Teraz jest 20.04.2024, 04:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Check Engine -> VAG - uszkodzone wsystkie 3 wtryski 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 11.04.2010, 22:25
Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Województwo: dolnośląskie
Post Check Engine -> VAG - uszkodzone wsystkie 3 wtryski
Witam wszystkich,

na wstępie chciałbym zaznaczyć:
1. Jestem laikiem, więc proszę wybaczyć ew. błędy w pisowni i inne, oraz "niekumanie" :)
2. Z "szukajki" korzystałem, no i zdecydowałem się założyć nowy wątek
3. Info o typie silnika w profilu, może być nieprawdziwa, ponieważ poza tym, że silnik jest 1,2 HTP, nie pamiętam więcej.
4. A auto jest rodziców, stąd brak tych informacji :)
5. ok. 24 tys przebiegu
6. Auto z 2007 roku

Opis problemu:

Jakiś tydzień temu, kiedy auto było w trasie zaczęła migać kontrolka CE (Check Engine). Po kilku kilometrach (tak mi się wydaje) auto zaczęło tracić na mocy. Jak się okazało, wystarczyło zatrzymać się, wyłączyć i włączyć silnik i było git. Dalej w trasie stało się to jeszcze 4 razy chyba = 5 razy na ok 190 km. Za każdym razem, zjazd na pobocze, ponowne odpalenie auta i ok.
Z rozmów ze znajomym i dokładniejszego opisu objawów (nie przytaczam, bo później w ASO wyszło co się stało) winą zostały obarczone wtryskiwacze.

Wycieczka do ASO:

Dzień później pojechało się do ASO i po 4 godzinach diagnozy, gdzie zostały wykluczone: cewki, głowica i świece okazało się, że winne są:

wtryskiwacze. Ale żeby było śmiesznie, albo tragiczniej, winne są niby 3 z 3!? Jak pisałem, jestem laikiem, ale na podstawie info od znajomego co się zna, na podstawie info od pana z ASO wniosek jest jeden: wtryskiwacze psują się rzadko, 2 naraz rzadko, ale wszystkie 3?!