Teraz jest 17.06.2024, 02:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
[F1] Fabka traci moc... 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 02.01.2009, 09:39
Lokalizacja: Koszalin, Złotów, Gdynia
Posty: 20
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Kombi
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Dla tych co nie wiedzą to powiem, że problem silniczka krokowego w Fabii nie występuje! W Fabii z silnikiem HTP czasem występuje usterka w postaci szybko zużywającego się łańcucha rozrządu. I wtedy takie cyrki z obrotami są możliwe. No i oczywiście cewki to podstawa. Długo nie pociągną. O cewkach już pisałem. Kto chce poczytać niech przejrzy moje posty. Mam na myśli cewki zakładane na świece takie, jak u mnie..o innych nic nie wiem. Co do usterki obstawiam cewki a potem dopiero łańcuch. Przepustnica mało prawdopodobna. Sprawdzałem u siebie za czysta nie była a falowania nie było. Oczywiście w przypadku uszkodzonej uszczelki mógłby być problem. U mnie jest gumowa uszczelka. Jeśli chodzi natomiast o LPG to powinny być świece jednoelektrodowe np. NGK ZFRP6-G czy jakoś tak. Najgorzej jest jak ktoś nie serwisuje auta jak należy, wtedy to może być dużo przyczyn niepoprawnej pracy. Na koniec dodam, że wymieniałem miesiąc temu rozrząd (po 100tys., u mnie są 2 paski) i są niewielkie różnice szczególnie jak się mocno depnie na 5-tym biegu - silnik chodzi ciszej i nie drżą zawory przy dużych obciążeniach.


14.11.2009, 14:03
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Więc tak.... pisząć na forum spodziewałem sie chociaz jednej poprawnej odpowiedzi. Nie wiem kto pisze i kto użytkuje te badziewisate samochody typu fabia ale na fakt porad typu , wyczyśc przepustnice, to przepustnica, wymień uszczelkę... za przeproszeniem żygac mi sie chciało.... Powiem szczerze że mam teraz zafajdana przepustnice i nic mi obroty nie faluja i czy ona brudna czy czysta to nie ma znaczenia....
Otóz przyczyną były 2 sondy lambda przed i za katalizatorem... Nikt z szanownych użytkowników nie udzielił takiej odpowiedzi. Nie wiem czy wiedza zbyt mała czy te śmnieszne samochodziki typu fabia sa tak skomplikowane i awaryjne że nie sposób zlokalizować usterkę.. Pozbywam sie ścierwa bo nie chce mnieć z tymm czymś nic wspólnego. Temat zakończony Pozdrawiam


17.11.2009, 10:29
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.01.2009, 09:39
Lokalizacja: Koszalin, Złotów, Gdynia
Posty: 20
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Kombi
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
rybol77 napisał(a):
Więc tak.... pisząć na forum spodziewałem sie chociaz jednej poprawnej odpowiedzi. Nie wiem kto pisze i kto użytkuje te badziewisate samochody typu fabia ale na fakt porad typu , wyczyśc przepustnice, to przepustnica, wymień uszczelkę... za przeproszeniem żygac mi sie chciało.... Powiem szczerze że mam teraz zafajdana przepustnice i nic mi obroty nie faluja i czy ona brudna czy czysta to nie ma znaczenia....
Otóz przyczyną były 2 sondy lambda przed i za katalizatorem... Nikt z szanownych użytkowników nie udzielił takiej odpowiedzi. Nie wiem czy wiedza zbyt mała czy te śmnieszne samochodziki typu fabia sa tak skomplikowane i awaryjne że nie sposób zlokalizować usterkę.. Pozbywam sie ścierwa bo nie chce mnieć z tymm czymś nic wspólnego. Temat zakończony Pozdrawiam

Niepotrzebnie się denerwujesz. Nikt tu nie jest jasnowidzem i nic nie zastąpi profesjonalnej diagnostyki. Podobne usterki moga mieć wiele przyczyn! Co do sond to pierwszy raz się spotykam, żeby były padnięte w fabii, ale chyba nie podałeś nawet przebiegu tego autka!
Twoje pretensje do forumowiczów uważam za zupełnie nieuzasadnione! Chyba pomyliłeś forum ze stacja diagnostyczną. Taki ton to sobie zostaw na wizytę w ASO po wystawieniu faktury za naprawę usterki, której nie było...ha ha ha :hurra: P.S. Przeczytaj sobie może jeszcze raz co napisał nabuchodonozor2.


