FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=10702 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | robert74 [ 19.09.2014, 14:41 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw |
arthek napisał(a): A ten Twój przebieg 200 tyś to pewny na 100% ? Dolewasz oleju miedzy wymianami ? UPG robiłeś już kiedyś przy nim ? Artur Co do przebiegu to napisałem ze u mnie ma 200 tys. i to w gazie. Ile faktycznie, któż to wie... Oleju nie dolewam. Uszczelka była robiona w zeszłym roku w trasie. niestety bez planowania głowicy. Dlatego chciałbym ją zrobić porządnie i za jednym zamachem ewentualnie wymienić popychacze. Pozdrawiam, Robert |
Autor: | arthek [ 25.09.2014, 09:07 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw |
No i jak idą prace ? |
Autor: | robert74 [ 26.09.2014, 08:46 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw |
arthek napisał(a): No i jak idą prace ? Niestety popychacze do wymiany:( Chwilowo temat wstrzymany (jeżdżę autem syna) Jak zdobędę odpowiednią ilość gotówki i czasu to się za to zabiorę. Jak na razie muszę skończyć powiększanie garażu i zrobienie kanału. |
Autor: | robert74 [ 03.10.2014, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw |
arthek napisał(a): 4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakrętkami Miałem wczoraj chwilkę czasu i zabrałem się za wstępna regulację zaworów. Co ciekawe, w moim silniku nie ma możliwości dokręcenia o dwa obroty śrub (max 1,5). Po dokręceniu o jeden obrót silnik nie zapalił. Zrobiłem więc tak: ssące 0,20, wydechowe 0,25 i auto chodzi jak rakieta:) Oczywiście delikatnie klepie (dwa popychacze są do wymiany), ale jest trochę ciszej. Silnik 1.4 mpi 8v 68KM AQW. Pozdrawiam |
Autor: | bonifacy [ 03.10.2014, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Wymiana popychaczy hydraulicznych w Fabi 1.4 Mpi 8v 44kw |
robert74 napisał(a): Miałem wczoraj chwilkę czasu i zabrałem się za wstępna regulację zaworów. Co ciekawe, w moim silniku nie ma możliwości dokręcenia o dwa obroty śrub (max 1,5). Po dokręceniu o jeden obrót silnik nie zapalił. Jeśli próbowałeś uruchomić silnik zaraz po wstępnej regulacji to się nie dziwię że nie odpalił. Tutaj trzeba czasu na ułożenie się hydrauliki. O co tu chodzi to trzeba zrozumieć zasadę jej działania. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |