Nie wiem co panewka (w potocznym rozumienia tego słowa) ma do ciśnienia. Jest to element łożyskowania wału i korbowodow. Stan panewek ma wpływ na ciśnienie oleju. Nie wiem jak może wpłynąć na ciśnienie na garze. Być może to zupełny przypadek, że zdiagnozowano zaniżenie ciśnienia (tak mogło być już wcześniej ale nikt nie zwracał na to uwagi bo wszystko było ok). W silnikach spalinowych rozszczelnienie poszczegolnych par tłok-cylinder nie jest rownomierne gdyż pracują one w zależności od swojego usytuowania w rożnych warunkach (temperatura, smarowanie itd.) i dotyczy to także klawiatury czyli zaworow. Na moj skromny gust to trąci troszkę ściemą ze strony mechaniora. Proponuję diagnozę w innym warsztacie (sprawdzenie ustawienia rozrządu). Wiem, że to są koszty ale robota niestety upierdliwa...
Na pocieszenie mogę tylko tyle powiedzieć, że moj syn miał peugota205 XT, ktory też stukał ale szedł jak burza