Ostatnio edytowano 17.11.2009, 10:58 przez Ray, łącznie edytowano 1 raz



17.11.2009, 10:55
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 22.12.2008, 23:04
Lokalizacja: Rumia
Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia 1 Combi comfort
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
Post 
ta twoja przepustnica to sie w 1500 km nie zabrudzi to po pierwsze. jak bys podal konkretne numery bledow i dobrze przetestowal vagiem auto to odrazu byloby wiadomo. narzekac kazdy potrafi co ty myslisz ze tu wrozki z fusow albo z kuli przyszlosc przepowiadaja. a jak ci sie auto nie podoba to sprzedaj i przestan plakac


17.11.2009, 10:57
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 15.04.2006, 20:00
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Posty: 267
Podziękował: 0
Pomógł: 17

Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post 
Narzekający kolega myśli, że inne marki samochodów są idealne i bezawaryjne.


17.11.2009, 12:31
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Pisząc, nie miałem zamiaru nikogo obrażać lecz tylko stwierdzić fakt że opisywanie swoich problemów z samochodem na forum jest strata czasu.
Dla wyjaśnienia:

Samochód ma przejechane 85 tyś. Był podłaczany pod Vag'a 3 razy i nic nie wykazał, a kase trzeba było zapłacić. jeżeli chodzi o ASO! to ta banda baranów nie ma pojęcia o wykonywanej pracy... Te patafiany które pracuja w skodzie i zajmuja sie tylko i wyłacznie naprawianiem samochodów skoda to banda partaczy i tyle... Byłem u tych mend na diagnozie usterki i zapewniali mnie ze w 100% stwierdzą co jest nie tak... Podłaczyli , nic nie wykryło i chcieli 110zł.. Skończyło sie na wyzwiskach, i oczywiście nie dostali odemnie ani grosza, bo partaczy dorabiać nie będę a to gówno ASO omijac będe szerokim łukiem.
Z tym padłęm męczyłem sie od ponad 8 miesięcy i próbowałem wszystkiego. Stracone pieniądze , czas i nerwy i znalazł sie jeden gośc który zaradził temu problemowi... Oczywiście tez podłaczał pod kompa i tez mu nic nie wykazywało... po 3 godzinach meczarni i testów stwierdził że to sondy... i jak narazie od 3 miesięcy jest OK poza tym że od czasu do czasu zapala sie check ale powiem to że mam to w dupie bo rzygam juz tym samochodem i szykuje sie do sprzedaży... Potencjalnemu nabywcy chek nie będzie się świecił. Poprostu wykręce lampke i tyle... I nigdy w zyciu niemieko czeskiego gówna jakim jest VW i skoda... pozdrawiam


17.11.2009, 14:12
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
rybol77 napisał(a):
Więc tak.... pisząć na forum spodziewałem sie chociaz jednej poprawnej odpowiedzi. Nie wiem kto pisze i kto użytkuje te badziewisate samochody typu fabia ale na fakt porad typu , wyczyśc przepustnice, to przepustnica, wymień uszczelkę... za przeproszeniem żygac mi sie chciało.... Powiem szczerze że mam teraz zafajdana przepustnice i nic mi obroty nie faluja i czy ona brudna czy czysta to nie ma znaczenia....
Otóz przyczyną były 2 sondy lambda przed i za katalizatorem... Nikt z szanownych użytkowników nie udzielił takiej odpowiedzi. Nie wiem czy wiedza zbyt mała czy te śmnieszne samochodziki typu fabia sa tak skomplikowane i awaryjne że nie sposób zlokalizować usterkę.. Pozbywam sie ścierwa bo nie chce mnieć z tymm czymś nic wspólnego. Temat zakończony Pozdrawiam


A czego ty się spodziewałeś ? Może jeszcze mieliśmy zrobić specjalnie dla Ciebie zrzute, przyjechać zrobić pełną diagnostykę i jeszcze wymienić części na własny koszt ? :sciana:
Forum służy radami, podałeś problemy które są charkterystyczne dla pewnych usterek, zostały one podane, lecz okazało się co innego to odrazu nasz wina ? Forum, służy poradami nie zawsze słusznymi bo nie stoimy nad każdym autem osobiście i nie mamy jak sprawdzić indywidualnie każdej usterki. Najpierw to znajdz dobrego mechanika, a później szukaj "nowego" auta.
A o warsztatach ASO ( nie tylko VAG-a ) można poczytać na necie, jacy oni "fachowcy".
Masz pretensje do garbatego, że ma proste dzieci...

