Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 27.01.2010, 22:37 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 78
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: ESK - 4b.AUT
Samochód: fabia comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
dociski klocków-chyba
mam taki problem, chodzi mi o taką śrubę za kołem (tulejka na imbus) z taką plastikową zaślepką, to chyba dociska klocji, jest umieszczona w kopycie. W każdym razie mechanior zerwał gwint w kopycie wiec nagwintował na większy gwint i założył wiekszą śrubę zrobioną przez tokarza. Problem polega na tym że na wybojach coś tam stuka a zawieszenie jest sprawne, czy to grozi jakimś naiebezpieczeństwem? Dzieki z dóry
|
26.09.2010, 13:04 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Ojoj Kopyto do wymiany lepiej nie kombinować z tymi sprawami a jak zerwał mechanik gwint to niech lepiej zabierze sie za robienie bułek bo tam gwintów nie ma.
Możliwy jest luz na tym ale bys go wyczuł na pewno recznie jak stuka to może łączniki stabilizatorów Pozdrawiam Marek
|
26.09.2010, 15:10 |
|
|
Dołączył(a): 27.01.2010, 22:37 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 78
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: ESK - 4b.AUT
Samochód: fabia comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
no jakiś tam gwint jest bo wkręca się tam dwie takie tulejki na górze i na dole. A samo kopyto da sie wymienic?
|
26.09.2010, 18:39 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
W kopycie(korpusie zacisku)gwintu nie ma. Gwint można zerwać na prowadnikach zacisku które są wkręcane w zwrotnicę koła i oczywiście w samej zwrotnicy. Jechać do kumatego sprawdzic i naprawić.Dotyczy to FS-2 i FS-3 w C54-2 jest trochę inaczej.
|
26.09.2010, 18:57 |
|
|
Dołączył(a): 27.01.2010, 22:37 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 78
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: ESK - 4b.AUT
Samochód: fabia comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
i
dokładam zdjęcie o co mo chodzi
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
26.09.2010, 19:24 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
Zacisk FS-3 reszta jak wyżej.
|
26.09.2010, 19:28 |
|
|
Dołączył(a): 27.01.2010, 22:37 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 78
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: ESK - 4b.AUT
Samochód: fabia comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
czyli można to naprawic w miarę lajtowo, czy będzie z tym problem ? Dzięki za odpowiedzi. Aha i czy jest to niebezpieczne jeżeli mam tam nieorginalną śróbe. No i czy te stuki w kole mogą by od tego? dees dzieki za podpowiedzi
|
26.09.2010, 19:46 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
Oczywiście że można tyle że musi to robić człowiek który ma o tym pojęcie oraz dostęp do narzędzi,tokarki,itp i np. prowadnika nie będzie dorabiał ze zbrojeniówki.
|
26.09.2010, 19:56 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Aha o ten typ zacików chodzi no to prowadniki da sie dokupić jest zestaw naprawczy zacisków- prowadnica hamulca tarczowego kilkanascie złotych kosztuje są i tam gumy i wlasnie prowadniki i chyba też tulejki kiedyś to wymieniałem
Nawet znalazłem koszt w detalu 49zł a po zniżkach 36zl
http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni ... c=0&moto=0
a śruby chyba tam nie ma ale to w ASO jakimś dostaniesz bedą kosztować kilka złotych bo tam jest imbus z tego co pamietam
Myśle że koszt niewielki nie ma sensu sie bawić w dorabianie tylko kupić orginały Życie jest dużo droższe ! a z hamulcami nie ma żartów !
Pozdrawiam Marek
|
26.09.2010, 20:47 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
Jak ma spieprzony gwint w zwrotnicy to zestaw naprawczy nie pomoże trzeba dorabiać chyba że zmienimy zwrotnicę.
|
26.09.2010, 20:53 |
|
|
Dołączył(a): 27.01.2010, 22:37 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 78
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: ESK - 4b.AUT
Samochód: fabia comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
wielkie dzieki!!
|
26.09.2010, 20:54 |
|
|
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
ale tam gwintów nie ma w zwrotnicy tylko jest w prowadnikach jedynie !! trzeba wymienic te prowadniki na nowe i bedzie gitarka Pozdrawiam
|
26.09.2010, 21:20 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
Są gwinty młody młodzieńcze.
|
26.09.2010, 21:40 |
|
|
Dołączył(a): 27.01.2010, 22:37 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 78
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: ESK - 4b.AUT
Samochód: fabia comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
no to ja już sam nie wiem
|
27.09.2010, 18:30 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
No cóż na forum jest pełna demokracja i każdy może mówić o tym o czym nie ma zielonego pojęcia.
|
27.09.2010, 19:20 |
|
|