|
|
Teraz jest 16.06.2024, 09:10
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
Proszę o interpretację wyników co może być przyczyną wysokiego spalania ok. 12 l/100 km Seat Arosa 999 cm r. prod. 2000 Oto tabela pomiarów: Blok 001 pole 1 720 obr. pole 2 53 st.C pole 3 3 - 7 % pole 4 10111110 002 720 22 - 23 % 3,68 ms 340 mbar 003 720 340 mbar 0,78 % 004 680 13,92 V 57 st.C 6st. C 005 680 22,55 % 23,30 % obr. jał./część. otw./wzbogac/przekrocz 006 680 22,55 % 14 st.C -01,56 010 680 22,55% 0,78% 0,75 - 4,5 st. nOT 030 0-111 110(pole 1 zmienia się 0 na 1 i odwrotnie) 031 1 - 0,99 0001,00 032 -0,65% -2,34% 033 3,25 - 6,25 1 - 1,5 V 043 680 250 st.C 0,17 V B1 - S2 OK
_________________ GrzegorzT
|
04.02.2012, 16:01 |
|
|
Dołączył(a): 03.05.2011, 20:48 Lokalizacja: Strzelce Kraj. Posty: 349
Podziękował: 8
Pomógł: 14
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: MZN - 5b.
Samochód: elegance
Rok prod.: 2002
Województwo: lubuskie
|
Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
http://vaglog.rtnet.pl/ używaj tego bo oczopląsu można dostać. Tak na dzień dobry do sprawdzenia przepustnica, filtr paliwa filtr powietrza, rozrząd mógł przeskoczyć.
_________________ Mój Fabiolot http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 271&type=1
|
04.02.2012, 18:26 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
Dokładna tabela tutaj: http://imageshack.us/photo/my-images/46 ... miary.jpg/Jeszcze jedna rzecz godna uwagi (gdy zdjąłem kostkę z czujnika temp. nie było żadnej reakcji silnika) czy powinna być Różnica pomiędzy VAG-iem a wskaźnikiem ok. 20 st.C Był wymieniany na podróbkę więc podejrzewam jego przekłamanie. Przepustnica czyszczona zaadaptowana. Podczas pomiarów w bloku 005 poz.4 w trakcie jazdy występują wskazania obr. jał./część otw./wzbogac. (gdy pedał gazu dochodzi prawie do końca, przy wciśniętym do oporu przekrocz.) Blok 030 poz. 1 pierwsza cyfra zmienia się 1 na 0 i owrotnie (np. 111 na 011 i na odwrót).
_________________ GrzegorzT
|
04.02.2012, 22:14 |
|
|
Dołączył(a): 03.05.2011, 20:48 Lokalizacja: Strzelce Kraj. Posty: 349
Podziękował: 8
Pomógł: 14
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: MZN - 5b.
Samochód: elegance
Rok prod.: 2002
Województwo: lubuskie
|
Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
Rano bez odpalania albo po kilkugodzinnym postoju auta porównaj wskazania temp. zewnętrznej płynu chłodzącego jak duża różnica czujnik walnięty. Zrób mu diagnostykę pod obciążeniem.
_________________ Mój Fabiolot http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 271&type=1
|
05.02.2012, 09:14 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: Prośba o interpretację wyników wysokiego spalania
Problem rozwiązany. Winowajcą okazał się padnięty czujnik temp. silnika. Jak podejrzewałem wcześniej (kilka postów wyżej). Na tablicy wskażników było 70 st.C na VAG-u 57 st.C. Po zdjęciu kostki z czujnika brak reakcji silnika. To dla potomnych Proszę moderatora o zamknięcie posta.
_________________ GrzegorzT
|
19.03.2012, 21:21 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 199 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|