FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=10702
Strona 2 z 2

Autor:  robert74 [ 19.09.2014, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

arthek napisał(a):

A ten Twój przebieg 200 tyś to pewny na 100% ?
Dolewasz oleju miedzy wymianami ?
UPG robiłeś już kiedyś przy nim ?

Artur


Co do przebiegu to napisałem ze u mnie ma 200 tys. :) i to w gazie.
Ile faktycznie, któż to wie...
Oleju nie dolewam.
Uszczelka była robiona w zeszłym roku w trasie. niestety bez planowania głowicy.
Dlatego chciałbym ją zrobić porządnie i za jednym zamachem ewentualnie wymienić popychacze.

Pozdrawiam,
Robert

Autor:  arthek [ 25.09.2014, 09:07 ]
Tytuł:  Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

No i jak idą prace ?

Autor:  robert74 [ 26.09.2014, 08:46 ]
Tytuł:  Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

arthek napisał(a):
No i jak idą prace ?

Niestety popychacze do wymiany:(
Chwilowo temat wstrzymany (jeżdżę autem syna)
Jak zdobędę odpowiednią ilość gotówki i czasu to się za to zabiorę.
Jak na razie muszę skończyć powiększanie garażu i zrobienie kanału.

Autor:  robert74 [ 03.10.2014, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

arthek napisał(a):
4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakrętkami


Miałem wczoraj chwilkę czasu i zabrałem się za wstępna regulację zaworów.
Co ciekawe, w moim silniku nie ma możliwości dokręcenia o dwa obroty śrub (max 1,5).
Po dokręceniu o jeden obrót silnik nie zapalił.
Zrobiłem więc tak:
ssące 0,20, wydechowe 0,25 i auto chodzi jak rakieta:)
Oczywiście delikatnie klepie (dwa popychacze są do wymiany), ale jest trochę ciszej.
Silnik 1.4 mpi 8v 68KM AQW.
Pozdrawiam

Autor:  bonifacy [ 03.10.2014, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw

robert74 napisał(a):

Miałem wczoraj chwilkę czasu i zabrałem się za wstępna regulację zaworów.
Co ciekawe, w moim silniku nie ma możliwości dokręcenia o dwa obroty śrub (max 1,5).
Po dokręceniu o jeden obrót silnik nie zapalił.


Jeśli próbowałeś uruchomić silnik zaraz po wstępnej regulacji to się nie dziwię że nie odpalił. Tutaj trzeba czasu na ułożenie się hydrauliki. O co tu chodzi to trzeba zrozumieć zasadę jej działania.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/