Teraz jest 08.07.2024, 10:44



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F1] Wyłącznik w zamku drzwiowym 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Ja robiłem coś takiego u siebie w samochodzie. Ja musiałem przeciąć kabelek jak na rysunku. Potrzebny jest tylko jeden kabelek (z "plusem"). Masa dochodzi z karoserii samochodu. Czyli jak wkręcisz krańcówkę w nadwozie, to masz już masę - wystarczy tylko plusa podłączyć i działa.

Obrazek


06.08.2007, 07:20
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
gt2gt2 napisał(a):
Witam wiem ze temat był wałkowany już nie jedno krotnie.

Dlatego trzeba się podłączyć pod wałkowany temat, żeby znalazło się w nim ładne zakończenie a nie zakładać nowy. Regulamin forum pkt. 2 i 3


Krzychu_W napisał(a):
Potrzebny jest tylko jeden kabelek (z "plusem"). Masa dochodzi z karoserii samochodu. Czyli jak wkręcisz krańcówkę w nadwozie, to masz już masę - wystarczy tylko plusa podłączyć i działa.

Rozwiń swoją myśl odnośnie podłaczania plusa, bo kto się zna ten wie że do krańcówek w ogóle się go nie podłacza, krańcówka tylko robi przerwę na masie a bierze ją z karoserii. Ale czytając Twój opis jakiś laik może sobie zrobić pięknę zwarcie...


06.08.2007, 08:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
kros napisał(a):
Krzychu_W napisał(a):
Potrzebny jest tylko jeden kabelek (z "plusem"). Masa dochodzi z karoserii samochodu. Czyli jak wkręcisz krańcówkę w nadwozie, to masz już masę - wystarczy tylko plusa podłączyć i działa.

Rozwiń swoją myśl odnośnie podłaczania plusa, bo kto się zna ten wie że do krańcówek w ogóle się go nie podłacza, krańcówka tylko robi przerwę na masie a bierze ją z karoserii. Ale czytając Twój opis jakiś laik może sobie zrobić pięknę zwarcie...


Faktycznie - źle się wyraziłem. Przepraszam :browar: Oczywiście chodzi o to, że krańcówka przerywa tylko obwód załączania oświetlenia wewnętrznego. To tak samo jakby zrobić sobie prosty układ: dwa kabelki, bateria i żarówka i przeciąć go w jednym miejscu. W tym właśnie miejscu jest krańcówka zamka.

Ogólnie rzecz biorąc - no krańcówki podłączamy tylko jeden kabelek.


06.08.2007, 18:20
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Oki dziękuje za info. A co tyczy sie złamania regulaminu to sorki. Jestem tutaj nowy i hmm :1: Jeszcze raz Sorki. A co do tego włącznika od Felicji tak jak mówił Bart to troszkę duży jest ten włącznik ( duży otwór trzeba wiercic ), szukałem innego ale w sklepach z częściami wielkie oczy robili i mówili ze nima :/ w sklepie z elektroniką tez to samo :) A wy drodzy koledzy z jakich taczek ( samochodów ) używaliście włączników?? Brałem pod uwagę z Favoritki ale biały jest i brzydko wygląda


07.08.2007, 00:38

Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
gt2gt2 napisał(a):
Oki dziękuje za info. A co tyczy sie złamania regulaminu to sorki. Jestem tutaj nowy i hmm :1: Jeszcze raz Sorki. A co do tego włącznika od Felicji tak jak mówił Bart to troszkę duży jest ten włącznik ( duży otwór trzeba wiercic ), szukałem innego ale w sklepach z częściami wielkie oczy robili i mówili ze nima :/ w sklepie z elektroniką tez to samo :) A wy drodzy koledzy z jakich taczek ( samochodów ) używaliście włączników?? Brałem pod uwagę z Favoritki ale biały jest i brzydko wygląda


Kup zwykły alarmowy wyłącznik (jak masz alarm w samochodzie, to otwórz maskę i tam będzie taki czarny przycisk). Kosztuje coś około 5 zł i sprawuje się jak najbardziej prawidłowo.


07.08.2007, 07:34
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Dzięki za podpowiedz Krzychu_W :) Gonie do sklepu i i zaczynam działąc bo juz mam dosc tych usterek co wychodza :)


07.08.2007, 10:53

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
ja uzylem wylacznik samogwintujacy - wiercisz otwor i wkrecasz wylacznik i wylacznik z 2 nakretkami nie sprawdza sie - nie bardzo jest go jak zamontowac

_________________
touran Obrazek


07.08.2007, 13:13
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 30.09.2005, 09:40
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 300
Podziękował: 1
Pomógł: 3

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
marekk napisał(a):
ja uzylem wylacznik samogwintujacy - wiercisz otwor i wkrecasz wylacznik i wylacznik z 2 nakretkami nie sprawdza sie - nie bardzo jest go jak zamontowac


Eeeeee tam.... jak się chce, to wszystko można zrobić. Dla mnie nie stanowiło to większego problemu. Musiałem tylko trochę rozebrać samochodu - plastiki po lewej stronie.

Dzisiaj na warsztat przyjechał facio na wymianę filtra paliwa. 5 minut i po robocie. Chcę odpalić... a tu lipa :P Co się okazało.... skończyła się wacha... :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :cenzura: :cenzura:
Także mnie już nic nie zdziwi :smiley15: :crazy:


07.08.2007, 18:57
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 27.12.2005, 22:37
Lokalizacja: Żołynia ul. Jagiellońska :-)
Posty: 138
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post 
lilo napisał(a):
miałem ten sam problem z włącznikiem i też z lewej strony ale wystarczyło spryskać zamek wd40 i jest ok :good:

[ Dodano: 2006-04-11, 21:24 ]
jak narazie mineło od tego czasu około 6-ściu miechów :banana:

Czyli wystarczy psiknąć w szczelinę zamka ? Mam nadzieję , że u mnie wystarczy ten zabieg bo gdy nie domknę do końca drzwi tylko "na raz" wtedy zapala mi się lampka i słychać brzęczyk....
A jeszcze jedno jak dobrać się do tego wyłącznika, co trzeba rozkręcić proszę o łopatologiczne wytłumaczenie bo nie znalazłem tego na forum.

_________________
life is brutal...


19.08.2007, 19:54
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL