VW51 08 0004
Coding: 12344
Shop #: WSC 13765
No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 6Y1 919 880 C 
Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V11
Coding: 16141
Shop #: WSC 75008
TMBNH26Y423534112 SKZ7Z0B1394506
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0909901
Component: Gateway K<->CAN 1S31
Coding: 00014
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

Address 44 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q0 423 156 R
Component: LenkhilfeKYO V913
Coding: 10111
Shop #: WSC 31414
No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Po skasowaniu wracają. Proszę o pomoc:)


04.05.2011, 15:55
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Log z Vag-com 3112
Po kolei 17911
Możliwe przyczyny
Alternator uszkodzony
Voltage Regulator uszkodzony
Okablowania i / lub błędnych połączeń
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić / wymienić Alternator
Sprawdzić / wymienić Voltage Regulator
Sprawdź okablowanie i połączenia
Sprawdź skrzynkę bezpieczników, że w zasobniku baterii, może to być spalone, bezpiecznik lub pełne plastikowe pudełko (dość często zaniedbują Sharan, ponieważ niesie tyle obciążenia elektrycznego). Jeśli tak, zmień pełne skrzynki bezpieczników, to nie za drogie na to jest, czy to jest przyczyną.
17549
Możliwe przyczyny
Mass Air Flow Sensor (G70) lub ciśnienie w kolektorze Sensor (G71) niewłaściwego
Linie próżniowe uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdź Mass Air Flow Sensor (G70) lub czujnik ciśnienia kolektora (G71)
Sprawdź Linie próżniowe
Sprawdź warunki pracy silnika => pomiarowy. Bloki
Uwagi specjalne
Uwe: Myślę, że kod ten jest ustawiany, gdy przepływ powietrza mierzona (lub w inny sposób obliczone) przez ECU nie ma sensu biorąc pod uwagę inne parametry operacyjne, takie jak RPM i otwarcia przepustnicy, ciśnienie na kolektorze, itp.

_________________
GrzegorzT


05.05.2011, 12:25
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Log z Vag-com 3112
01314
Możliwe przyczyny
Okablowanie magistrali CAN / Złącza z / do Engine Control Module uszkodzony
Błąd (s) zapisanych w moduł sterowania silnikiem
Engine Control Module niedawno powleczone lub re-mapped
Możliwe rozwiązania
Sprawdź magistrali CAN-Wiring / Złącza z / do Engine Control Module
Sprawdź Bloki pomiarowe jakości (MVB)
Zwykle pomiar wartości Blocks (MVB) 125 + pokazuje aktualny stan komunikacji


01314 - Control Engine Module: Sprawdź DTC Memory
Możliwe przyczyny
Błąd (s) zapisanych w moduł sterowania silnikiem
Możliwe rozwiązania
Sprawdź Engine Control Module Kody błędów
Uwagi specjalne
Engine Control Module przechowywane kodu, który wpływa na inne Control modułów funkcjonalnych.
Aby usunąć ten błąd Kod trzeba będzie rozwiązać ten problem w moduł sterowania silnikiem w pierwszej kolejności.
00778
Możliwe przyczyny
Kąt skrętu Sensor (G85) Podstawowe ustawienia stracił
Możliwe rozwiązania
Wykonaj czujnik kąta kierownicy (G85) Podstawowe ustawienia
Zobacz danego pojazdu Procedury diagnostyczne Szczegóły


00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85): Uszkodzony
Możliwe przyczyny
Kąt skrętu Sensor (G85) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź czujnik kąta kierownicy (G85)
Uwagi specjalne
Z poziomu kierownicy koła, felgi prosto ustawione, upewnij się, że G85 jest raportowanie 0 stopni + / - 5 stopni. Jeśli odczyt lub +360 - 360 stopni znajduje. Usuń kierownicy i włącz zegar wiosną 1 obrót w kierunku do jego usunięcia. Zobacz naprawy firmy.
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85): Nieoczekiwane Signal
Możliwe przyczyny
Kąt skrętu Sensor (G85) Podstawowe ustawienia stracił
Kąt skrętu Sensor (G85) Stanowisko Nieprawidłowy montaż
Brak komunikacji między Kąt skrętu Sensor (G85) oraz Brake Electronics (J104)
Możliwe rozwiązania
Wykonaj czujnik kąta kierownicy (G85) Podstawowe ustawienia
Zobacz danego pojazdu Procedury diagnostyczne Szczegóły
Sprawdź czujnik kąta kierownicy (G85) pozycja montażu
Sprawdź komunikacji między Kąt skrętu Sensor (G85) oraz Brake Electronics (J104)

