FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

Skrzypi jak stara kanapa
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=1850
Strona 6 z 12

Autor:  TiM [ 11.01.2008, 20:56 ]
Tytuł: 

A mowilem ze jestem laikiem :D ale w innycg autach sa stabilizatory? Bo tak wyczytalem chyba na forum vectry :D to juz nie wiem co moze piszczec z tylu, moze amortyzatory? Eh... a moze w ASO cos na to poradza, choc marne szanse z tego co slyszalem opinie :/ a jak mialem nissana to w czasie gwarancji nigdy nie musialem jezdzic do aso wiec nie wiem jak to z nimi ogolnie jest :D

P.S. zaako czy kiedys moglbym do Ciebie napisac z zapytaniem jakie warunki na drogach w Szklarskiej Porebie (w okolicach 1 lutego)? Serdecznie pozdrawiam :)

Autor:  Majsterek4 [ 16.01.2008, 21:09 ]
Tytuł:  Nie mam juz siły

Koledzy pomóżcie.Miesiąc temu wymieniłem tulejki wahacza tylnego(plastikowo gumowe)
Zapłaciłem za nie 80 +80 zł za wymiane i co??i już skrzypią piszczą i guma w środku juz pekla.Mam pytanie podobno pasują od seata leona cupry??ale patrzylem wydaja sie jakies mniejsze.Macie jakies doswiadczenia z nimi??mozecie podac mi link(patrzylem na allegro ale na zdjecie to sobie moge patrzec> I jak je trzeba zamontowac macie jakies zdjecia??moze zle mi mechanik zamontowal.Te dwie gumy co trzymaja w srodku to maja byc w pionie czy w poziomie?? tak jak na zdjeciu http://www.allegro.pl/item292182895_tul ... ginal.html

POMOCY.
z góry dzieki :worthy:

Autor:  sebasuperb [ 16.01.2008, 21:59 ]
Tytuł: 

Majsterek4, ta od Cupry pasują i lepsze, autko pewniej i lepiej sie zachowuje z zakretach etc... Jednakze robi się wtedy twardsze, no ale coś za coś ...

Autor:  jaarek [ 16.01.2008, 22:06 ]
Tytuł: 

miesiac to troche malo, wyglada ze byly zle wpasowane albo jakies wadliwe...
wciskasz je tak zeby szesciokat w wahaczu pasowal do tego w gumce, gumy maja byc w pionie.
dokladnie info mozesz znalezc w serwisowce pt. "Podvozek" 40-1 str. 15 (w pdf`ie wychodzi 39)

Autor:  Majsterek4 [ 17.01.2008, 17:35 ]
Tytuł:  Mam dość

jeszcze jakbyscie podali link gdzie te od cupry mozna kupic to byloby super??bo znalazlem na allegro takie http://moto.allegro.pl/item292537205_tu ... skoda.html

ale to chyba troche inna jest.Nie wiem czy bedzie pasowac

Autor:  PTK [ 17.01.2008, 18:02 ]
Tytuł: 

Od cupry to kupisz tylko w ASO seata.

Jakbys chcial zamawiac to podaj nr karoserii:
VSSZZZ6LZ5R131534

To jest nr Seata Ibizy Cupra R 6L BPX ja jak zamawiam cos do siebie od Cupry to przez ten VIN.

Autor:  Majsterek4 [ 17.01.2008, 18:35 ]
Tytuł:  Mam dość

Znalazlem tez na allegro takie : http://moto.allegro.pl/item298778420_tu ... s_209.html
niby wzmocnione ale juz sam nie wiem.Moze trzeba bylo sie lepiej przylozyc do zalozenia choc trwalo to ponad 3 godziny.co o tym myslicie??

Autor:  zaako [ 17.01.2008, 18:58 ]
Tytuł:  Re: Mam dość

Majsterek4 napisał(a):
Znalazlem tez na allegro takie : http://moto.allegro.pl/item298778420_tu ... s_209.html
niby wzmocnione ale juz sam nie wiem.Moze trzeba bylo sie lepiej przylozyc do zalozenia choc trwalo to ponad 3 godziny.co o tym myslicie??

Nie kabinuj tylko kup orginalne i zlec to profesjonalnemu warsztatowi,przy tym jest troche roboty.

Autor:  Majsterek4 [ 17.01.2008, 19:05 ]
Tytuł:  Nie mam juz siły

Mysle ze wlasnie tak zrobie.dzieki i pozdrawiam

Autor:  jaarek [ 17.01.2008, 20:09 ]
Tytuł: 

gumka do cupry to: 6LL 407 183
gumka do fabki : 6Q0 407 183

czy na 100% pasuja to nie wiem, konsole w zwyklej ibi i w cuprze sa inne.

Autor:  Majsterek4 [ 17.01.2008, 20:17 ]
Tytuł:  Mam dość

Zamówiłem dwie nowe oryginalne tulejki teraz je tylko trzeba zamontować.Myslę że bedzie dobrze.

