Teraz jest 27.04.2024, 13:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Elektryka 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 11.11.2010, 18:10
Lokalizacja: Bstok
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post Elektryka
Witam
Mam problem jak chyba każdy na tym forum. Zwariowała mi elektryka skoda fabia 1.4 mdi Padła cewka, wymieniłem na nową padła kolejna wymieniłem na nową potem sie zaczęło zaczeła zawieszać sie instalacja gazowa, zapalały sie kontrolki na desce (zawsze w błędach poduszki wspomagania był problem z napięciem) wymieniłem regulator napięcia, potem drugi raz wymieniłem regulator bo podobno się spalił. No i teraz wzięłem miernik w swoje ręce i zobaczyłem (a wiązka jest od dawna podwieszona i wysuszona):
Napięcie po przejechaniu 11 km silnik ciepły :
Obroty jałowe bez obciążenia 14,8-15.8
2000 obrotów bez obciązenia15.52
Z obciązeniem po wrzuceniu wszystkiego (szyba nawiew światła )spada do 13.9 a po chwili wraca do15.2
3000 rpm 15.4
po zgaszonym silniku 15.3 v
z zapalonymi światłami 14.9 v
po 20 minutach postoju 15.30 v

czy to są normalne napięcia bo według mnie to troche nie teges myśle że to akumulator jest do bani

Proszę o wszelkie porady.


11.11.2010, 18:22
Zobacz profil

Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10
Lokalizacja: Kraków
Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20

Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
Post 
Czy jesteś pewny miernika napięcia ???!!! (przy słabej baterii te elektroniczne pokazują "pogodę" ) Jeśli tak, to regulator jest zły- poza tym przy napięciu 15.4 V padały by żarówki od świateł i inne podzespoły też mogą ! akumulator nie ustala wartości napięcia -a przy takim napięciu to go w końcu rozerwie. Podjedź gdziekolwiek do elektryka i sprawdź.
omron


11.11.2010, 21:25
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
omron napisał(a):
(przy słabej baterii te elektroniczne pokazują "pogodę" )


Sprawdzałem niedawno u siebie i miernik pokazał, że mój aku ma 16V

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


11.11.2010, 22:20
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57
Lokalizacja: Kraków
Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
Post 
koleś napisał(a):
Sprawdzałem niedawno u siebie i miernik pokazał, że mój aku ma 16V


A jaki masz miernik? Chyba niemożliwe żeby takie napięcie było na akumulatorze samochodowym.


13.11.2010, 01:24
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.02.2010, 19:56
Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
wychodzi że znów uszkodzony regulator napięcia . Podłącz Vaga , w którejś grupie masz pomiar napięcia . Jedź do warsztatu elektrycznego , jak wymienią regulator , będziesz miał gwarancję i mozesz wtedy cos wymagać .
PS. Podobnież była jakaś słynna kostka przy alternatorze i przewody traciły na niej styk - moze była to regulacja wzbudzenia ??? Nie pamiętam . Cos niebieskiego ?


13.11.2010, 12:37
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL