FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Fabia 1,4 MPI 50 kW przerywa przy 3 tys pod obciążeniem
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=11181
Strona 1 z 1

Autor:  Pablito[PL] [ 28.06.2010, 08:54 ]
Tytuł:  Fabia 1,4 MPI 50 kW przerywa przy 3 tys pod obciążeniem

Witam,
Mam taki problem jak w temacie. Na zimnym silniku jest wszystko w porządku, po czym wraz ze wzrostem temperatury nasila się przerywanie w okolicy 3 tys obrotów pod obciążeniem. na biegu jałowym jest wszystko w prządku. Co to może być?
Przepustnica czyszczona i skalibrowana. Vag wyrzuca 17549 i 16556 (jak dobrze pamiętam)
lambda sprawna.
zaznaczam, że na zimnym silniku jest wszystko ok. Auto jest zagazowane i bez względu czy PB czy LPG zachowuje sie tak samo.Czyżby cewka?

Autor:  sebasuperb [ 28.06.2010, 09:24 ]
Tytuł: 

Pablito[PL], przejrzyj

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=17549
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=17549
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=16556
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=16556
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=16556
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=16556
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... ight=16556

spradź przy okazji jak miewa się filtr powietrza.

Autor:  Pablito[PL] [ 28.06.2010, 09:57 ]
Tytuł: 

Tak jak pisałem, błędy pojawiły się po czyszczeniu przepustnicy, i jeździłem z nimi kasując je od czasu do czasu.
Lambda przerzuca prawidłowo. Filtry, świece, wszystko wymienione.
Stało się to nagle podczas jazdy.
Czytałem kody błędów za pierwszym razem jak wystąpiły, ale wygląda na to że sonda pracuje/pracowała/ poprawnie, bo auto na benzynie chodziło bez problemu, co prawda spalanie w mieście 8-10L ale to miasto więc trudno się mówi.
Jeszcze wspomnę, że po przekroczeniu tych 3 tys, ładnie wkręca się dalej do czerwonego pola, zatem martwy punkt jest właśnie na 3 tys. czasem szarpnie na 1,5 tys.
Chciałbym, aby to była lambda, ale czy na zimnym silniku nie było by objawów?
Wczoraj zaraz jak zauważylem usterkę podpiąłem się VAGiem i sonda przeważnie wskazywała "0", ale za chwile przeżucała już poprawne wartości.
Powtarzam silnik dławi się tylko pod obciążeniem.

[ Dodano: 2010-06-29, 18:24 ]
Witam ponownie,
Jest juz dramatycznie, po odpaleniu silnikiem rzuca, bardzo ciężko wkręca się na obroty.
Podmieniłem cewkę na nową i bez zmian.
VAG nie wyrzuca błędów. Co teraz? Pomocy.

[ Dodano: 2010-06-29, 19:16 ]
Witam,
Nikt nie jest w stanie mi pomóc?

[ Dodano: 2010-07-03, 22:14 ]
Znalazłem przyczynę i była natury elektrycznej.
Nie dziękuję nikomu, i żałuję że szukałem tu wsparcia.
To forum to miejsce dla specjalistów od wymiany lusterek, czy skrzypiących uszczelek.
Nie kaleczcie języka nazywając ten dział technicznym.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/