Autor:  zaako [ 17.01.2008, 22:10 ]
Tytuł: 

jaarek napisał(a):
gumka do cupry to: 6LL 407 183
gumka do fabki : 6Q0 407 183

czy na 100% pasuja to nie wiem, konsole w zwyklej ibi i w cuprze sa inne.

Konsole sa inne?A czym sie roznia?Wlasnie mnie to zawsze zastanawialo czy faktycznie mozna sobie tak bez obaw wprasowac te tuleje od ibizy.Slyszalem ze jest problem podczas ich montazu.Czemu skoda po tylu latach produkcji i doswiadczeniach,w fabiach nie zmienila ich na tuleje pelne,skoro te sie zrywaja.Wiele innych czesci ulepszyli,a tego akurat nie.Cos w tym musi byc.

Autor:  jaarek [ 18.01.2008, 13:14 ]
Tytuł: 

nie mam pojecia czym to sie rozni, moze jedna sruba jest przesunieta w lewo, a moze to wzmocniona konstrukcja. mialem tak w audi 200, niby to samo co w 100 ale wlasnie tak byly sruby poprzesuwane i cena 3x wyzsza.

ludzie pisza ze wciskaja gumki od cupry i nie widze powodu zeby im nie wierzyc, (ponoc ciezej wchodzi), a to czy chcesz miec twardsze zawieszenie (i ewentualnie szkody przez to spowodowane) czy tez nie, zalezy wylacznie od ciebie...
moze sie okazac ze skoda nie montowala gumek bo: traci sie na komforcie albo za mocno pracuje konsola albo przestanie sie gumka psuc i serwis nie zarobi...
to tylko projektanci wiedza...

Autor:  TiM [ 24.01.2008, 20:46 ]
Tytuł: 

Panowie, zacytuje "to chyba pompa.......paliwowa..." tak było chyba w "Kilerze". No i okazalo sie ze moje trzeszcenie z tylu, dochodzace gdzies z prawej strony, to pompa paliwowa. Panowie z ASO zaprosili mnie na hale, pouciskali, zapytali czy ten dzwiek no i w ramach gwarancji po sprowadzeniu pompy wymienia. Wiec ani zawieszenie ani tuleje. Pozdrawiam :)


Nota bene ja to mam zawsze szczescie, czego bym nowego nie kupil to zawsze jakis defekt - tak mialem z kompem, tak mialem z kamera, teraz samochod (a i pewnie jeszcze pare innych rzeczy by sie wymienilo). :hurra:

Autor:  tokio [ 27.01.2008, 18:43 ]
Tytuł: 

Przy 16 KKM polecial lewy łącznik stabilizatora ,wiec najpierw poznalem ten dzwiek a potem w serwisie czlowiek ktory odbyl jazde autem w mojej obecnosci potwierdzil ,auto na podnosnik ,wymieniono w ramach gwarancji, pomoglo ,wszystko gra. Potem byl przeglad po 2-ch latach przy 18500 KKM (malo robie kilometrow) no i zaraz potem zacząlem slyszec a przynajmniej tak mi sie wydawalo drugi tzn prawy lacznik (znalem juz ten dzwiek) oraz odglos skrzypienia o ktorym mowa byla tutaj juz wczesniej. Potem zlapaly mrozy i wszystko ucichlo... "Moze przeszlo" :grin: myslalem... Nie przeszlo ,mrozy puscily zaczelo znowu chalasowac i tak jak tu opisywaliscie ,gdy padalo to ciszej gdy sucho glosniej a przynajmniej tak mi sie wydawalo w kazdym razie bylem pewien ze łącznik trzeba wymienic. Pojechalem do serwisu ,juz bez jazdy probnej na podnosnik i co...? Mechanik szarpie za łączniki ,za kola i twierdzi,ze wszystko jest dobrze ??? No wiec co? Jedziemy na jazde probną...-stuka tak jak łącznik ale akurat nie skrzypi, decyzja jest taka ze wymieniamy łącznik no i wymienili ,wyjezdzamy znowu na probe niby cicho ,jezdzimy obok serwisu po nierownej drodze czlowiek trzyma nawet za kluczyki zeby nie brzeczaly no niby cicho, wiec zadowolony wyjechalem. Ale w miare jazdy po wymianie stwierdzam ze jednak do konca nie pomoglo. Wg tego co tu wyczytalem powinno skrzypiec ale nie skrzypi ,stuka tylko duzo ciszej nie tak jak przedtem na byle nierownosciach tylko np na "tarce" przed swiatlami lub temu podobnych nierownosciach "łatach"na asfalcie a zwlaszcza jak jest ich cala seria i jest to dzwiek taki jak ktos tu wczesniej pisal jak by stukac dlugopisem o biurko no ale łącznik wymieniony przeciez (oba) na nierownosciach lagodnych kolyszacych auto nic nie slychac... Ico o tym myslicie???

Strona 6 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/