|
|
Teraz jest 08.07.2024, 10:44
|
[F1] Wyłącznik w zamku drzwiowym
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40 Lokalizacja: Legionowo Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
Ja robiłem coś takiego u siebie w samochodzie. Ja musiałem przeciąć kabelek jak na rysunku. Potrzebny jest tylko jeden kabelek (z "plusem"). Masa dochodzi z karoserii samochodu. Czyli jak wkręcisz krańcówkę w nadwozie, to masz już masę - wystarczy tylko plusa podłączyć i działa.
|
06.08.2007, 07:20 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
gt2gt2 napisał(a): Witam wiem ze temat był wałkowany już nie jedno krotnie. Dlatego trzeba się podłączyć pod wałkowany temat, żeby znalazło się w nim ładne zakończenie a nie zakładać nowy. Regulamin forum pkt. 2 i 3 Krzychu_W napisał(a): Potrzebny jest tylko jeden kabelek (z "plusem"). Masa dochodzi z karoserii samochodu. Czyli jak wkręcisz krańcówkę w nadwozie, to masz już masę - wystarczy tylko plusa podłączyć i działa.
Rozwiń swoją myśl odnośnie podłaczania plusa, bo kto się zna ten wie że do krańcówek w ogóle się go nie podłacza, krańcówka tylko robi przerwę na masie a bierze ją z karoserii. Ale czytając Twój opis jakiś laik może sobie zrobić pięknę zwarcie...
|
06.08.2007, 08:25 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40 Lokalizacja: Legionowo Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
kros napisał(a): Krzychu_W napisał(a): Potrzebny jest tylko jeden kabelek (z "plusem"). Masa dochodzi z karoserii samochodu. Czyli jak wkręcisz krańcówkę w nadwozie, to masz już masę - wystarczy tylko plusa podłączyć i działa. Rozwiń swoją myśl odnośnie podłaczania plusa, bo kto się zna ten wie że do krańcówek w ogóle się go nie podłacza, krańcówka tylko robi przerwę na masie a bierze ją z karoserii. Ale czytając Twój opis jakiś laik może sobie zrobić pięknę zwarcie...
Faktycznie - źle się wyraziłem. Przepraszam Oczywiście chodzi o to, że krańcówka przerywa tylko obwód załączania oświetlenia wewnętrznego. To tak samo jakby zrobić sobie prosty układ: dwa kabelki, bateria i żarówka i przeciąć go w jednym miejscu. W tym właśnie miejscu jest krańcówka zamka.
Ogólnie rzecz biorąc - no krańcówki podłączamy tylko jeden kabelek.
|
06.08.2007, 18:20 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Oki dziękuje za info. A co tyczy sie złamania regulaminu to sorki. Jestem tutaj nowy i hmm Jeszcze raz Sorki. A co do tego włącznika od Felicji tak jak mówił Bart to troszkę duży jest ten włącznik ( duży otwór trzeba wiercic ), szukałem innego ale w sklepach z częściami wielkie oczy robili i mówili ze nima :/ w sklepie z elektroniką tez to samo A wy drodzy koledzy z jakich taczek ( samochodów ) używaliście włączników?? Brałem pod uwagę z Favoritki ale biały jest i brzydko wygląda
|
07.08.2007, 00:38 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40 Lokalizacja: Legionowo Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
gt2gt2 napisał(a): Oki dziękuje za info. A co tyczy sie złamania regulaminu to sorki. Jestem tutaj nowy i hmm Jeszcze raz Sorki. A co do tego włącznika od Felicji tak jak mówił Bart to troszkę duży jest ten włącznik ( duży otwór trzeba wiercic ), szukałem innego ale w sklepach z częściami wielkie oczy robili i mówili ze nima :/ w sklepie z elektroniką tez to samo A wy drodzy koledzy z jakich taczek ( samochodów ) używaliście włączników?? Brałem pod uwagę z Favoritki ale biały jest i brzydko wygląda
Kup zwykły alarmowy wyłącznik (jak masz alarm w samochodzie, to otwórz maskę i tam będzie taki czarny przycisk). Kosztuje coś około 5 zł i sprawuje się jak najbardziej prawidłowo.
|
07.08.2007, 07:34 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Dzięki za podpowiedz Krzychu_W Gonie do sklepu i i zaczynam działąc bo juz mam dosc tych usterek co wychodza
|
07.08.2007, 10:53 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55 Lokalizacja: Rybnik , Gliwice Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
ja uzylem wylacznik samogwintujacy - wiercisz otwor i wkrecasz wylacznik i wylacznik z 2 nakretkami nie sprawdza sie - nie bardzo jest go jak zamontowac
_________________ touran
|
07.08.2007, 13:13 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40 Lokalizacja: Legionowo Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
|
07.08.2007, 18:57 |
|
|
Dołączył(a): 27.12.2005, 22:37 Lokalizacja: Żołynia ul. Jagiellońska :-) Posty: 138
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
|
lilo napisał(a): miałem ten sam problem z włącznikiem i też z lewej strony ale wystarczyło spryskać zamek wd40 i jest ok [ Dodano: 2006-04-11, 21:24 ]jak narazie mineło od tego czasu około 6-ściu miechów
Czyli wystarczy psiknąć w szczelinę zamka ? Mam nadzieję , że u mnie wystarczy ten zabieg bo gdy nie domknę do końca drzwi tylko "na raz" wtedy zapala mi się lampka i słychać brzęczyk....
A jeszcze jedno jak dobrać się do tego wyłącznika, co trzeba rozkręcić proszę o łopatologiczne wytłumaczenie bo nie znalazłem tego na forum.
_________________ life is brutal...
|
19.08.2007, 19:54 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|