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


17.11.2009, 15:54
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
rybol77--- RADZĘ--kup sobie 25 letnie BMW wtedy będziesz miał czym szpanować , jak jesteś taki mondrala to po co te zaśmiecanie pytaniami i obrażanie ludzi :nono:


17.11.2009, 16:46
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Kolego Kika!

Jeżeli myslisz że ja kupuje samochód dla szpanu to sie bardzo mylisz. Nie jestem gówniażem który wyrywa laski na 25letnie BMW. Samochód ma słuzyc do jeżdzenia a nie do szpanelunku. Szkoda było by mi pieniedzy na kupno kolejnego trupa, poniewaz myslę o zakupie czegoś 2,3 letniego w kwocie 50tys i zapewniem że nie będzie to VW ani skoda.
Jeżeli uważasz że ciebie uraziłem to sorry, nie to miałem na mysli pisząc teksty na forum.

A poza tym... Drogi forumowiczu, jeżeli kiedy kolwiek będziesz miał problemy ze strata mocy i szarpaniem to nie mysl o przepustnicy, bo to błędne informacje. raczej przygotuj 700zł na sondy i problem bedzie rozwiązany... Sprawdzona i poprawna informacja.

a tak przy okazji... mój drugi post na tym forum dotyczy odpalenia tego ścierwa po nocy przy temperaturze 0st. niestety jeszcze z tym walcze od roku i nic nie udało sie zdiagnozować.... Na ten problem na forum tez niestety nikt nie zna odpowiedzi a o przepustnicy juz mi sie nie chce czytać. Poczekam do wiosny ze sprzedazą tego gówna bo w tedy zawsze odpala!

Pozdrawiam


17.11.2009, 17:18
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
A jednak pokochałeś to FORUM a myślałem że myszka będzie go mijała . POWODZENIA :good:


17.11.2009, 17:26
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18
Lokalizacja: Tychy
Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
Post 
kika, Szkoda czasu na podtrzymywanie rozmowy.
Za 50 tyś też można kupić Skode Fabia również.

[ Dodano: 2009-11-17, 19:16 ]
rybol77, :paw: :paw: :paw: :paw: :paw: :paw: :paw: :paw: :paw: :paw:
jak już Ci ulży to napisz jak się czujesz a może weż ACTIVIE ona reguluje układ tarwienny skoro masz taką tędencje do rzygania.

_________________
Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin


17.11.2009, 18:20
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.01.2009, 09:39
Lokalizacja: Koszalin, Złotów, Gdynia
Posty: 20
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Kombi
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Rybol77...Nie wiem po co piszę, ale czy sprawdziłeś cewki tak, jak radziłem na PW?
Natomiast jeśli zapala się chek to błąd zapisał się w kompie, ale przecież i tak wykręcasz lampkę....Co tu dużo mówić Fabia bezawaryjna nie jest, ale Ty to masz aż za dużo usterek. Serwisujesz w ogóle auto? :crazy:


18.11.2009, 08:38
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 16.04.2009, 09:47
Posty: 19
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: ksztun
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Witaj Ray

Cewki były sprawdzane, ciśnienie na cylindrach też, już teraz check pali sie non stop, wcześniej 4 dni sie palił 3 dni nie i tak róznie, a teraz od tygodnia pali sie non stop... Z tym błędem przy okazji pojade jeszcze na komputer, gorzej jak zrobi sie zima i znowu problem z porannym odpaleniem... aku dobry... problem polega na tym że nauczyłem sie go odpalać ale boje się za rozrusznik zachetam... oby ta zime przetrwać...
Co do serwisowania.... wymieniam wszystko na bierząco i juz duzo kasy w niego włozyłem... żebym tylko wiedział co jej jest to bym wymienił i byłby świety spokuj... a ja tylko za diagnostyke płace i nic z tego nie wynika... chociaż i tak jest dużo lepiej ale 700zł za sondy i 300zł za diagnostykę i wymiane wybuliłem...
Dobra dzieki za rady... zamykamy temat... aby zime przetrwać a potem zobaczymy... oby sie tylko nie rozzsypała... bo duzo jeżdze a do pracy dojechac trzeba.
Pozdrawiam


18.11.2009, 10:54
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45
Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Posty: 1530
Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
Post 
rybol77, pisałeś (nieomylnie) o sondach kase wybuliłeś.A może wystarczy denaturatu do paliwa dolać?


18.11.2009, 11:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
Za to co wydałeś na diagnostykę mógł byś samemu moduł kupić i samemu sprawdzać.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


18.11.2009, 13:56
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL