Teraz jest 16.06.2024, 08:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F1] Błąd 17549 i 16555 i co teraz? 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 19.08.2007, 22:37
Lokalizacja: Będzin - Wojkowice
Posty: 55
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: Fabia COMFORT \ Ford Focus Cmax 1,8 16V 120KM
Rok prod.: 2000\2004
Województwo: śląskie
Post Re: Błąd 17549 i 16555 i co teraz?
Common - 01 Engine- Adaptation 10 - Channel Number 00 - New Value 0 - Save i gotowe

Z tego co piszesz tak jakby gdzies łapał lewe powietrze.


14.03.2012, 13:23
Zobacz profil

Dołączył(a): 03.03.2012, 09:43
Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: COMFORT
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
Post Re: Błąd 17549 i 16555 i co teraz?
Jestem tego samego zdania ale NIE WIEM któredy?
Może koletor dolotowy lub jego uszelka a jak to sprawdzić bez demontażu?

Dziękuję za zaiteresowanie tematem !


14.03.2012, 13:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 19.08.2007, 22:37
Lokalizacja: Będzin - Wojkowice
Posty: 55
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: Fabia COMFORT \ Ford Focus Cmax 1,8 16V 120KM
Rok prod.: 2000\2004
Województwo: śląskie
Post Re: Błąd 17549 i 16555 i co teraz?
Są pewnie różne sposoby.
Samostart w sprayu psikanie w podejrzanych okolicach gdy jest nieszczelność powinny wzrosnąć obroty. (inny spray palny pewnie też się nada)
A może jak jeśli palisz wykryjesz dymem z papierosa gdzie jest dziura :mrgreen:
Są też chyba jakieś spraye używane do sprawdzenia instalacji LPG.
Przy dodawaniu gazu przy nieszczelności (ale większej) powinieneś usłyszeć świst.
Sądze że dobry mechanior powinien sobie poradzić z taką diagnozą.


14.03.2012, 15:13
Zobacz profil

Dołączył(a): 03.03.2012, 09:43
Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: COMFORT
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
Post Re: Błąd 17549 i 16555 i co teraz?
Witam!
Problem rozwiązany. Przyczyną było "fałszywe" powietrze dostające sie przez uszkodzony przewód dopięty w dolnej niewidocznej części kolektora ssącego (przewód podciśnienia dla instalacji LPG). Patrząc z góry nie do zauważenia.

Dziękuję Wszystkim !


21.03.2012, 12:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL