|
|
|
|
Teraz jest 27.04.2024, 13:30
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 11.11.2010, 18:10 Lokalizacja: Bstok Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Elektryka
Witam
Mam problem jak chyba każdy na tym forum. Zwariowała mi elektryka skoda fabia 1.4 mdi Padła cewka, wymieniłem na nową padła kolejna wymieniłem na nową potem sie zaczęło zaczeła zawieszać sie instalacja gazowa, zapalały sie kontrolki na desce (zawsze w błędach poduszki wspomagania był problem z napięciem) wymieniłem regulator napięcia, potem drugi raz wymieniłem regulator bo podobno się spalił. No i teraz wzięłem miernik w swoje ręce i zobaczyłem (a wiązka jest od dawna podwieszona i wysuszona):
Napięcie po przejechaniu 11 km silnik ciepły :
Obroty jałowe bez obciążenia 14,8-15.8
2000 obrotów bez obciązenia15.52
Z obciązeniem po wrzuceniu wszystkiego (szyba nawiew światła )spada do 13.9 a po chwili wraca do15.2
3000 rpm 15.4
po zgaszonym silniku 15.3 v
z zapalonymi światłami 14.9 v
po 20 minutach postoju 15.30 v
czy to są normalne napięcia bo według mnie to troche nie teges myśle że to akumulator jest do bani
Proszę o wszelkie porady.
|
11.11.2010, 18:22 |
|
|
Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10 Lokalizacja: Kraków Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Czy jesteś pewny miernika napięcia !!! (przy słabej baterii te elektroniczne pokazują "pogodę" ) Jeśli tak, to regulator jest zły- poza tym przy napięciu 15.4 V padały by żarówki od świateł i inne podzespoły też mogą ! akumulator nie ustala wartości napięcia -a przy takim napięciu to go w końcu rozerwie. Podjedź gdziekolwiek do elektryka i sprawdź.
omron
|
11.11.2010, 21:25 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
omron napisał(a): (przy słabej baterii te elektroniczne pokazują "pogodę" )
Sprawdzałem niedawno u siebie i miernik pokazał, że mój aku ma 16V
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
11.11.2010, 22:20 |
|
|
Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57 Lokalizacja: Kraków Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
koleś napisał(a): Sprawdzałem niedawno u siebie i miernik pokazał, że mój aku ma 16V
A jaki masz miernik? Chyba niemożliwe żeby takie napięcie było na akumulatorze samochodowym.
|
13.11.2010, 01:24 |
|
|
Dołączył(a): 12.02.2010, 19:56 Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
wychodzi że znów uszkodzony regulator napięcia . Podłącz Vaga , w którejś grupie masz pomiar napięcia . Jedź do warsztatu elektrycznego , jak wymienią regulator , będziesz miał gwarancję i mozesz wtedy cos wymagać .
PS. Podobnież była jakaś słynna kostka przy alternatorze i przewody traciły na niej styk - moze była to regulacja wzbudzenia Nie pamiętam . Cos niebieskiego ?
|
13.11.2010, 12:37 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|