_________________
GrzegorzT


05.05.2011, 12:28
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Log z Vag-com 3112
01176
Ewentualne objawy
Light wskaźnik awarii (MIL) ON
Możliwe przyczyny
Immobilizer
Okablowanie i / lub złącza (y) z / do Immobilizer Reader Coil uszkodzony
Immobilizer Reader Coil uszkodzony
Immobilizer transpondera w Key uszkodzony lub nieprawidłowy transpondera w Key
Zdalnego sterowania
Bateria pilota zdalnego sterowania niski
Pilot zdalnego sterowania uszkodzony lub nieprawidłowy Remote Control
Możliwe rozwiązania
Immobilizer
Sprawdzić okablowanie i / lub złącza (y) z / do Immobilizer Reader Coil
Sprawdź kluczowe Status transponder Immobilizer
Zobacz Bloki pomiarowe jakości (MVB)
Sprawdź / Renew Immobilizer Key Matching
Sprawdź / Replace Key
Zdalnego sterowania
Sprawdzić / wymienić baterii w pilocie
Sprawdzić / wymienić zdalnego sterowania
Uwagi specjalne
Jeśli znalezione na New Beetle, może być spowodowane przez Insulation Displacement Crimp (IDC) terminale, które są wykorzystywane do cewki czytnika na T32a / 2 i T32a/17 (zielona wtyczka), które powodują słaby kontakt. Może to pogorszyć sygnał z klucza.
Ten Kod błędu mogą być przechowywane w odpowiednim do zdalnego sterowania lub Immobilizer problemy. W większości modeli tych systemów są osobne i należy do nich również zdiagnozowano oddzielnie.
W przypadku uruchamiania silnika Problemy upewnij się, że jesteś naprawdę przeżywa Immobilizer związane Problem! W większości modeli przy użyciu konwencjonalnych przycisków, silnik będzie nadal start, ale wyciąć po 1-3 sekundach, jeżeli Immobilizer związane Problem jest przyczyną. W modelach za pomocą Kessy Systemy i kluczy elektronicznych, w większości systemów w samochodzie nie włącza się wcale, jeśli jeśli Immobilizer związane Problem jest przyczyną. Jeśli nie występują takie zachowanie (np. Instrument Cluster się kompetencje, a korby silnika, ale nie na wszystkich lub pożaru silnika nie będzie korba) to prawdopodobnie nie Immobilizer pokrewnych.
Kiedy znaleziono w Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4B) lub Audi A8 (4D), sprawdzić okablowanie z Immobilizer Control Module do Immobilizer Reader Coil. Znany problem byłby Długość okablowania, zoptymalizowany części zamienne mogą być dostępne (8D0-972-275).
Mogą być przechowywane w skojarzeniu z 17656/P1248/004680 - Engine Start Blocked by Immobilizer w moduł sterowania silnikiem.
01324
Rozumiem, ze nie umie sie polaczyc z modulem sprzegla haldex.
Natomiast doczytałem się na stronie elektrody, iż jeżeli występują błędy 00511, 01324, 00778 jest to problem związany z elektroniczną skrzynką bezpieczników. Może tam warto zerknąć najpierw zanim wybebeszysz pół auta ???
Powodzenia.

_________________
GrzegorzT


05.05.2011, 12:55
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 04.08.2009, 15:25
Lokalizacja: Zadąbrowie k. Przemyśla
Posty: 17
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Skoda Fabia 1.4 MPI
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post Re: Log z Vag-com 3112
Robol napisał(a):
00655 - napinacz paska Seat Igniter Passenger Side (N154)

00655 - napinacz paska Seat Igniter Passenger Side (N154): Odporność zbyt wysoka
00655 - Pas napinacza pasażera Igniter (N154): Krótki pozytywnych
00655 - Pas napinacza pasażera Igniter (N154): Zwarcie do masy
Ewentualne objawy
Malfuncton Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny
Okablowanie / Złącza z / do siedzenia napinacz paska Passenger Side Igniter (N154) niewłaściwego
Pas napinacza pasażera Igniter (N154) niewłaściwego
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić okablowanie / złącza z / do siedzenia napinacz paska Passenger Side Igniter (N154)
Sprawdź Bloki pomiarowe jakości (MVB)
Seat Belt Sprawdź napinacz Igniter Passenger Side (N154)
Uwagi specjalne
Kiedy "Short pozytywnych" lub "Zwarcie do masy" zostanie znalezione, nie czyść DTC . Może to spowodować napinacz do wdrożenia. Zobacz naprawy obsługi uzyskać więcej informacji.



Robol wielkie dzięki za Twoją aktywność w poście. Po skasowaniu błędu poduszek dziś on powrócił. Piszesz żeby sprawdzić okablowanie. Przeczytałem też w jednym wątku żeby sprawdzić kostkę pod siedzeniem lub kable w środkowym słupku nadwozia. Wrzucam fotki (dwa ostatnie to kostka pod siedzeniem):
Zdjęcie 1
Obrazek
Zdjęcie 2
Obrazek
Zdjęcie 3
Obrazek
Zdjęcie 4
Obrazek
Zdjęcie 5
Obrazek

Gdzie mogę jakie kabelki spokojnie porozłączać i poprzeczyszczać a gdzie nie wolno mi paluchów pchać? Proszę o pomoc?


06.05.2011, 20:40
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post Re: Log z Vag-com 3112
Zanim zabierzesz się przed grzebaniem przy poduszkach radziłbym odłączyć AKU.
Były przypadki przypadkowego zainicjowania poduszek.
Co do kabelków to może ktoś inny ci doradzi ??? bo nie było mnie w szkole na tej lekcji.
Pozdrawiam.

_________________
GrzegorzT


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Robol za ten post:
marcinekk88
07.05.2011, 09:21
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL